Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

THE Dream!!! OMG :D

2009.03.20. 09:41 - Umi

Címkék: álom yamapi

Sulim ezen a szép péntek délelőtt sincs... Még mindig, ahogy lentebb említettem... Jó de ez kit érdekel?! A lényeg: Hogy pénteken reggel, vagyis ma arra ébredtem fel, hogy YAMAPIVAL ÁLMODTAM!!! Szüzanyám!!! x3333 *______*
De akkor azzal kezdeném, hogy hétfő este meg TOMÁVAL ÁLMODTAM!! Tehát akkor kedden reggel voltam happy. Viszont sajnos a Tomás álmomból nem sokra emlékszem ezért nem is írtam le, de ha már itt van ez és elkezdtem.. Abból csak annyira emlékszek, hogy üldögéltünk hol a fák alatt, hol egy szobában és vidáman beszélgetünk. Télleg mosolyogtunk, és hát Toma mosolya *____*

Na de térjünk át a mostani álmomra, ami még annyira friss, hogy most keltem fel és máris leírom, nehogy elfelejtsem!!
Szóval kirándultunk anyáékkal... Most nem garantálom, hogy Japánban, de elég nagy a valószínűsége... Arra is emlékszem, hogy sokat gyalogotam... Aztán valami fürdőben voltunk! És ott...!!!! Ááááá *_____* Megláttam Yamapit! De képzeljétek egy nővel és egy kisgyerekkel! x''''D Oké, egyből sokkolt, hogy feleség és gyerek. Aztán mondom apáéknak, hogy uramatyám, képzeljétek, ő az egyik kedvenc japán hírességem!! Ők meg inzultáltak, hogy akkor menjek oda... De téll, am furi így visszagonolva, hogy más nem nagyon volt ott, és senki nem volt ott Yamapiék körül... De nem is baj!! xDD Szóval odamentem hozzájuk végül! Először a kisgyerekkel szórakoztam. Elkezdtünk ANGOLUL beszélni! Na hát ez jó volt. xDD hogy emlékszem, hogy angolul beszéltünk. A Tomás álmomban csak beszéltünk, azt nem tom, hogy magyarul vagy angolul xDD Ez tök dúrva... Na de folytatom. Szóval beszélgettünk, azután elment a nő és a gyerek valahova, és vissza se jöttek x''D Azután az enyémek is leléptek, legalábbis a közelünkből.... Olyasmikre emlékszem, hogy beszéltünk, (persze angolul, tök vicces xD) hogy megadtam neki a blogom címét, és hogy az összes bejegyzésem alá átírom angolul is, hogy értse xDDD
Meg mindenféléről beszéltünk... Mindenről amit csak lehet, de már nem nagyon emlékszem a szövegre... Arra igen, hogy mondtam neki, hogy szeretem Japánt és a nyelvet, nagyon. Erre meg kivirult, hogy télleg?! ne viccelj! jujj dejó! meg hasonlók. Nagyon édes volt. Nemtom ennek mért örült annyira :D
Ja, és később kiderült, hogy a nő és a gyerek, rokanai! x3 Halleluja :D Így megkönnyebbültem, hogy nem a felesége és a fia. Pedig milyen jól elvoltam a kissráccal az elején... annak ellenére, hogy azt hittem a felesége fia x''D Ez is teccett Yamapinak, ha jól emlékszem :D Én meg annak, hogy szabad a pálya ;D
Aztán kiültem a fürdö peremére, (mert eddig a vízben beszéltünk ugye), ő meg utánam jött és ő is odaült. x'''D De olyan közel, hogy ne is képzeljétek el. x''D lehet irígykedni :P
Hát kb. erre emlékszem. :D Sose lehet tudni... :DD
 

Az volt még vicces a Tomás álmomba, hogy rá másnap Sato meg Yamapival álmodott x'''D Most marha vicces lenne, ha most meg ő álmodott volna Tomával, mikor én Yamapivel! x'''D Na ezt még ma kiderítem, ha lesz, és majd még pluszba ideírom! ;)

Amúgy Yamapi hasonlóan nézett ki az álmomban, mint az animáción, vagyis a fekete hajával volt. Csak ugye felül nem volt semmi x'D Meg egy fekete, boxerszerű fürdőnadrág. x) Szóval így látni 'kellemes' volt. :''D Mamiii *____*

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Satoo 2009.03.24. 10:59:02

Ohh az az animáció *-* Már mondtam, de meghalok tőle xD
De ez nem igaz hogy neked vannak ilyen álmaid... :( *besértődött XD*
Igyekszem énis x'D
De jó lehetett *-*
boxerszerű fürdőgatyóóó..huhúú :P és én erről lemaradtam x''''D

Sakurai Mikki 2009.03.24. 17:39:44

múltkor az én álmomban is benne volt yamapi, ez volt az első. az egész NewS ott volt és együtt korcsolyáztunk. ^^

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.03.24. 19:29:23

Köszi Naru-chan és Sato! ;) Aki megérdemli az olyat álmodik Sato! xD

Sakurai Mikki neked is jó álmod lehetett! De nem ismerjük egymást igaz? ^^ Vagy én vagyok hülye? xD


süti beállítások módosítása