Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Best wishes~!

2010.07.12. 16:21 - Umi

Címkék: videók

Csak egy gyors bejegyzés. Illetve igyekszem gyorsan írni. x'D
Tehát ma, azaz MA megyünk vissza Németbe. Rövid volt ez az idő... Június 29-én érkeztünk, és ma, hétfőn, július 12-én megyünk is vissza. Részben örülök, részben nem is, én is. Remélem most már minden rendben lesz a melóval.
Na de mik történtek múlthéten... Kedden voltunk a fogorvosnál, amiből azután szerda lett, mert elírta a nő az időpontot. -...- nagyon kibuktam rá, mikor sürgős, és ehez nehéz bejutni, hiszen kevés időt vagyok itthon. Végül másnap sikerült beszorítani, hiszen ez semmiség volt, kb. 2 perc ha volt, ugyanis csak csiszolt egy picit elöl a fogamon, mert egy apró darabka letört. Így mostmár sima végre. ^^ Csütörtökön voltam a kozmetikusomnál, sőt még fodrásznál is. Elég sokat vágott, 4-5 centit biztos... De muszály volt. A német víz miatt nagyon feltöredezett. Most kétszer annyi hajápolót viszek így is...
Pénteken mentem Julcsihoz! :D Megbeszéltük, hogy talizni kéne, mert utána megint sokára fogunk. Következő találkozás, remélhetőleg Japánban lesz. ;) Megismertem a családját, csináltunk palacsintát (naná xD nyammi~~) és japán kaját. Az egyik kuriimu shichu volt, azaz krém pörkölt, a másik subuta. Nagyon finomak voltak. ^0^ Bár a subutát kicsit megégettük, de sebaj. xD Aztán megnéztünk egy újabb katasztrófafilmet, újra Ito Hideakival. *-* 252. Nagyon jó film!!! <3 Sírás volt ezerrel ezen is. Aztán csicsikáltunk, felkeltünk, pakolásztunk. Jött Enikő-san is, őt is megismerhettem. Julcsitól kaptam egy bowling-os fényképtartót, amit Japánban nyert egy bowling pályán, tök jó. Majd engem is taníts meg~! :D
Kb. ennyi. Írhatnék még sokmindent, de momentán nincs rá időm. Még mamáékhoz átszaladok, utána még lefürdök, és kb. indulunk is. Este 8kor indul a busz egyébként, de Leiláért is el kell menni, meg nem árt időben elindulni. ^^ Már becsomagoltam egyébként teljesen. Minden kész. Én még nem. x'D Oh, ebben a kicsi időben, míg itthon voltam, megvettem a Princess Ai - Éji hajnal Prizmája 2-t, és a Death Note 7-et, de lehet, h ezt már írtam. ^^" El is olvastam már őket, nagyon klasszak voltak. Útra is viszek két könyvet. Na most már tényleg lépek. Kívánjatok sok szerencsét nekünk! Köszi~! ~^0^~
Ittekimasu!
bye~


/Épp hallgatom: AAA - Break Down/

*Javítva, így 10 perc múlva: Itt a BNF ÚJ száma a Bűnös. *-* Sztem tök jóóóóó~~ <3 Nagyon kúl a klipp is, meg a zene is. Cukorkák~ Főleg Bat. :DDD 


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása