Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Gokusen 2 élmények xD

2009.10.06. 22:39 - Umi

Címkék: dorama

Mint a cím is mondja, beszámolok Gokusen 2 élményeimről XD Ugyanis az első Gokusen után kis kihagyással, végre megnéztem a másodikat is. Ööö, tegnap előtt fejeztem be, két nap alatt... Vagy max. három nap alatt kivégeztem, mert hétvégén nem voltam vmi jól és nem volt kedvem nézni egyszer, ülni a gép előtt nem. Na hol is kezdjem... xD Hát igen, mint az első rész, (Jun, Shun, Hiroki) ez is tömve volt bishivel!!! Kezdjük nyilván a két főkedvencel: Kame és Jin <3 Ők voltak csak tiszták nekem, hogy biztosan benne lesznek a Gokusen 2-ben. DE!!!! Rajtuk kívül másokon is meglepődtem, kellemesen örültem, hogy benne vannak, nem számítottam rájuk, nem néztem át a stáblistát :D Szóval örök élmény volt Mokomichi és Teppei közreműködése iiiiis <3 Mokomichi-t már ecseteltem a Zettai Kareshi-ben, Tepi-t pedig a Lovely Complex-ben. Szóval van kapásból 4 bishi akiktől lehet olvadni rendesen XD Kezdjük Kaméval. Ah, egy irtó dögös kekszi jelenetet le is fotóztam, és meg is mutatom:

Ugyeeeee??? És egyben édes is a drága. *.* Olyan kis komoly fejeket is tud vágni, és szeressem az olyat is :D Sztem jól el lett találva, hogy ő játsza a "különcöt" miszerint ebben az évadban őt kell a suliba csábítani x'D Nem is lett volna jó ha más játsza Ryu-t :)
NYA menjünk tovább. xD

Jöjjön akkor Jin. És vele együtt a kép. :D
Tiszta beteg :D Chotto kawaiii~ Itt ábrándozik éppen xD
Erről a képről az OXY-s reklám is eszembe juthatna, nem tudom miért xD
Amúgy tisztára tetszett tőle ez a "nyaa~" kifejezés. Erről is beszéltem már asszem, amikor azt ecseteltem h mik ragadnam rám tőlük és veszek át xD Tulképpen ez a "nya" is ^^ Ez japánban a macskára a hangutánzó szó ugye, és marhára tetszett mikor ezt benyomta, és nagyra tátott szájjal: "NYAAAA!" xD Rá is illik a bolond Hayato szerep XD

Következzen Moko-chan!!! *-*
Ohoohooohhhhohhohhh olyan édeske *____*  Ő olyan igazi érett pasi, még mindig levett a lábamról, ahogy a ZK-ban. Habár a Gokusen 2-t hamarabb forgatták... Szóval a ZK-ban akkor ott... Ott igazi férfi és ahhh~~ De már itt is, akkor el lehet képzelni a ZK-t... Annyira kis édesen vigyorog :D Meghát kivételes eset ő is, japán létére 186 cm!!! Ah és ettől is olyan sexiii. Nem is lett volna nélküle jó Tsucchi szerepe. *.*
Szóvalvan.... ha Jin a "macska" mint "nyaa" akkor ő a kutya mint "wan" xD Wan wan *O* *pitizik* xD

Örök kawaii következik: Tepiiiii
Mikor azt mondom "kawaii"... ERRE gondolok *___* Ez a srác.. kötelező neki minden szerepben ilyen kis zabálni valót jáccania?! XD De az elején vicces volt, mikor Yankumi megérkezett, és "Yankumi kowaii~" és játszott ott hátul a seprűvel XD Vagy mivel. Meg dőltem akkor is amikor fel akart szedni egy csajt, és a két haverja (Tsucchi és Hyuuga) eljátszották, hogy majd megtámadják a csajt és majd Take lesz a nagy megmentő és majd love xD Azt a jelenetet úristen XD
Na és akkor ha már jelenetek... Hát olyan igazi röhögőgörcsös jelenet pl. ez volt, amikor Tsucchi és Hyuuga eljátszották ahogy meg kell majd védenie "tőlük" a kiszemelt lányt. XD pl. Vagy amikor Take megkérte Tsucchit, hogy kérdezze meg milyen pasik jönnek be a csajnak, és az a fej XDDD Jó mondjuk kis képen nem adja úgy vissza, de Erről beszélek:

Na hát ez volt az xD Komolyan ez a fej Moko-chantól xDDD
Úgy röhögtem xD Jó mondjuk igen, első doramámban tőle komoly férfit játszik mint mondtam, és hírtelen egy ilyen kis idióta meglepő volt xD
Szóval tiszta jó volt az a rész mikor Takének kerítik azt a csajt. xD Tepi am örök kawaii márcsak azért is marad, mert kis chibi törpe x'D Jó nálam magasabb 2 cm-vel XDD Szal ha ő chibi én is az vok?! XD
Na a következő olyan jelenet amit meg kellett örökítenem, az az amikor gyakorolnak a meghallgatásokra, és Yankumit kérdezik ki a fiúk, hogy majd ő megmutatja hogyan kellene viselkedni. xD A fiúk öltöttek magukra pár dolgot, hogy "főnöknek" nézzenek ki x'D Íme:
Mokomichi vagyis Tsucchi x''D Áh bazz az a vigyor a mű-bajusz alatt de édes XD Jajj télleg a legyezőt elfelejtettem XD Tiszta idióta, ha minden részben nem láttam azt a legyezőt h előveszi akkor egyszerse x'D Elvolt vele nagyon xD Legjobb pillanatokban vette elő (nem tudom honnan XD), de pl. akkor is legyezőzött mikor gyakorolták a "támadást" XD Ugye előző rész amiről beszéltem.

Itt a kis édes Tepi is. xD Abban a szemcsiben XDDD Itt kérdezi épp a t.nőt h "van e barátja?" XD jó kérdések, semmi köze az állásinterjúhoz... ja igen olyan is volt h mondja el a méreteit XDDDD Hát akkor ennek... x'D
LOL

És íme Jin is. Hát jól játszották a szerepüket, mint "meghallgató" xD Mehettek főnöknek fiúk XD Na sok lesz már a  képekből nagyon... Most jól kifakadtam itt ezzel xD Hát mert élveztem. A tömény hülyeség nálam mindig első helyen fog állni, ha kedvencekről van szó xD
Az "összetartó osztály" fogalma itt is ugyanolyan volt, mint az első részben.... Meg ha nekem is ilyen osztályfőnököm lett volna, mint Yankumi. Kicsit beteges néha, de tényleg nagyon segítőkész és őszinte. Hát mondom örök élmény marad ez is, mert ezt a 4 bishit együtt bámulni és nyálat csorgatni igazi felüdülés volt xD Legjobban Moko-chant élveztem valamiért, nyaa :D rabu rabu <3 Jöhet a Gokusen 3!!! xD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.10.07. 16:46:06

Én már lassan azon gondolkodok hogy elölről kéne kezdenem a gokusen 1-el,mert hát na...feled az ember. Jó volt a gokusen 2 nagyon,még az sp-t kéne megnéznem....
Mondjuk nem bírtam tovább várni,ezért a gokusen 3at nézem....naná hogy tetszik Miura Haruma,Takaki Yuya....ésés....egy ritkán feltűnő full bishi,nevét nem tom,anno kikerestem,azt tudom hogy modell,mert most újra nézem ám magyar felirattal,angollal már megvolt. *kicsit se fan* xD
Nekem is tetszettek Jin hülyeségei,Kame hűvössége.... láááv
Moco-chan~,de azért nem ő volt a favoritom a 2ben. xD Akame forever~

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.10.07. 18:30:45

jah, alig várom Mircit én is xD Yuyát is na XD
ritkán feltűnő full bishi?????? *nagyon kíváncsi xD* neve???? xDD
forever ne~~~


süti beállítások módosítása