Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Mit is mondhatnék... *-* amikor röhögtem és állandóan elaléltam hét xD

2009.02.21. 18:24 - Umi

Címkék: toma dorama

Végig néztem a Hana Kimit!!! *-* Kár volt ilyen sokáig halogatni ezt a KIRÁLY doramát! Aki nem tudná mi az a dorama: Japánban az élőszereplős Tv sorozatoknak ez a neve. :) Szóval sima sorozat, a Hana Kimi 12 részes, és elvileg lesz 1 special rész is, hát alig várom azt kell, hogy mondjam :D Amúgy a HK egy vígjáték sorozat, a végében van egy kis dráma, de alapjáraton vígjáték. De az oszt tömör!! xDD És ebben a sorozatban ismertem meg az egyik legkedvesebb színészemet, akit nagyon szeretek! Örök első helyen fogja végezni, amit alakított egyszerűen fantasztikus volt!! És az is rásegít, hogy piszkosul jóképű :D Nagyon belézúgtam!!! x3 Ő pedig, nem más mint Ikuta Toma. *____* (a doramában Nakatsu-nak hívják, az aki a képen písz-el) *nyáladzik* xD Ne tudjátok meg, mikor keresgéltem róla képeket, elcsöppent az orrom! :S Halál komolyan mondom, hogy oda kellett kapnom, mert éreztem a nyomást! xD Ha nem fogom be sztem tuti több vért vesztek! A tenyeremben maradt is, kicsit volt csak nedves és nem volt olyan erősen vér színe, na de azért ez dúrva volt!!! Sose hittem volna, hogy ilyet tényleg lehet kapni, ha ennyire "beizgulsz" valamire, és ennyire teccik amit látsz!! Akkora lett a nyomás a fejemben, meg ugye a képtől elállt a lélegzetem is, hogy majd szétrobbant a fejem, gondolom emiatt volt ez a reakció. xD Nem is dicsekszek vele, sztem jobb lesz x''DD De akinek már elcsöppent az orra vére emiatt, az szóljon xD

Amúgy azt hiszem ez a kép volt, aminek ez lett a hatása. xD (Ikuta Toma ugye ^^) de előtte is volt már pár, de ettől már totál kifeküdtem xDD kész meghalok, ha mégegszer ez megtörténik xDD amúgy is vérszegény vagyok. x')

Amúgy egy baránőmtől ismertem meg jobban a doramákat! Vagyis úgy kell mondjam, ő ösztönzött rá! Eddig is tudtam hogy mi az, és hogy vannak, de mivel nem tudtam elérhetőségeket, meg feliratokat, nem foglalkoztam velük! De hála, Yuki-channak, végre bevezettem magam a doramák világába is! ^^ A HK-t amúgy az AnimeStars magazinból már ismertem, mert abban szoktak dorama bemutatók lenni, és a leírása akkor is tetszett, csakhát ugye, mondom ilyeneket úgysem tudok honnan letölteni. Ezer hála, Yukinak! ^^
A lényeg, hogy már tervbe van egy pár dorama már, amit meg akarok nézni! A Hana Kimi után most a Koizora című doramát töltöm, ez csak 6 epizódos! Ez pedig egy szerelmes dráma lenne, szal ez már cseppet sem vígjáték, mint a HK... ezt is ki kell próbálni, ráadásul ebben van egy másik kedvenc színészem (persze Toma nyomába se léphet xD), Kouji Seto. <3 Édes a srác :D
Aztán arról se feledkezzünk el, hogy Sato-val meg én ismertettem meg. xD Az is belezúgott a Hana Kimibe. ^^ De szerencsére neki nem Ikuta mániája van, hanem Oguri. xD

Dióhéjban ennyi, most megyek Rosario+Vampire Capu részeket nézni 7-től... xD Már ezt is folytatni kell, na de közben töltöm a Koizorát! :D chuuuuuu nektek ^___^ (cupp)
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása