Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Buzzer Beat és Junpei láz

2009.09.27. 15:00 - Umi

Címkék: dorama yamapi

Na öhm... ^^ Tegnap végignéztem Yamapi új doramáját, a Buzzer Beat-et. Japánban is nem olyan régen lett levetítve végig. Vegyes érzések kavarognak bennem jelen pillanatban. Olyan nem is tudom... Nos, kezdem az elején, nehezen akartam elkezdeni ezt a sorozatot, mert tisztában voltam vele, hogy Pi szerelmes lesz, meg említettek valami nagyon élethűre sikerült csókot is ehhh ^^;;; Első részt megnéztem... Még óh de kawaii meg ilyesmi, meg de sexi ebben a kosaras szerkóban, vagy épp anélkül az öltözőben. Na de nem bocsájtok meg egykönnyen szal nem is akarok itt áradozni most. Aztán túléltem az első 6 részt. Már ezekben is néha... néha úgy éreztem, hogy eszméletlen féltékeny vagyok az adott lányra, néha meg úgy éreztem, hogy a szívem fájdul bele... :'( Annyira... hogy is mondjam... szar érzés volt mikor... megkérte a bnője kezét, vagy csak megpuszilta, megölelte.... Már ezekben a részekben is néha belekönnyeztem, olyankor már oda se néztem, csak arra gondoltam, hogy "miért miért". Meg hogy engem majd "mikor mikor"... És aztán jött a félve várt hetedik rész... Amiben van a "fő" csók... Azzal a csajjal... Akivel egyszer már a való életben is "összeboronálták" Pit... Na hát itt a hetedik rész végén könnyeztem rendesen ^^; Nem is tudom miért, mondom... olyan... hogy is mondtam mikor... olyan csalódott voltam... Csalódtam benne, akit eddig annyira szerettem, most ott csókolózott a képernyőn egy nővel, akivel lehet hogy az életben is ezt csinálták... Végülis ha arra gondolok szerintem nem volt az ooooolyan élethű csók, mint ahogy előhíresztelték nekem. Most nem azért mondom, de akkor se volt az. Ennél legalábbis rosszabbra számítottam... Na de végső soron, jó kis dorama ez a BB, érdemes volt azért megnézni ^^ Ha nem ez a szemét Pi van benne akkor is megnéztem volna. Jajjjj voltak ám rajta kívül még benne jó pasik. Pl. Pinek két kosaras társa. Ahhh pl. először izét szúrtam ki. mondjam má xD  öööö, egy idősebb koma, hát mindig azokat szúrom ki először, mert azok feltűnőbbek xD Toru a neve a BB-ben. xD Hát annyira kis jóképű koma na!! Először a Riko bnője bele is volt esve. Na de aztán én is, mint ahogy ő (Mai), észrevettünk egy jobbat xD Shuji-kuuuuuuuuun!! (Mizobata Junpei) <3 Ah azt a kis cukkkkkker fejét zabáljam agyon. Nagyon jó pasi sztem, nem csak külsőre mondom, sztem nagyon rendes is, mint ember. Olyan kis bohókás, kissé ütődött, de mindig vidám :D Toma kincsemhez tudnám hasonlítani <33 Ohh, ha már itt tartunk, Junpei szerepelt a Hana Kimiben is! Jajj nekem és nem emlékszem rá :O Na nem gond, úgyis meg akartam már újra nézni mert régen láttam már. |3 Na szóval de mint Shuji a Buzzer beat-ben... Kawaiiiiii~ Olyan édesek voltak Mai-val. Főleg amikor szerelmet vallottak egymásnak a kosárpályán. rabu rabuuuu~ Olyan cuki volt a drága, azt többször visszatekertem asszem. Legalább volt már valami jobb élményem is a sorozatban.. Am Junpei 175 cm és 1 évvel idősebb, tökkkkééééély~ :DD Újabb láv <3 (ami persze nem hinném hogy olyan tartós lesz mint egyesek) de az fix, hogy ha ő jönne, tuti nem zavarnám el, mert sztem nagyon jó ember. Újra megnézem a HK-t is >:3 Márcsak Tomikám miatt is, kyaaaaa~~ Meghát Shunt is szeressük :D Meg sok az ikemen na xD Na de visszatérve... Most "Pi-láz" az nem nagyon van, kicsit szünetel, elmúlt, stb. Tudom, hogy ez csak színészkedés, ez volt a dolga, de mégis... De az hogy szünetel, nem jelenti azt hogy le van passzolva, nagyon nem!!! Csak kimérgelődöm magam... És ennyi. Na a kövi dorama a Gokusen 2 lesz, ha minden igaz, mert már ezt télleg rég meg kellett volna néznem, meghát az első részt is nagyon szerettem. No meg tele van ikemennel zsúfolva. Choudo ii. :D Nos ennyi lett volna.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.09.28. 11:02:48

Én is most akarom majd végig nézni,hosszú ideig szüneteltettem a dolgot....be kéne fejeznem. Jajjj nagyon édes az a srác. a sportpályás részt én is többször visszatekertem,de éppenséggel nem miattuk hanem Pi miatt mert nagyon ari volt. ^_^ Nekem az tetszik mikor sétálnak és fogják egymás kezét,habár szemem máshová kalandozott. xD
Bezony ő van benne,de ott nem volt ilyen édi.
Én is felbosszantottam magam rajta BB-n,de én teljesen más okból....tuti hogy bőgés lesz a kövi részben. Tuti bőgök....

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.09.28. 11:19:52

Méghogy nagyon ari... Cöhhhh. elmehet a francba. tudod xD
ugyi milyen édes?! ahhhhhh hát ha Pinek nem kellek... xD
meg amilyen képeket találtam róla, hú anyám!!! *nyáltenger*
te bőgsz? te??? hát akkor én mit mondhatok........ akkor én hogy bőgtem... ah visszamelékezni se akarok. csak Junpira *_*

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.09.28. 17:50:30

Én bőgök...én!!! :D Mondom más okból,kiborított picit.....ha szerette azt a lányt hogy felejtheti el ilyen hamar azt a szerelmet!!?? Muriiiiiiiiiiiiiii!!!!!!

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.09.28. 18:35:26

na ez az én fejemben is megfordult. hisz megkérte a kezét! és mégis egyszer csak már szerelmesebb amabba a csajba. muri. zettai muri desu wa yo. sou omoimasu atashi mo.
ez furcsa az egészben dehát ez van...


süti beállítások módosítása