Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

british adventures

2011.10.01. 16:13 - Umi

Címkék: anglia

Haliiii~ (^O^)
Megint jelentkezem.
Kezdem akkor a kirándulással, amiről az előző postomban is megemlítettem.
Szóval szeptember 24én, körülbelül délelőtt 8 óra felé elindultunk Londonba. Kicsit későn indultunk, így délre értünk oda a szállásunkra. Mert lett foglalva, ugyanis sokminden látnivalót beterveztünk, és 1 napba nem fért volna bele. Nos, kettőbe se fért^^; Az első nap végére lejártuk a lábunk Londonban, mert kocsit nem vittük a parkolás miatt. Gyalogoltunk több, mint 30 km-et... Nekem nap végére úgy fájt a lábam a csizmámban, hogy sírtam. Hólyagos is lett. Na de akkor lássuk is mit láttunk az első napon.
Ahogy megérkeztünk a szállásra, megkajáltunk és nekifogtunk Londonnak. A Kensington Garden felé vettük az irányt, mert az volt a legközelebb. Én terveztem be, mert látni szerettem volna a Pán Péter szobrot. Megkerültük a kertben a tavat, kis kitérővel. Láttunk mókusokat, amik nagyon közel merészkedtek, hattyúkat, lovas rendőrt, kő hidat. Végül elértünk a szobromhoz. Szép az a szobor. Peter Pan :) Csináltam is róla képet rendesen, meg pózoltam. x) Utána ha jól emlékszem a Backingham palace felé indultunk. Útközben érdekes dolgokat láttunk, érdekes kirakatokkal. xD Közeledve a palotához, megálltunk inni egy kis helyen. Már ekkor fájt mindenki lába, olyan délután 3 óra lehetett ekkor már, pedig a kitűzött látnivalókból még csak 1et néztünk meg! A palota nekem kicsit csalódás volt, eleve összekevertem  parlamenttel x'D Amúgy volt egy elvetemült hülye, aki felmászott a kerítésen, vagy nem tudom hol, és hozzáláncolta magát bilinccsel a palotához ^^; És minden turista azt fotózta... Nekünk is pont akkor kellett menni, mikor ez a buggyant a "látványosság". Aztán sétáltunk tovább. Big Ben tűnt fel előttünk nem sokkal. Nagyon szép az.  Ja, azt elfelejtettem, hogy nagyon jó és napos idő volt szerencsére Londonban, jól kifogtuk! Big Ben után a London Eye következett, az óriáskerék. Át kellett mennünk hozzá egy hídon.
Ez a kép a hídon készült, visszafelé. Szép, nem~? Big Ben, és parlament.






















Azon a hídon voltak érdekes dolgok. "Bűvészek"(^^;), török mogyoró árus (természetesen vettem, nyami), karikatúra rajzoló fekete bácsi, (természetesen csináltattunk :D) és egy fazon, aki krómozott acélból hajtogatott medálokat. A neveddel. Én csináltattam is! 7 font volt, de nem sajnáltam rá. Nagyon egyedi. Umi-sat csináltattam, mert olyat aztán készen úgysem kapok, szóval csináltattam. Nagyon király sztem :D

 

















Miután átértünk a hídon a London Eye-hoz, fel akartunk, illetve én fel akartam ülni, de asszem 17 font vagy mennyi volt 1 kör, meg 1 órás sorban állás a jegyért, plusz mire még feljutsz, úgyhogy inkább lemondtunk róla. Ám volt ott egy hogy is nevezzem, rémségek háza, talán ez a legmegfelelőbb szó rá x'D Nagyon dúrva hely lehetett, mert már a bejárattól beszarsz, meg mutatják kint egy nagy képernyőn, hogy sikítoznak odabent az emberek. Kint is volt egy csalogatós néger, akinek véresre volt festve a feje. Engem kétszer úgy megijesztett, hogy sikítottam meg bújtam a többiek háta mögé reflexből x'D De jó pofa volt, jól küldte a dolgát :D Az 12 font lett volna, de mivel nem tudtam rávenni Julcsit, nem mentünk. Talán jobb is lett így, mert ahogy Julcsi mondta, a lelki nyugalma többet ér x'D Amilyen félős vagyok, már nem bánom hogy nem mentünk be.
Ekkor már sötétedett rendesen, és a London Eye kék színbe borult, ahogy a parlament és a Big Ben is. A túloldaról tök szép volt. Tovább mentünk, ott megint láttunk mindenféle utcai előadót, ki gitározott, ki fantominkedett, ki bűvészkedett. A fantomines csávót mi se hagyhattuk ki :D Ha dobtál be neki pénzt, rádadott egy fekete napszemcsit (rajta is volt), és beállított téged, majd ő is bepózolt, és pár másodpercig úgy maradtunk, hogy le lehessen fotózni. Nagyon poén volt :D Julcsival táncot imitáltak, Jancsival olyat, mintha épp behúzott volna neki egyet, velem pedig mintha trécselnénk shoppingolás közben xD






















Itt a Jancsié, sztem nagyon állat XD 
Ezután tovább mentünk, volt ott sok kaja árus. De nem ettünk semmit. Ekkor már nagyon fáradt voltam, és fájt a lábam... Találkoztunk Jack Sparrow-al is XD Én vettem észre őt. Jól nyomta a pasas, még a mozdulatai is olyanok voltak, mint a filmes kalóz kapitánynak xD
Azután megint átmentünk egy hídon, vissza arra az oldalra, ahonnan jöttünk.
Íme egy kép a kivilágított London Eye-ról, és a parlamentről, valamint Big Ben.




















Utána már mindenki nyűgös volt, szép volt végigsétálni a városon este, de kibaszottul fájt a lábam, és a hólyagjaim... Hiába, 1 nap alatt nem lehet mindent megnézni Londonban. Végül annyit hisztiztem, hogy taxival mentünk haza. Az is ment még annyit, hogy ennyit már nem bírtam volna ki...Úgyhogy az este nagyon szar volt. Az én estém. Meg is feküdte az a burger a hasam sztem, mert nem éreztem valami jól magam. Aztán beesett még 3 ember, mert 8 ágyas volt a szobánk. Kurva jó volt, zörögtek egész este, meg kapcsolgatták a villanyt, úgyhogy alig aludtam. 7 felé keltünk fel asszem, vagy fél8. Jó álmosan és fáradtan mentünk reggelizni, ami tök jó volt. Csórtam egy szatyornyi mini lekvárt xD Ami a pirítóshoz járt ugye. Még most is azt ettük, annyit hoztam XD
Mivel az előző nap nagyon kimerítő volt, stb., megbeszéltük, hogy inkább kitűzünk 1 fő célt, és oda megyünk inkább. Ez a Stonehenge lett. :) Londonból elfelé még beugrottunk egy hindu templomba, ami nagyon szép volt. Hófehér márvány volt az egész épület, gyönyörűen megfaragva. Be is mentünk 2 fontért, szép volt, fényképezni nem lehetett.
Ezután indultunk el a Stonehenge-hez. Ha jól emlékszem, Londontól 180 km-re volt a Stonehenge. Beültünk a kocsiba, és go. Már nagyon közel a Stonehenge-hez, megálltunk egy parkolóba véletlen, és kiderült, hogy az a Woodhenge-nek nevezett látnivaló parkolója. Szóval tök poén volt :D Nem is tudtam hogy van Woodhenge is. Ami igazából nem fából volt, hanem betonból (régen abból volt). Nem nagy szám, így képet sem teszek be róla, keressetek rá akit érdekel. A Woodhenge-nél találtunk két almafát, amit meg is leptünk XD Picike kis sárga almák, vadalma volt. De szedtünk egy szatyorral, és fini almalevest főztünk belőle. Utána szinte alig kellett kocsival mennünk, és előttünk termett a Stonehenge. Kint a pusztában xD A belépő 8 font volt, hát nem sajnáltak ennyit kérni pár kőszikláért... Elindultunk a kis ösvényen, ami a Stonehenge-hez vezetett. Sok képet csináltunk, pózoltunk, ökörködtünk. Szép látvány tárult elénk nappal szembe, amikor megkerültük a sziklákat.

















Egyébként ennél közelebb nem lehetett menni, kötél volt kihízva, ami mellett sétáltunk, mert elmondásuk szerint veszélyes lenne közvetlen alatta sétálni, mivel bármikor ránkeshetnek. Persze, a több tonnás kövek, amik már több ezer éve úgy állnak. ^^ Na mindegy.
Stonehenge után kitaláltuk, hogy ha már közel vagyunk a tengerparthoz, lemegyünk. Irány volt a Kelta tengerpart! Eléggé sötétedett már, amikor odaértünk, kb. 1 órát sétáltunk a parton köveket és kagylókat keresve. Szeles volt az idő. Utána elindultunk végre haza, majdnem 400 km várt még ránk ^^; Kb. éjfélkor értünk haza. Alig vártam, hogy ágyba kerüljek. Ráadásul ugye vasárnap volt, és hétfőn meg meló... Alig aludtunk 4 órát, a hétfő valami nagyon rossz volt.
Nos, kb. ez volt a kirándulós hétvégénk. Remélem nem hagytam ki semmi érdekeset.
Amúgy tegnap óta nincs melegvíz, így tegnap elmentünk fürdeni Julcsi unokatesójáékhoz... Azok az emberek bazd... x') Volt röhögés. Egyik fazontól kérdezte vki, te fingottál? Erre:
"Én nem csinálok olyat. Ha én fingok akkor be is szarok tehát." X"""DDDDD
Meg Jancsi szóvá tette az egyik srácnak, hogy csapja nekem a szelet. Erre mondja neki: "Akkor te fingottál." XDDD
Aztán ki lettünk ugrasztva, mert azt hittük eltűnt egy magyar lány, de persze csak később ért haza, ennyi... A pasija túlreagálta egy kicsit ^^; Így minket is halálra idegelt, de sebaj, végül minden rendbe jött.
Ma sincs még melegvíz, úgyhogy most megyünk Ágiékhoz fürdeni..... Nem tudom meddig lesz ez így. De holnap melegítek vizet és itthon fürdök. Eleve délutános műszakba raktak, Julcsit meg délelőttbe... Fasza lesz.
Nos, ennyi. Azt még meg kell említenem, hogy egész héten nagyon meleg volt, és sütött a nap. Ez Angliához képest nagyon durva :D Nagyon élveztem ezt a hetet, az időjárást, de sajnos holnaptól lehűlést mondd :( Azért ez az 1 hét is csoda volt.
Na lassan megyünk fürdeni, aztán meg megyünk Derby-be kocsikázni, valami srácot viszünk majd el oda.
Pápá~
Majd jelentkezem
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása