Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

"now that i see you"

2012.01.24. 14:41 - Umi

Címkék: anglia

Halihooo~ Umi újra jelentkezik! :)
Először is:
BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!!!
Habár az én 2012-es évem nem indult valami jól, ugyanis eléggé beteg voltam újévkor :( Ez remélem nem azt jelenti, hogy betegeskedem egész évben. Dögrováson voltam napokig, viszont örültem, mert velem volt párom, és édesanyám, valamint húgom. Eltöltöttünk együtt itt Angliában pár napot, majd január 5.-én hazarepültek. Voltunk Derby-ben a plázában, és ettünk finom pizzát egy Frankie & Benny's-ben, sétáltunk itt is a városban, és voltunk kocsikázni is a környéken.
Nagyon hiányoznak, de egyre boldogabb vagyok Jancsival, úgyhogy sokat jelent, hogy itt van velem.
Nemrég voltunk ismét bowling-ozni Jancsi munkatársaival, akik tök jó fejek. Élveztem, habár ugye én még mindig nem tudok bowling-ozni, de jó volt a társaság nagyon :)
Utána még beugrottunk Zsófiékhoz beszélgetni, ami szintén élvezetes volt, nevettünk sokat.
Miután anyáék ugye hazamentek, én átköltöztem Jancsi szobájába, és nos azóta is van egy kis kupi, még nincs tejesen elpakolva minden. Viszont alakul a szobánk, az ágy is jó, vettünk tükröt a falra, egy kisebb ruhás szekrényt, és nemrég egy parafatáblát is, amire majd fényképeket szeretnék kitűzni, meg mindenfélre jó dolgot :)
Tegnap előtt végre be lett kötve a UPC! :D Ami azt jelenti, hogy végre tudunk magyar adókat is nézni, és képben leszünk az otthoni dolgokkal is. Bár engem a legjobban a Discovery és társai érdekelnek, valamint a Disney Channel nyilván :D
Voltunk Walsall nevezetű városban valamelyik nap, és egy warehouse raktárban olcsón vettünk pár dolgot, például 2 polcot 10 fontért, ami normál esetben 1 db 30 font. És én vettem egy pöpec kis digitális fényképezőgépet 100 fontért, szintén akciósan. Remélem ez a Casio beválik, nem úgy mint a legutóbbi Samsung-om.
Vettem egy hajsütővasat is végre, igazán jó vétel volt, mert nagyon jó!!! Remington, szóval a minőség garantált, ez az új széria a Pearl Wand, utána lehet nézni. Digitális LCD kijelzővel állítható a hőfok, igazgyöngybevonatos kerámia, van hozzá kis szütyő, és tényleg nagyon jól formáz, ajánlom mindenkinek.
Igazából nagyon nincs is miről írnom, csak hablatyolok már. Azt hiszem be is fejezem, és megyek mostmár tényleg főzni. Fasírt lesz :)
Nos, majd jelentkezem, amint van miről mesélnem!
Kellemes napot mindenkinek!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása