Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Kedvencek

2011.06.28. 16:22 - Umi

Végre megtaláltam azt a papíromat, amire már elég régen összegyűjtöttem a kedvenc magyar szinkronszínészeim nevét.
De ma előkerült, így szeretném megosztani.


Tehát:

Kedvenc szinkron színészek:


Nők:
Törtei Tünde
Spilák Klára
Molnár Ilona
Kocsis Mariann
Orosz Anna
Kökényesi Ági
Zsigmond Tamara

Nőkből ennyi jutott eszembe x''D Bezzeg amennyi férfit összeírtam! :D Lássuk is: 

Férfiak:
Moser Károly
Előd Álmos
Markovics Tamás
Hamvas Dániel
Viczián Ottó
Szabó Máté
Molnár Levente
Hevér Gábor
Stohl András
Szvetlov Balázs
Seszták Szabolcs
Lippai László
Kerekes József
Minárovits Péter
Kállay Molnár Péter
Mikó István
Holl Nándor
Szabó Sipos Barnabás
Lux Ádám
Dörner György
Rékasi Károly

Ennyi! xD Némelyiknek már elfelejtettem, milyen kedvenc szerepei voltak, de nem is fogom kiírkálni melléjük ezeket.
Szóval ennyit a szinkronszínészekről.

Most pedig leírom a kedvenc Japán neveimet~ Nem sok van, eddig ezek tetszettek meg a legjobban, ahogy találkoztam velük. Biztos fog bővülni is a lista valamikor. Nem ismerek annyi nevet.
Tehát:

Kedvenc Japán férfi nevek:

Daichi
Ken
Nozomu
Hiroki

Kedvenc Japán női nevek:
Umika [海可]
Erika [エリカ]
Aimi [愛美]
Miki [美木]

Pont 4-4 jéé xD Umika már csak azért is, mert én Umi, akkor ha lesz egy lányom, ő Umika :)) Erika pedig, mert magyar név is lehet, és mindkettőben tetszik.
De én elsőnek fiút szeretnék. Utána kislányt. És max. 3 gyereket akarok, de 2-őt minimum. A lényeg, hogy az első fiú legyen *.* Utána egy kislány, és ha lesz harmadik, azt az Úrra bízom xD
Amelyik névhez írtam kanjit, abban az írás formában tetszik/képzelem el, amihez pedig nem, oda nem találtam átiratot.

Nos ennyi lett volna ez a kis villám komment~


うみ
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása