Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Lollipop

2011.05.03. 19:27 - Umi

Címkék: dalszöveg

Jövök az első Koda Kumi dalszövegfordítással! *.* Egyik kedvenc számommal kezdtem, a Lollipop-al. A szövege kissé értetlen a helytelen angol-betűzdelések miatt, így a fordítás sem valami szemet gyönyörködtető. Elég zavaros. Én más angol szavakat használtam volna az biztos. Mert így magyarul nagyon furi. De a szám attól még jó :P
A napokban jövök bejegyzéssel is~
Addig is érjétek be ezzel.
Üdv,
Umi



Koda Kumi - Lollipop Hungarian Lyrics
/Made by Umi/

 

Hé Lady,
Ne tévesszenek meg az édes szavak,
végtére is a srácok csak dumálnak.

Hé Ladies,
Egy semirekellő srácnak a testem,
nem engedem megérinteni, ne érj hozzám!

Én nem vagyok az az átverhető és eldobható típus!
Itt és ott is srácok társasága!
Megfogom a táskám és mondjunk búcsút!

Hé boy, helyettesítenéd a csillogó ékszereimet?
"Ez bosszantó"? HUU~
Csak dobd el!

Kitértem a golyó-golyó elől.
Bébi boy, csak húzzuk meg!
Üssük el az időt, window shop,
Nem engedem, hogy nyald a nyalókám.

Kitértem a golyó-golyó elől.
Bébi boy, csak húzzuk meg!
Egy veszélyes fickó,
Nem csaphatja be a nyalókám.

Hé Lady,
Azt akarod, hogy érintselek reggelig?
Ne mondd ezt olyan félvállról.

Hé Ladies,
A nők, a komolytalan férfiak ellen.
Egész nap, lovagoljuk meg az időt!

Végül mégsem értessz semmit,
valójában ez egy megérzés.
A te szintedről felébredek, édes álmomból.

Hé boy,
tudod hogy vegyél le a lábáról egy nőt?
Nem tudod?
Olyan ostoba vagy.

Kitértem a golyó-golyó elől.
Bébi boy, csak húzzuk meg!
Üssük el az időt, window shop,
Nem engedem, hogy nyald a nyalókám.

Kitértem a golyó-golyó elől.
Bébi boy, csak húzzuk meg!
Egy veszélyes fickó,
Nem csaphatja be a nyalókám.

Azt mondod, különleges vagyok,
de ne hozz zavrba kérlek.
Amikor megízleljük a valódi szerelem létezését,
az az élet valódi kezdete!

Kitértem a golyó-golyó elől.
Bébi boy, csak húzzuk meg!
Üssük el az időt, window shop,
Nem engedem, hogy nyald a nyalókám.

Kitértem a golyó-golyó elől.
Bébi boy, csak húzzuk meg!
Egy veszélyes fickó,
Nem csaphatja be a nyalókám.

Kitértem a golyó-golyó elől.
Bébi boy, csak húzzuk meg!
Üssük el az időt, window shop,
Nem engedem, hogy nyald a nyalókám.

Kitértem a golyó-golyó elől.
Bébi boy, csak húzzuk meg!
Egy veszélyes fickó,
Nem csaphatja be a nyalókám.

 

Kanji:

 

Hey Lady,
甘い言葉に騙されないで
結局は口だけのやつ

Hey Ladies,
何も出来ない男(やつ)に my body
触らせないわ don't touch me

騙されて 捨てられる なんて 柄じゃないの
あちこちに 連れまわし
鞄持ちで say good bye

Hey boyきらきら光る アクセサリー代わり
「邪魔かしら」HUU
Just throw away

I dodged the bullet bullet,
Baby boy, we're gonna pull it
暇つぶし window shop,
させない lickin' my lollipop

I dodged the bullet bullet,
Baby boy, we're gonna pull it
危ない男に
騙されない my lollipop

Hey Lady,
朝がくるまるで触れたいって?
気安く言わないで

Hey Ladies,
軽い人より女同士
一日中 ride on time

結局はわかってない
リアルに 感じる spot
あなたレベル では甘い 夢から覚めそうよ

Hey boy
女にころがされてること
知らないの?
You're so dumb

I dodged the bullet bullet,
Baby boy, we're gonna pull it
暇つぶし window shop,
させない lickin' my lollipop

I dodged the bullet bullet,
Baby boy, we're gonna pull it
危ない男に
騙されない my lollipop

自分は特別だなんて
恥ずかしいと気づきなさい
本当のLOVEの存在を
知ったときそれが人生の
スタート

I dodged the bullet bullet,
Baby boy, we're gonna pull it
暇つぶし window shop,
させない lickin' my lollipop

I dodged the bullet bullet,
Baby boy, we're gonna pull it
危ない男に
騙されない my lollipop

I dodged the bullet bullet,
Baby boy, we're gonna pull it
暇つぶし window shop,
させない lickin' my lollipop

I dodged the bullet bullet,
Baby boy, we're gonna pull it
危ない男に
騙されない my lollipop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása