Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

egy hétvége+esők

2011.05.09. 15:18 - Umi

Múlthétvégén (ápr. 30-tól máj. 2-ig) itt volt Kata <3 Még sosem aludt nálam, de végre ez is megtörtént. Nagyon sokat hülyültünk mi ketten :D Szombaton jött, amikor hugom ballagása is volt, igaz délután. A ballagás hót uncsi volt, már nem tudtam kínomba mire gondoljak terelés képpen. Utána jött délután a bográcsos marhapörkölt készítése. ja, útközben hazafelé találtunk egy mocsári teknőst. Pár napra rá el is engedtük. Szóval, a vacsora kicsit csúszott a ballagáson, mert irtó nagy szél volt, ami kivitte a tüzet a bogrács alól, így alig akart felforrni, és így megfőni benne a hús. De végül csak sikerült, és nagyon finom is lett. Kata is megérkezett már közben, ő is evett.
Azután mi bekuckoltunk a szobámba, és jöhetett az elmaradhatatlan Feketék Fehéren movie :D Örök favorit, nem tudja megunni egyikünk sem, így közös kedvenc lett. Persze Kata tőlem kapta el, és így szerette meg ő is. mwahahah~ Közben Kata előkapta a tiramisus likőrjét, és kortyolgattunk. Nem a kedvencem a tiramisu semmilyen formában, így a likőr sem jött be valami nagyon, másnap este is ittuk, de így is maradt benne. Hát ezt elcseszted Katikám, legközelebb csokis vagy kókuszos xD
Másnap (vasárnap) elhatároztuk, hogy megyünk a Fábiáni lovasnapokra, amit minden évben megrendeznek ebben az időpontban, és 4 napos, ráadásul nemzetközi esemény, ahová rengetegen jönnek. Ilyenkor mérik össze a hazai és külföldi pacik az erejüket fogathajtásban, díjugratásban, stb.-ben. Én meg amúgy is szeretem a lovakat. Bár nem tudom mikor tudok majd kimenni idén a tanyára Edittel lovagolni. Szóval útnak indultunk, erre elkezd esni az eső. Hogy abba a retkesbe essen. Így elmosta a vasárnapot az eső, jó ha 1 órát voltunk a lovasnapon, ebből fél óra volt míg megkaptuk a kürtőskalácsunkat. Szó szerint egyesével sütögették minden embernek, de mire erre rájöttünk, már kár lett volna otthagyni, ha már ennyit vártunk rá. Szóval ott basztuk el a legtöbb időt. Semmi bazáros nem volt már (amúgy utolsó nap volt), így semmi normálisat amit terveztünk nem tudtunk venni, csak egy nyamvadt kis lovas plüss kulcstartót vettünk mindketten. Szóval egy fos volt az egész. De legalább belépőt nem kellett fizetni, mert protekcióval bevitettem magunkat, egy kedves rendőr ismerőssel. xD
Ja közben lemaradt a lampionos felvonulás. Itt sem voltunk valami sokáig Katával, ez szombat este volt, nem volt nagy szám így korán eljöttünk. Sétáltunk egyet, meg ökörködtünk a játszótéren.
Kata hétfőn ment haza, ha jobb idő lett volna, jobb lett volna a hétvégénk, de így sem volt rossz persze. Kata egyszer kis híjján felsikított álmában mikor még éppen csak elszenderedtünk, rám meg a szívbajt hozta. Így hirtelen és hangosan kapott levegő után, tudjátok mire gondolok, mint aki megijed, kb. ezt hallatta, de én is úgy megijedtem. De ő nem ébredt fel. Másnap este meg elvileg én nevettem álmomban, Kata ezt mesélte xD Igen mondom? Jó, ha néha beszélek álmomban, akkor nevetni miért ne lehetne. Persze gondolom ez nem hahotázás volt, csak kuncogás, máskül. én is észrevettem volna xD Jajjjjj, meg megnéztük a Vámpíros Filmet, az Alkonyat (Twilight) parodizációját XD Hát mekkora az a film. Mi rongyosra röhögtük rajta magunkat, persze ez csak annak poén aki konyít a történet levezetéséhez. Szóval jó film xD
Tegnap itt voltak Jugóból Zsuzsiék, hugom ballagása miatt jöttek bepótolni. Én meg szombaton agyonsütkéreztem magam, mert 3 adag elefántszemet kellett csinálnom, hogy 8 embernek elég legyen. Ez 3, kb. 25 centis rudat jelentett, amiből kettő azon nyomban el is fogyott. Mondtam én. És büszke vagyok magamra, mert egyedül sütöttem mindet, és nagyon finomak és szépek lettek, meg is lettem dicsérgetve :3
Itt egy kép a sütimről, felvágva:












Aki ismeri az elefántszemet, tudja milyen, de aki nem, annak meg csak annyit, hogy csokival van megkenve kívül-belül, és banán van a közepében, ahogy a képen látszik is. 
Én nagyon szeretem~
Szóval nagyjából ennyi, jó volt újra látni Jugóból a barátokat, majd nekünk is menni kéne a nyáron vagy még idén. Persze akkor már a Szabadkai nagypiacot semmiképpen nem hagynánk ki : D
Nya, ennyi voltam, így is nyűglődve írtam ezt a keveset is végig xD
csuu~

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása