Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

気もちいいいい

2011.08.03. 11:40 - Umi

Yaaay~ Ma újra szép idő van!!!! Végre látom a tiszta kék égboltot, és nagyon kellemes idő van, itt ülök a nyitott ablak előtt hálóingben, és nem fázok végre. *mélyen beszívja ezt a kellemes friss levegőt* Ahhhh, heaven~
Ez nagyon hiányzott már. Nem tudok élni napfény nélkül. Egyből felfrissülve érzem magam, pedig eddig, már ugye több mint 2 hete van ez a pocsés esős idő, eddig kókadt voltam és élettelen, leszívta az energiám a szar idő, de most végre újra "élek". lol És a hőmérséklet is pont megfelelő, nincs se hideg, se meleg. Nagyszerű~ Remélem míg itthon vagyok ez így lesz. Nos mert igen. 
Most akkor jön a rizsa erről.
Július 28-án megvettük a repülőjegyemet Angliába. Igen, megyek az Egyesült Királyságba. (hogy fogom én ott bírni azt az időjárást?! T__T) Mivel Julcsi is jelenleg kint van, és lesz is, hívott, hogy menjek én is. És mivel kell a pénz, nagyon is, ezért úgy határoztam, hogy belevágok. Remélhetőleg már megvan a munkám is, és sikerül is majd a tesztem, de erről majd később.
Augusztus 11-én este 18:50kor repül a gépem. A jövőhéten irány UK. Egy újabb kísérlet, egy újabb próba, ami remélem ezúttal összejön, mert nagyon sokminden függ ezen. Azóta történtek némi változások.
De nos, egyenlőre ennyit erről! 
Majd még meglátjuk írok e 11.-e előtt. Ha nem, akkor már majd csak onnan fogom jelentkezni.
Pápá~

UI: Oh igen, jönni fogok majd előtte egy új fejezettel! Majd' el felejtettem.

/Épp hallgatom: madarak csicsergése/

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása