Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Alton Towers élménybeszámolóó~~

2011.10.26. 13:27 - Umi

Címkék: anglia

alton-towers-scarefest-8700538731.jpg Végre jelentkezem ismét. :) Van miről írni! A cím sokat elárul, de először mégis mással kezdeném. Nos...
Körülbelül úgy 3 héttel ezelőtt, egy hétfői esti napon úgy döntöttünk, hogy kimegyünk erre az "angol búcsúra". Ugyanis az volt a városban, búcsú. Itt nem tudom minek hívják, de tök olyan volt, sok fura hinta, gép, céllövölde, kajás, cukros, minden. Így hárman, Julcsi, Jancsi meg én, belevetettük magunkat a sok hülyeségbe :))
Az első amire felültünk, egy ilyen hali-gali fíílingű gépezet volt, amire Julcsi nem mert felülni. Volt sikítás xD Jancsi csak röhögött XD Ahogy a centrifugában is. Én ki akartam jönni, de már késő volt, mert becsukták az orrom előtt az ajtót. Egy kör alakú terembe mentünk be, ami aztán centrifuga módon elkezdett forogni, de úgy, hogy rátapadtunk a falra, és mozogni sem bírtunk! Élvezetes volt xD Ja meg dodgemeztünk is egyet, meg beültünk valami csészékbe, amiket úgy forgattak. Asszem ennyi volt. Julcsi lőtt nekem egy macit :) Ettünk jószar nachost, és kb ennyi.
De nagyon jó volt az az este is, ekkor támadt az az ötlet, hogy el kell menni vidámparkba! Hohóóó~ :D Én élem az ilyesmit, így le se lehetett lőni, miután ez feljött. Aztán mondják, hogy van a közelben egy kurvajó. Hát akkor mondom nekünk mennünk kell :D Így kb. 2 héttel ezelőtt kitűztük az időpontot, hogy mi megyünk az Alton Towers nevezetű élményparkba~ Ez volt most vasárnap, azaz október 23.-án.
Következzék akkor a beszámoló!
Kicsit későn indultunk el, 9re volt tervezve, ahoz képest fél11kor indultunk el... De végülis nem késtünk el, és amit akartunk megnéztünk. Nem emlékszem mikor értünk oda, de olyan fél12 lehetett, vagy már passz.
Szerencsére jó időt fogtunk ki, nem fáztunk egész nap, sőt volt, hogy melegünk volt.
Szépen leparkoltunk, aztán felültünk egy monorail-re, az ilyen kisvasút-szerű, ami elvitt minket a parkolóból a főbejárathoz, ahol a jegyeket kellett megvenni. Hát igen, hatalmas kóceráj volt ez. Beállunk a sorba, hogy jegyeket vegyünk, erre odalép egy fura fazon takarítós ruhában, és néz. Julcsival már idegesek lettünk mit akar, erre megszólal magyarul. Óh! Egy öreg bácsi volt, aki ott dolgozik az Altonban, de nem magyar, hanem szlovák, kicsit furán is beszélte a magyart, de beszélte. Nos ezzel a bácsiban megspóroltunk kb. 50 fontot, mert így csak egyikünk vett teljes árat, a másik kettőt meg bevitte inkognítóban, és így neki kellett 30at adni, és ezzel le volt tudva az üzlet. Jól jártunk vele.
Nos, megérkeztünk! Mivel Halloween láz van, ezért úgynevezett "Scarefest" volt éppen a parkban, így tökök mindenhol, és jelmezes emberkék. Amit először láttunk az egy ilyen kis Halloween show volt gyerekeknek, beöltözött tökök, vámpírok ésatöbbi figurák táncikáltak a színpadon. Aranyos volt. Aztán elindultunk egy "ösvényen". Volt minden csupa jó. Útközben ki volt írva, hogy "Zombies! Scare Zone. Open at 17:00" Na mondom, ide vissza kell jönni, ha már Halloween, akkor szarjunk is be :D Sötétedéskor nyitott, hogy élvezetesebb legyen xD Utána megláttuk a kastélyt, ha már ugye "alton towers", amit valójában "Terror of Towers"-nek hívtak. Szép volt kívülről, és előtte a tó is.
CIMG8591.JPG Voltunk is bent, de erről később :))
Utána átsétáltunk egy szép kerten, majd jött a kalózos részleg xD Kis kikötővel, kalózokkal. Fel lehetett ülni a hajókra, és locsolni a másikat ilyen tekerős "pisztollyal", ami sugárban vizet köpött ki. Mi nem vállaltuk be, mert mindenki csurig ázott, viszont állunk a hídon és nézzük a nagy csatát, amikor azt vesszük észre, hogy a kissrác felénk fordítja az ágyúját és vigyorog. Afenevigyenel, kis szaros, elkezd vigyorogni, és ránknyitja a vízsugarat xD Szerencsére kitértünk előle.
Azután már mindenki éhes volt, így a legközelebbi Burger Kinget vettük célba. Nos mit ne mondjak, jó szar menüt sikerült választani. Marhahúsos XXL baconnel, ami, hozzátenném, nem XXL volt, hanem XS. És még szar is volt. Sebaj, kell a tápanyag, mert mi vár még ránk, így legyűrtük. Ott kajáltunk a kacsák közt, hurrá xD
Ezután megláttam, hogy "Aqarium", jujj mondom, ide menjünk be. És megérte, mert nagyon szép akvárium volt, sokféle hallal, volt rája, cápa, minden.
CIMG8676.JPG Nagyon szép volt.
Az akvárium után jött a felvonó! :) Életemben először ültem ilyen felvonóban. Egy piros kabinban ültünk, azt tudom :D Élveztem, bár azért kicsit fostam is, mert magasan voltunk egyetlen "dróton" x'D
De végül túléltük, és mentünk tovább. Kicsit eltévedtünk, és arra eszmélünk, hogy a "gyerekrészlegben" vagyunk mini körhintákkal, meg játékfigurákkal. Sebaj, azt is megnéztük :)
Ha jól emlékszem, ezután jött a Katanga Canyon. Tényleg szép kis "kanyon" volt, a bejáratnál szép vízesés és szép növényzet. Ide később kevergőztünk vissza, mert most jött az első, amire felültünk, a kis hullámvasút xD Kezdjünk valami lazával, gondoltuk. "Runaway Mine Train" volt a neve. Készült kép is fent, és ki is kértük :) MINDENHOL, amire csak felültünk, vagy bementünk, kikértük a fényképeket. El is ment rájuk vagy 50 font összesen x'D De ezt ugye elosztottuk 3 felé.
Aztán na vissza, és csak bevállaltuk a vadvizi kalandot :D Irány volt a Congo folyó, és adjad neki. Nagy sárga, kör alakú "csónakokba" ültünk, és utána a vízre bíztuk magunkat. Jó kis menet volt, főleg amikor a vízesések alatt mentünk el x"D Annyira nem is lettünk vizesek, nekem a lábam, Jancsinak a háta, Julcsi meg valahogy megúszta szárazon xD
Utána mentünk a "Haunted Hollow" nevezetű részlegbe, ahol bementünk egy szellemvasútnak is nevezhető épületbe, melynek "Duel" volt a neve. Beültünk a kis járgányba, és jöttek a zombik, pókok és midndenféle csúfságok! xD Neked meg volt egy pisztoly a kezedben, és lézerrel kellett rájuk célozni, és a végén kiírta hány pontot szereztél. Nos, ahogy szokott, én veszítettem, lett vagy 700 pontom, míg Jancsinak 14ezer x'''D Sebaj, jót szórakoztam xD
Utána megint egy kis kajálás következett, mert telik ám az idő rendesen, gyaloglással ment el a legtöbb idő. Vettünk palacsintát, Julcsi tejcsokisat, én fehércsokisat. Asszem ezután kevergőztünk be az "elveszett völgybe". Szerencsére még nem volt sötét, így nem szartunk be, mert voltak érdekes szobrok és hangeffektek arrafelé xD
Utána megint a "Mutiny Bay"-re jutottunk, és ott beültünk egy hordóba, amit Jancsi tekert kézzel, és úgy forgott, plusz még magától is ugye. Nagyon poén volt, annak ellenére, hogy milyen kis apróság volt a többihez képest. Hát volt egy kishajó is gyerekeknek, szégyenszemre arra is felültünk, mondván, hogy Julcsi a gyerek, én az anya és Jancsi az apa xD
Utána mentünk be teljesen a kertbe, ami szép volt, de kezdett sötétedni picit, én meg picit fostam, mert ebben a parkban nem nagyon ismerik a kivilágítás szót.
Utána mentünk a "Blade" nevezetű másik hajóra, ami kicsit dúrvább volt. Olyan Pesti Titanic feeling, csak ez nem fordult át. Szerencsére x'D A Blade után jött a Nemesis. Hát ez egy nagyon dúúúúrva szerkezet volt, lógott benne a lábad, és ment száz hurkon át meg csavaron. Először nem is mertem felülni rá, így Julcsi ment Jancsival. Azon is meglepődtem, hogy Julcsi fermert rá ülni x'D
Itt egy videó róla. 81km/órára gyorsult fel. Repülnek a lábak meg minden xD Kb. 0:50től kezdődik a Nemesis bemutatása. Elég dúrva, és mi erre akkor ültünk fel, amikor már teljesen sötét volt. Született itt is kép, természetesen, majd be kell szkennelni, mert nagy poén xD Szóval mikor Julcsiék visszajöttek, csak hagytam magam, és felültem Jancsival. Amennyire fostam, olyan jó volt :D Röhögtünk annyit.
Utána jött a Zombie Zone! >:D Ha már besötétedett~ Hihi. Julcsi nem nagyon akart bejönni, végül bejött. Nem volt nagy szám, de a színészek jól nyomták. Én egyszer ijedtem meg, amikor a semmiből a bokorból ugrott elő egy zombi hörögve, na akkor arrébb is ugrottam vagy 1 métert xD
Utána már elég közel jártunk záráshoz, ami este 9 volt, de még annyi időnk maradt, hogy bemenjünk végre a Terror of Towers-be. Ez sokkal ijesztőbb volt, mint a Zombi Zóna, Julcsi be sem mert ide már jönni. Én is félős vagyok, de kíváncsi voltam erre a kastélyra, és így szeretek fosni, hogy más ijeszt meg poénból, nem úgy, mint pl. egy horrorfilm, mert az nekem ki van csukva.
Szóval bementünk Jancsival. x) Megvolt a bevezető, terheseknek nem ajánlott, magas vérnyomásúaknak sem, klausztrofóbiásoknak sem, stb. Fasza, gondoltuk :'D Elindultunk vonatozva, hogy mindenki az előtte álló vállát fogta. Jancsi ment elöl, én mögötte. Aki mögöttem jött, egy pasi volt és jobban szart mint én, mert mindig le akarta cibálni rólam a kabátom, és szétrángatta a vállam... Egyszer már nem bírtam tovább, és mondtam neki, hogy ez fáj. Utána szerencsére már nem kapaszkodott belém. Csak én Jancsiba xD Nagyon, mondom NAGYON élethű volt, és tényleg lehetett bent félni, mert értették a színészek a dolgukat... Egyszer belemászott egy zombi a képembe, én meg bújtam Jancsi mögé.. xD Volt egy ketreces rész, hát hogy azon hogy jutottunk túl, nem tudom, mert még a fények is úgy villogtak, hogy alig láttál valamit, ha Jancsi nem vezet nem találok ki az tuti :'D
Nagy élmény volt ez is, kijöttünk és, jéé túléltük :D
Aztán indultunk haza. Míg kijutottunk a parkolóba, az is volt vagy félóra, akkora volt az a hely.
Kicsit rosszul lettünk a kocsiba, akkor jött ki a sok marhaság, meg a kaja és pia hiány. Ráadásul a GPS ilyen eldugott utakon vitt haza, te jó ég. xD
Szóval az a nap tele volt kalandokkal, én nagyon élveztem, örülök, hogy elmentünk. Köszi srácok ^o^ Jó volt veletek!
Hazafelé vettünk egy pizzát, azt megettük, még csocsóztak egyet, aztán irány volt az ágy. Másnap meg meló, gondoltuk, ami végül törölve lett XD Hát örültünk is neki, sok kedvünk nem volt menni. Mindjárt megint lehet menni...
Na, erről ennyit. Befejeztem a beszámolómat :D Annyira nem is lett hosszú. Biztos sokminden jót kihagytam így is..:( Nagyon jó nap volt, sokat röhögtünk! Még ilyet!
Várom a következő "családi kirándulást"! :)

puszi mindenkinek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása