Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Nagyon régen írtam >.

2011.12.28. 20:13 - Umi

Címkék: anglia párizs

Bocsi, hogy ilyen ritkán írok mostanság! Elsősorban magamtól kérek bocsánatot xD Mert szeretek blogolni én csak...
Nos rengeteg mindenről van mesélnivalóm...
Nem is tudom hol kezdjem!
Szóval megszoktam már Angliát, jó a munka is, meg ilyenek. Sokkal jobban is érzem magam, mint mikor idekerültem, az tuti. Emlékszem tök zombi voltam :/
Szóval utoljára Alton Towers-es élményeimről meséltem... Jó régen volt! Nos, tráttátátááá, figyelem, mindenki emlékszik Jancsira ugye? Ő mostanra, a párom :$ Már Alton-ba is volt valami a levegőben, be kell valljam... Rá kb. 2 hétre, összejöttünk :) Amely felejthetetlen nap november 8.-án esett meg. Még emlékszem hogyan történt az első csók. :$ Nem tudom már mit kérdeztem, valami hülyeséget, és ő erre azt felelte: "Mondjam, vagy mutassam?" És a másodikra szavaztam, és megcsókolt. :> Nagyon jó volt :)) Történetesen ugye ő a barátnőm, Julcsinak a bátyja. És soha nem gondoltam volna, hogy egyszer az ő barátnője leszek. Teljesen el voltam a japán pasikkal, erre egyszer váratlanul, megjön a szerelem. Elhihetitek, hogy nem azért jöttem ide! Tényleg meglepődtem. Így azt kell, hogy mondjam, hogy már "elfelejtettem" a kis Yamapit :) Megmaradok rajongójának továbbra is, de ennyi. Mostmár csak Jancsi kell nekem :$ Na, erre az érzelgésre szerintem senki nem kíváncsi, úgyhogy folytatom...
Szóval Alton Towers után kitaláltuk, hogy mi leugrunk Párizsba! xD Bezony. Mindenki régóta megnézte volna már, és mivel Julcsi is utolsó napjait töltötte itt Angliában, gondoltuk miért ne, kalandra fel! :D
Ez volt november 5.-én, amikor is hajnali fél1kor elindultunk Burtonből kocsival, Párizsba. Azt hittük komppal megyünk át a tengeren, de végül kiderült, hogy a tenger alatt fogunk menni vonattal. Jobban örültem ennek, mivel a kompon legutóbb nagyon rosszul voltam :S Szóval kocsival fel a vonatra, és csupán 30 perc alatt átértünk a csatornán.
És dél körül értünk Párizsba. Nagyon eszméletlen ott a közlekedés, szegény Jancsit megizzasztották párszor. Áááh egyszer megálltunk a pirosnál. Jött oda a hülye faszi... hogy lemossa az ablakot 1 euróért. Már öntötte fel a mosószert amikor mondta Jancsi, hogy nem kell. Ja, én is elöl ültem akkor épp. Ez az állat meg csak lemosta, és követelte a pénzt. Mondta Jancsi, én azt mondtam hogy nem kell, nem fizetek. Erre a köcsögje le akarta tépni a visszapillantó tükröt. :@ Nem jött rám a frász... Mögöttünk meg már dudáltak, hogy menjünk már mert zöld volt rég, egy dudára felriadt a csávó, és mikor egy pillanatra elengedte a kocsit, padlógázzal elhajtottunk... Én kurva para lettem, nehezen tudtam lenyugodta, szegény Jancsi... Bemutatkozott Párizs x'D
Aztán mikor odaértünk, fél óráig parkolót kerestünk,plusz még a szálláson is megvárattak... Végül nekivágtunk Párizs utcáinak, amik hogy is mondjam, rettentő koszosak! Ez kicsit csalódás volt, hisz mégiscsak egy világváros... Na mindegy... Először a Szajnát fedeztük fel, a partja mentén sétáltunk sokat. Jancsival ekkor, Párizsban randiztunk először, ami sikeres volt ugye :) Aztán jött a Notre Dame, mely mellett ittunk egy kávét. Jót fotózkodtunk, meg nevetgéltünk, amikor a kis térképünket nézegettük, csak fejjel lefelé xD
Notre Dame után jött az Eiffel torony, de ne tudjátok meg mennyit gyalogoltunk érte... Órákat. Már sötét is volt, amikor odaértünk. És képzeljétek el ennyi kocsikázás után, alvás nélkül, én mégjobban elfáradtam, és csak nyűglődtem sajnos :S Fel is mentünk amúgy az első szintre, de én még rosszul is lettem, biztos a fáradság miatt is. De utólag megbántam volna, ha nem megyünk fel. Amúgy pont akkor értünk oda, amikor elkezdett villogni a torony mindenhol, nagyon szép volt. 

 















Mivel mindenki kész volt, így fogtunk egy taxit, és azzal mentünk még a Louvre-hoz (Ami látható a Davinci kód c. filmben is :P), de nem értük már kivilágítva. Utána mentünk haza, és mindenki szinte beleájult az ágyba. Én jót aludtam, de reggel 9kor már kelés volt. Addig szöszöltünk, letusoltunk, meg minden,hogy lemaradtunk az ingyen reggeliről is -.-
Nos így aztán lassan pakolásztunk, és indultunk haza. Még megálltunk egyet kávézni, meg vettünk igazi francia bagettet is, ami tényleg nagyon finom volt. Megreggeliztünk, és útra fel újra, irány Anglia. Jó kis kaland volt ez, még ha fáradt is voltam, mindenképp megérte ;)
Párizs után miről is írjak... Talán a búcsúpartiról, amit Julcsinak hoztunk össze, aki mára már visszatért Japánba a férjéhez. Nos, szerveztem egy kis összejövetelt a kollégákkal, ami tök jól sikerült. Ez volt december 3.-án. Mindenkinek leadtam a drótot, hogy ezen a napon legyen mindenki ott aki akar, a Wing Wah nevezetű modern kínai étterembe.
Ott volt mindenki aki számított, Gill és Syb (kis malóverrel, de odaértek...), Lee és Chris, Edgars és Sergej, na meg persze mi hárman :) (plusz Lee és Chris női)
Igazán jól éreztem magam, jófej kollágáink vannak, örülök, hogy velük dolgozhatom :) Elsősorban Gill, Lee és Chris, Syb mummy felől 2 hete nem hallani semmit :'( Remélem nem történt baj, hiányzik bentről nagyon...
Svédasztalos kínait képzeljetek el, rengeteg kaja, és te választassz, és annyit eszel, amennyit akarsz, 13 fontért. Ettünk finomat, sütiztünk, nameg ittunk japán szakét is :)














Ezen a képen pont nincs mindenki, de olyan nincs is amin mindenki rajta van. Erről hiányzik Chris és Lee, meg a barátnőik. Gill (balsarok) és Syb (piros) amúgy angolok, Sergej (Gill mellett) lett, ahogy Edgars is (pink), Lee is angol, Chris pedig jamaikai fekete. Nagyon bírom őket :)
Másnap mentünk a nagy Birmingham-i karácsonyi vásárra. Ez volt az utolsó közös programunk :( Julcsi 10.-én hazament...
Szóval ez dec. 4-én volt. Négyen mentünk, Jancsi, Julcsi, én és egy lakótárs Gabi. Nagyon jó volt, bár elég hideg volt.. :S
Gyönyörű szép karácsonyi kivilágításban pompázott a vásár. Ettünk pörkölt mogyorót (nyami), sétáltunk, vásárolgattunk. Vettem anyunak gyönyörű asztalterítőt 20 fontért.
Óh, Jancsi is vett nekem egy csodaszép nyakláncot <3 Amikor megláttam rögtön beleszerettem, de először otthagytam. Aztán Jancsi látta rajtam, csak bánt, hogy nem vettem meg, így azt mondta forduljunk vissza érte. Így is tettünk, és annyira örülök neki~~ Egy kis szív alakú üvegben vannak igazi virágok kiszárítva. Nagyon szép, most lusta vagyok képet csinálni, majd legközelebb. 18 font volt, és ezüst am.
Viszont itt egy kép a fényekről, de ez csak részlet, rengetegféle volt.












Szóval jó kis program volt, hazafelé vettünk 2 pizzát, azt még bevágtuk :D
Úgyhogy elérkezett a dec. 10, és az én szerelmem útra kelt Julcsikámmal (későbbiekben Manci) kocsival. :'( Jancsi szabira ment, éshát ugye akkor még nem voltunk együtt, mikor ezt kivette, én meg nem kaptam szabit, így ő ment, én meg maradtam... Julcsi is hazament Magyarországra, és tegnap pedig visszarepült Japánba.
Az én kis drágám pedig holnap fog visszaérkezni kocsival, ráadásul anyával és tesómmal együtt <3 1 hétre jönnek látogatóba, január 5.-én repülnek haza. Már nagyon várom őket :) Ma már elkészülődtem, és tortát is csináltam, így készen állok a fogadásukra. A torta meglepi lesz ;) Kókuszos, majd lövök fel képet legközelebb. Szerintem tök jó lett :)
Olyan reggel 6 óra körül fognak ideérni, miközben én gépelek, ők úton vannak. Szerintem lefekszenek, ha megérkeztek, és amíg alszanak én főzni fogok, fincsi tepsis tűzdelt husit.
Ja igen, Karácsonyra is azt csináltam. :) Pulykahusi szeleteket tepsibe raktam, fokhagymával megtűzdeltem, lefűszereztem, hogy legyen jó kis szaftja tejfölös mártást készítettem rá, és mustárt, valamint paradicsomot tettem rá. A fiúk elmondása szerint isteni lett, és nekem is ízlett :) Csak most picit másképp fogom csinálni.
A karácsony kicsit magányos volt, de skypeoltam az egész családdal, ahogy Jancsiékkal is. Amúgy Gabi vett műfenyőt, azt díszítettem fel, ami így néz ki:











Semmi extra, de szerintem nem lett rossz :)
Hmmm, miről nem írtam még... Asszem most ennyi, más nem jut eszembe! Majd jövök, ígérem hamarabb! :)
Puszi minden olvasónak.
Kellemes Ünnepeket!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása