Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

lustaaaa

2011.05.24. 11:45 - Umi

Címkék: álom

Annyira lazy vagyok mostanság, hogy írni sincs kedvem x'D Bocsesz.
<-- Ez az avi.... XD
Na jó, elkezdem... Tehát. Animeconra nem mentem, mert rábeszéltek az esküvőre. Utólag már megbántam de mindegy x'D Inkább mentem volna Pestre. Nem ért annyit az egész perpatvar, mintha elmentem volna egyet ökörködni Pestre a barátaimmal. Én többre számítottam, de unalmas volt nagyon. Nem is nagyon tudok mit írni róla. Végig álltuk a ceremóniát, utána haza, majd mentünk a vacsira. A kaja nem volt jó, se a társaság. :/ Úgyh gagyi volt az egész. Lett volna táncpartnerem, de ő leitta magát még 9 előtt, úgyh nem tudtam mit kezdeni egyedül. Főleg, hogy hugom is korán elment, nos úgy gondoltam vele tartok. Szóval összességében nem éreztem jól magam a lagzin. Ismerősök alig voltak, hiszen akik meghívtak azok is csak "ismerősök". Na de mindegy is... Ennyit erről.
Már vagy 2 hete kb.... Felírtam, de nem tudom mikor xD Akkor is készültem leírni, de elfelejtettem ^^; Szóval akörül álmodtam egy shortot Pível. Az volt, hogy msn-en webkamoztunk. XD És HAJCSAVARÓK voltak a HAJÁBAN!!! XDDDD Én szakadtam halljátok. Főleg amikor felkeltem xD Ráadásul rózsaszínűek. És utána előttem vette ki őket, és utána tök jó hullámos volt a haja XD Mint egy kis birka~ És rájöttem, lehet azért álmodtam ezt, mert másnap meg látom, hogy megint göndör a haja. O.o Bikkuri~ Nekem így is tetszik<3 Annyira nem göndör, inkább hullámos. Azért nem OLYAN göndör, mint a Koi no ABO-nál volt. x''D Az már szabályosan felért egy fészekkel.
Ma reggel meg BoA-val álmodtam :))))))) Sztem életemben először xD Csak nem értettem, mert az álmomban kissé el volt hízva :'''D Nem tudom miért. Hülyeség. De azt tudom, hogy odajött hozzánk a színpadról, fel a nézőtérre, és adott autogrammot, sőt még egy darabig beszélgettünk is. Arra emlékszem, hogy én úgy dadogtam, mint egy diszleksziás x'D Kicsit meg voltam illetődve. Ezt kérdeztem tőle: Mi, mikor... mi-mikor jössz Japánból... Magyarországra-ra koncertezni? Valami ilyesmit XD Nem tudom miért Japánból, amikor most Amerikában van. Talán amikor majd lesz neki egyszer, valaha egy Európai turnéja~
Múlthéten... nem, azelőtti héten rendeltem Ebay-ről két dolgot! Egy pilóta napszemcsit, és ezt a nagykeretes ázsiai style fashion szemüveget, ebből 3 van egy csomagban~ Pink, fekete és fehér. Remélem hamarosan ideér mostmár mindkettő. Ma meg megrendeltem a kiskardigánt, amit kinéztem egy ideje *-* Remélem még ma postázza is a csaj. Jó az az ebay. Sokminden van fent. Rucit sokat fogok innen rendelni látom~
Tegnap megérkezett az Aranyhaj és a nagy gubanc is DVD-n~ Nekem annyira love, hogy meg kellett vegyem :D És angolul is megnéztem, úgy is szépek a dalok *-*
Csütörtökön végre kezdődik a gyümölcsös. Remélem sokat fogunk oda járni~ És sok pénzt fogok keresni~ Minél több a meló annál jobb. Szóval csütörtökön reggeltől start~
Holnap tali Julcsival~ Ma érkezik haza ha minden igaz.
ÖÖÖ, nem tudom mit akartam még. Sztem ennyi. Semmi érdekes nem történt mostanában ^^ Punnyadok. Asszem majd leugrom a boltba gyümiért vagy valamiért.

Na csákó! <3

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása