Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Miura drágaaaaaa!! *.*

2009.07.08. 12:19 - Umi

Címkék: miura álom

Hol is kezdjem XD Húh~ Na először gyors... Szóval ma is voltam vezetni egész délelőtt, mivel holnap vizsga lesz. Azt remélem, hogy menni fog majd ^^ Szóval... Már alig vártam, hogy leírhassam ide végre ezt a fanolást, mert már nem tudom visszatartani xD Ez az igazság... Miura Haruma fanolás már van egy ideje. De a napokan ez olyan szinten, hogy jajj nekem. Tisztára bezsongok már tőle is hacsak meglátom. *kyaaaaa* Ah egyszerűen irtó kawaii~ Imádom akármit csinál. *_____* Na szóval, végső soron nem is ez lenne ennek a bejegyzésnek a fő témája xD Hát hogy is mondjam... este Miurával álmodtam!!! x'D Jinnel egy hete sincs, hogy álmodtam. Yamapival már háromszor... Nagyon érdekelnek ezek a fiúk úgytűnik xD Tudom, hogy egy rohadt kis mázlista vagyok XD Nem tudom hogy csinálom, legalábbis most meglepődtem, hogy ilyen rövid időn belül Jin után újra álmodtam. Általában ritkán sikerül, de most valamiért mégis Miurával álmodtam az este. Ahogy Jinnel, vele is ez volt az első. Akkor elmesélem, hogy mi történt :D
Tehát:
Először is kép, hogy ilyen volt Miura haja az álmomban, így nézett ki:
>>pontosan így mosolygott rám, kis mázlis vagyok mi?? ahh~ez a kép<<

Megint egy plázát kell elképzelni. (Jinnel is plázában taliztam O.o Ez a pláza mostmár törzshely lesz??) Szóval egy plázában találkoztunk Miurával. Neki volt valami haverja, akit én  is ismertem, és így futottunk össze a közös haverunk miatt. Aztán csatlakoztam hozzájuk. De itt nem a sztár Miurával találkoztam, az álmomba mintha civil lett volna. Hiszen közös ismerős, stb. Miura sétált középen, jobb szélén a haverunk, bal szélén én sétáltam. Arra már nem emlékszem, hogy a haverunk mellett is volt e vki, de azt hiszem biztosan. Elkezdtünk beszélgetni sétálás közben. Nevetgéltünk. Sokszor "bóbiskoltunk" el a fejünkkel a másik irányba, (tipikus zavarban vagyok elfordulás) ezáltal a vállunk mindig összeütközött. xD Olyankor egymásra néztünk és nevettünk egy bocsi mellett. Tisztára mint a kis szerelmesek *.* Akik máris megkedvelték egymást xD Utána eltűntek a többiek. Ketten maradtam Miurával. Ja igen, így is szólítottam őt. De mint mondtam, nem a sztár Miurát, itt valószínüleg civil volt, mivel meg se fordult olyan bennem, hogy ő a híres Miura. Szóval tovább sétáltunk a plázában, mintha vett volna valami üdítőt, vagy fagyit... Mindegy, séta közben a kezünkbe fogva ittuk/ettük, már nem tudom mit vett. Jól éreztem magam :P Aztán meg egyszercsak meglátjuk, hogy gyerekeket vert meg néhány ember. Ez már a pláza végében volt. Én úgy megijedtem, hogy rögtön legugoltam egy hírdetőtábla mellé, elbújni, Miura meg csak mögém állt. Elszörnyedtem, de nem sokáig tartott ez, mert Miura megfogta a kezem, felhúzott, és azt mondta "Gyere" és elmentünk onnan. Eldöntöttük, hogy megmentjük őket? Vagy valami hasonló... Nem nagyon tiszta mit akartunk. Vagy csak megbosszulni? Úgy tűnt, mintha ezek az emberek gyerekeket "rabolnának" (?)... vagy csak bezárva tartották őket, és bánották őket. mint egy rossz óvoda.. A pláza mögött volt ez... Szóval tenni akartunk valamit, az a lényeg, miután ezt láttuk. A pláza mögött beültünk egy autóba. Gondolom Miuráé volt. Ott aztán megint elég sokat beszélgettünk, már sötétség is lett, de nem emlékszem mikről. Utána elaludtunk az üléseken. Észrevettem félszemmel, hogy a "gonosz emberek" már nem mozdulnak se ki, se be, szabad a pálya, ezért felébresztettem magamat. Utána ébresztgettem Miurát is, hogy "Miura! Miura!" Fogtam a vállát és rázogattam, fel is kelt. Kiszálltunk óvatosan az autóból, (már este van ugye) és közeledtünk a helyhez, de akkor azt mondta, hogy bújjunk el. Volt ott valami szalma vagy passzolom milyen csomó, vagy mi mögé bújtunk. xD De a fal mellett volt, szóval Miura a hátát a falhoz nyomta és lassan leült, mikor meg én is oda akartam bújni megbotlottam valamiben, és ráestem XDD Így visszagondolva... hmmm *orrfoly* Normálisan felültem én is és mindketten jól elvörösödtünk. xD Észrevett Miura valamit, és azt mondta mindjárt jön. Na nem paráztam be csak kicsit. De tényleg gyors volt, és hozott valamit a kezében. Kis állat volt. Most kiskutya vagy... nyuszi vagy már nem tudom XD De a gonosz emberek dobták ki az ajtón, ő meg felvette és odahozta. Ott simogattam az ölében, ahhh~ Ő meg ott nézett rám, ahogy mosolygok a nyuszira és simogatom. És ettől ő is mosolygott. nyááááá x33
Aztán ott kukkoltunk kicsit mit kéne tenni, és valami sok dobozt vagy ládát vagy lehet nem is ezek voltak, de elkezdtük bepakolni őket a kocsiba. Gondolom nem örültek volna a gonoszok ha elvisszük a cuccait, ezért tettük. Miura pakolta fel, én meg sorba tettem őket közben. Szóval bepakoltunk, hogy ellopjuk a cuccaikat. De végül észrevettek, ekkor Miura gázt adott, és elhúztunk onnan. Na asszem ez a vége, mert nem emlékszem innen mi volt. Minden esetre jó volt :D Nem tudom, ez a pláza dolog megint kisértett xD 
Igazából mintha egy akció film lett volna, amiben van egy kis romantika, és humor. Ettől függetlenül is nagyon élveztem, hogy Miurával lehettem :D Vele is, mostmár. Igen, még mindig tudom, hogy egy kis mázlista dög vagyok XD
Sztem a tegnap esti beszélgetés Leilával is rásegített arra, hogy most álmodjak. Amiket beszéltünk, meg szeretnénk huhú...
Nya tehát, Miura love~~~ *.* Tuti nem küldeném el XD Ez az álom meg hab a tortán! x3 És ő is annyi mint én, ahhh~ *O*
De mostmár gondolom tényleg nem mostanában lesz ismét álmom xD De irígykedjetek csak :P xDDD

Na csak ki akartam élni fanságom, ennyit akartam. x3 Holnap vizsga ajjjj, azért félek.
na baibai.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Satoo 2009.07.08. 13:55:14

Elmehetsz a...XD Tényleg egy piszkosul mázlista vagy >< Én mégha könyörgök a jóistennek se álmodok senkivel... xDD Na de kivárom az idő, mikor velem is lesz vmi XD
Hehe, remélem minnél előbb megelőzi Miura Jint x333 *hajrááá Miuraa* xDD
Ganbatte a vizsgához!! :D Sikerülni fog az ;)

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.07.08. 15:02:16

majd álmodsz te is előbb utóbb csak XD aztán majd te is leírod :)
az az idő is lehet el fog jönni x'D egye fene XDD
köszike :D hát remélem. xD

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.07.08. 21:00:23

Ehh...na most ősszintén erre mit reagáljak??? Tisza gyomor idegem lett itt.... Nem... nem tudok erre mit mondani,mármint hogy ennyire lávolod.... ez picit sok(k) nekem...egyre jobban. Miuráról nem is beszéltünk csak az a csajos dolog... *ideges*
Álmod...hát szerencsés vagy,de ezt eddigi is tudtuk.
A vizsgához meg sok szerencsét,ne idegeskedj majd. Műszaki is holnap lesz belőle?

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.07.08. 21:09:22

Ehh X'''DD Már mondtam, hogy lávolom XD Nem kell ilyen féltékenynek lenni XD
Ja asszem holnap lesz az is. és domou~


süti beállítások módosítása