Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

reggeli csodálkozás Jin miatt

2009.07.04. 11:26 - Umi

Címkék: álom jin

Fuhh... öh ízéé... x'D Írok egy bejegyzést... nem lesz hosszú, de...
Na a lényeg: tegnap este... vagy ma reggel... kómás voltam nem tom mikor, de inkább már reggel volt... és később arra kelek... hogy szabályosan Jinnel álmodtam x'D
Go-gomen na, demoooo... nem tehetek róla. x''D arról se tehetek, hogy ettől függetlenül élveztem XD ne olvassa aki nem akarja.. x'D én lepődtem meg a legjobban reggel, higgyétek el. Túl sokat KAT-TUN-oztam mostanában nyilván x'D A sok CKT meg a CD megtette a hatást XD
na csak körvonalakba... valami hatalmas plázaszerűségben voltam. aminek sok kis szobája is volt, nem tom hogyan. asszem az elején az volt, h valahogy megláttuk egymást a plázában, és ekkor beszéltük meg Jinnel, vagy csak üzent, vagy nem tudom ez tök homályos lehet nem így volt... arra emlékszem, hogy már meg volt "beszélve" vele, egy tali. hogy a plázában melyik szoba x'D amíg kerestem a bazinagy plázában a helyet, addig még sms-eztünk a telón x'D pontosabban e-mail. egy kérdésre emlékszem, pedig volt még pár írás, és ráadásul én kérdeztem meg tőle: "Te is hiszel a 'szerelem első látásra'-ban?"? és ezt ÉN kérdeztem TŐLE, hát ez nagyon dúrva. nem tudom, olyasmit válaszolt... na a lényege az igen volt, hogy hisz benne. most hogy pontosan mit írt erre, hogy "igen" vagy "naná" már nem tudom, de a lényeg az h igen. nem tudom miket e-mailoztunk még, amíg nem találtam meg őt. de végül meg lett a szoba. öhm, hogy ezután mi volt már ez is elég homályos x'D az agyam is azon kattogott álmom közben is, hogy csodálkozás, hogy mért vele álmodok. persze jó volt, meg szeretem én Jint, meg elájulok meg minden, de... ez az álom nem erről szólt. hogy jézusóóóm Jiiiin!! meg hasonló. azt hiszem, ez inkább ilyen "baráti" dolog volt... de télleg nem zsongtam be tőle. és az egész álomban sztem ez a telefonos kérdés volt a lényeg. arra következtetek... na hát erről volt már szó ugye :) Mivel Jin Pi legjobb haverja... na a lényeg, hogy ezt is egy jelnek veszem, mert szinte semmire nem emlékszem, kivéve ezt a részt, erre meg tisztán. Szóval remélem érti akinek kell érteni xD Ezek után rá is jöttem, hogy Jin számomra nem igen lenne több, mint egy nagyon jó barát, aki "tanácsokat" ad :) Ezek voltak a lényegek benne xD
ÉS Úristen most jövök rá, hogy MA van Jin születésnapja!!!! XDDDD ÉS ma álmodtam vele, hát de dúrvaaaa :O 25 éves lett. OMEDETOUUUU~~~ <333 Hontou ni~ Jó szórakozást a srácokkal, de csak módjával xD ne~~ Ott már javában folyik a buli ;D Tessék mindig úgy mosolyogni, mint a képen!!! Le fogom/juk ellenőrizni ;D Azt hiszem ekkora mázlija nincs az embernek, lehet irígykedni XD Mármint az álomra gondoltam ma x'D
>>Jövőre Yamapi születésnapját remélem valahogy egészen másképp élem meg, mint idén tavasszal. Ez most Leila írása miatt jutott eszembe.<<

Na csak ennyit akartam xD Megyek nézek egy kis Zettai Kareshit. Már vagy 2 hónapja a gépemen van, és még mindig nem néztem meg, de máris elkezdem x'D Asszem pedig, hogy nagyon fog tecceni, mert a mangától is hülyét kaptam, annyira tetszett :D Na hali xD
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Satoo 2009.07.04. 21:42:24

Remélem mostmár örülsz hogy nem küdltem el az első kommentem ide XD Msnen úgyis minden letisztázva, megvagy ölve szóval okés XDD

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.07.05. 16:59:43

Betojok mindjárt.... mire érek haza,ilyen nincs...bezzeg én nem tudok vele álmodni. Azért óvatosan itt a jelekkel!!! xD
Azért örülök ha nem rajongtad körben álmodban,de azt is megértettem volna. Hahhh~ irigyellek. Barát mi?! xD Szoba minek akkor,dumcsizni? x"DD Umiiii!!! Megyek Pi-hez én is barátkozni! >.< x"DDDDDD

Zettai kareshi ---> Mokomichi-m~~~ *olvadozik*

btw.közben elment a netem... ha kétszer küldte el gomeee~ moderáld ki :D

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.07.05. 17:54:05

Gomeeeen~ x'D Nem tehetek róla, hogy vele álmodtam. A jelek alatt meg határozottan értek valamit, és az nem velem kapcsolatos, de már elmondtam :)
Hát ja barát, maradjunk ennyiben XDDD de télleg nem rajongtam úgy körbe. Nem mehetsz Pi-hez barátkozniiiiii!!! X''D
nem tehetek róla, tasukete na~ x'D

csaca 2009.07.09. 00:23:06

Hm... jó a bemutatkozó szöveged, de kicsit ismerős xD mintha más nevekkel már láttam volna "valahol" XDDD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.07.10. 23:11:27

kössz XDD igen, annyira megtetszett, hogy kicsit átfogalmaztam XD nálad láttam :P XDD


süti beállítások módosítása