Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

rain rain rain...

2011.07.28. 19:18 - Umi

Basszus. Már több mint egy hete csak esik esik és esik. És én meg már nagyon le vagyok fáradva, mert nincs napfény. Nekem az az életető erőm!!! Ha nincs Nap, Umi gyenge mint a harmat. Harmat az van. Állandóan...
Nem mondom, nem baj, hogy nincs kánikula és nem izzadunk mint a lovak, de azért mostmár jó lenne ha elmúlna ez az idő.

Ismét sikerült jó sokára írnom, dehát ez van. Pedig van mit írni most. Neki is látok. Most is csak azért írok itt, mert már unalmamban nem tudtam mit csináljak xD 
Kezdem mondjuk a szobámmal. Végre megcsinálta keresztapám *__* Ő ugyanis festő, és végre újra lett festve a szobám, tetejébe pedig még a májusban vásárolt szőnyegem is a helyére került végre :D
Július 18-án volt ez az őrület. A szobám felfordult, mindent ki, ruhákat kipakolni a szekrényből, szekrényről le a sok csetrest ami nekem van, le a polcot, ki az asztalt, ki a szekrényt. Kemény meló volt. De visszafelé valahogy nehezebb volt...
Szóval eddig rózsaszín volt a szobám, amit még annó tesóm választott, mivel ez az ő szobája volt, csak cseréltünk. És végre át lett festve olyanra, amilyenre én akartam, vagyis citromsárgára~~ Úgy kevertük mi ki, ezért aggódtam is, hogy jó lesz e, mert amikor felkentük még nem volt valami bizalomgerjesztő, de utána száradni kezdett, és lám marhajóra sikerült, pont olyan színű lett, amilyet akartam. :D Se nem túl sötét, se nem túl világos sárga. A szőnyegemet is keresztapám szabta be, mint valami szakember, ezért csillagosötös jár neki xD A szőnyegem am sötét lila és puuuha~ De már nagyon kellett egy új szőnyeg...
Nos nagyjából ennyi, kicsit megújult a szobám.
Aztán...
Ahogy ígértem, 15-én megnéztem a moziban a HP befejező részét :D Mivel senki nem jött velem, egyedül mentem, de nem érdekelt... Mit is mondhatnék a végéről. Nekem nagyon tetszett. Nagyjából erről ennyit is, most nem akarok belemenni, ki hogy tetszett, meg ilyenek. A lényeg, hogy jó film volt. De hiányozni fog a Harry Potter!
Aztán...
A nagy hadjáratom végre siker koronázta, az Édes Dundi Valentinával kapcsolatban, amire mint tudjuk, régóta vadásztam, hogy újra megnézhessem. Egy csak írta valahol, hogy neki megvan a sorozat. Én meg letámadtam. És megvolt az üzlet, én a zsét perkáltam, ő meg a 21 DVD-t, amin a sori van <3 És tegnap fejeztem be a 178 részt. Helyett kevesebb, mert sok rész hiányzott..... De sebaj, a lényeget láttam. Kb. másfél, 2 hét alatt végeztem ki.
Nagyon örülök, hogy végre megnézhettem újra. Elég sokmindenre emlékeztem, de azért értek újdonságok is, így élveztem a sorit. A kedvencem :D Mondanom sem kell, hogy Jordi és Pandora a legszebb pár~ <3 Na és az a pasi.... Fuhh~ De Chiqui és Franklin is megjárják :)
Oh! Tényleg! Míg volt ez a Dundi nézés egyfolytában, volt egy álmom is, amiben a szereplők voltak xD Pontosabban Jordi és Orestes ők biztosan. Mutatok róluk képet.
























Mázlista én. Két ilyen jó pasi látogatott meg álmomban :D Szeretem is őket. Na és akkor olyan volt, hogy mintha a Dundi premierén lettünk volna, és ilyen meeting szerű volt, ahol a rajongók találkozhattak a szereplőkkel. És engem különös megtiszteltetés ért, mivel nem tudom hogy, de Orestes "kiválasztott" vagy hogy mondjam, és lefényképezkedhettem vele. De nem akárhogy :P Odaültetett maga mellé, és szorosan megfogott a nyakamnál, közel az arcomhoz, és azt a saját arcához nyomta. Tök jó érzés volt :P Aztán elkezdtünk beszélgetni és jött Jordi. Kyaaa~ xD Csalódtam is volna magamban, ha nincs az álmomban a favoritom. Utána már nem nagyon emlékszem viszont, de tök jó volt az egész. :D
Na asszem ennyi.
Kicsit megfájdult a fejem, rohadt borulás...
Majd még jövök hamarosan.

bye-byecycle! xD


/UI: Jut eszembe elkezdtem ismételni a Nobuta wo Produce c. doramát. Szerelmem miatt~ <3 Utoljára vagy 3 éve láttam XD Akira shock!!!!!!/


Épp hallgatom: Savage Genius - Ameagari

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása