Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Pizza & Majo Saiban & Break the Records

2009.04.28. 18:57 - Umi

Címkék: kattun

Upsz, de rég írtam xD Na gyorsan bepótoljuk, csak a suli miatt nem volt sok időm, és fáradt voltam írni .___. De yeaahh, csütörtökön húzunk haza végre és vége a sulinak! xD Szal onnastól jobban ráérek, de ne vigyük túlzásba, mert 18-án és 19-én vizsgák! .___.'
Nya mik történtek mostanában? xD  A szülinapom óta <3 Szal.... Múlthét kedden elmentünk pizzázni Katával a szülinapom alkalmából. Kaptam egy tök jó karkötőt, egy plüsst <3 Jó be pizzáztunk xD
Aztán szerda... tali volt Yukival és Asuval. Hozták nekem a lóvét a VAMPS és Hyde CD-kre, amiket lassan mostmár megkapok. Még pár másik cuccal egyetemben xD Ugye én egy Yamapi CD-t rendeltem x33 Szal, elmentünk Yukiékhoz is, vicces volt xD Csak mennünk kellett mindannyiunknak így nem voltunk együtt sokáig. Aztán Eiji is feladta nekem a pénzt végre a 2 KAT-TUN CD-re ill, KAT-TUN könyvre.
Pénteken elszenvedtem az utolsó kémia órámat! xD Huhh, és túl is éltem.

Vááá, mi volt szombaton na mi?? Tomám új doramáját kezdték el vetíteni ápr. 25-től *O* És bele is néztem!! Rá lehet neten csatlakozni a Japán TV-kre, és láthatod ami épp benne megy. Ez a csatorna a Fuji TV volt. *___* Csak mondom belenézek, h mégis miféle dorama, és hogy néz ki Toma. mármint xD nem mintha változott volna, de a hajuk az ugye szokott, és arra voltam kíváncsi. szín, beállítás, ilyesmik. Na szal, hát kicsit bozont haja volt, és barna(a képen nem olyan), de neki még ez is jól áll *___* (nemtom, Pikámnak valahogy nem bírom elviselni X''D jahh Pika -> Yamapi lenne csak kitaláltam neki ezt a becézést xD) És ez a dorama hasonló lesz a Maou-hoz, mert akció-krimi lesz. Nem láttam sokat, mert nem akartam lelőni a poént előre, de olyasmi volt, mint aa... hm, xD Az első képkockákról a Kör c. film jutott eszembe XD Lehet h a Maou-nál durvább lesz... Jah, am Majo Saiban a címe, vagyis Boszorkány bíróság. Izgalmas kis dorama lesz az tuti x33 Egy újabb dorama Tomámmal *O* Ráadásul a legfrissebb xD Attól, h már leadták az első részt, még nagy valószínűséggel forgatnak. na ennyit erről. xD
Hétfőn alig bírtam felkelni suliba xD Na de ezt a 4 napot már túléljük!! Ma elmentünk pizzázni megint Katával, mert most meg az ő szülinapját ünnepeltük xD Rámhozta az "Ed Hardy" mániát xD Nahh jó itt most nahh XD no comment xD Aztán....
Holnap jelenik meg hivatalosan is az új KAT-TUN album. yatta~~~ x33 A borítót is lehet már látni, és nekem irtóra teccik, nem csalódtam, az egyik legjobb!! x3
Íme:


Na akkor a tartalmoról, mert netről már le is szedtem pedig holnap jelenik meg hivatalosan XD Viszont attól, h már megvannak a számok, ezt az albumot tervezem megvenni is, ill. megrendelni ahogy már beszéltem erről. Szal:

Amik már alap számok is voltak rajta előző albumokról: Don't u ever stop, One drop, Rescue, White X'mas. Ezek nyilván mind irtó nagy kedvencek :D Ja, viszont a White X'mas-nak ez egy kicsit más verziója, mert itt van benne egy kis rap Kokitól. és tök jóó *.* Szeretem Koki rapjét. Na akkor a vatta új számok, és vélemenyezem:
Sadistic Love - Szét van hallgatva xD Sztem nagyon jó szám, habár a szövege kicsit durvább xD De sose mennek át azon a bizonyos határon. fave szám!!
Water Dance - Wááh, ez annyira jó megint csak xD kicsit más, mint az eddigi számaik, de ettől olyan jó. ehhez egy PV-t simán el tudnék képzelni, remélem ehhez csinálnak!! fave szám!!
White World - Ez Maru szólója. Olyan kis édes szám ez :D El lehet rajta lazulni és megnyugodni. sztem xD
care - Ez Jin szólója. Ezt már évek óta ismerjük, hisz fellépéseken előadta már párszor, meg musicalokban is, szal ez is szét van hallgatva. Viszont most végre megjelent ez a szép szám a CD-n így nem kell többé a fansikolyokkal hallgatni a számot xD fave szám!!
1582 - Ez Kame szólója. Ez is igen, szét van hallgatva xD Kame maga írta, és sztem nagyon jó szám lett. Ritmus is meg minden el lett találva hozzá. A címről annyit, hogy egy évszám, és Oda Nobunaga halálát jelzi. (Oda Nobunaga egy középkori szamuráj volt, aki császárát szolgálta, és akit csúnyán sarokba szorítottak, és ezzel öngyilkosságra kényszerítették) Kame valószínűleg ezért csodálja. Mi sem bizonyítja ezt jobban. fave szám!!
Pierrot - Ez Koki szólója. szeretjük Koki rapjét ezért teccik. x3 nem is vártam tőle mást. :D
Hana no machi - Tatsu szólója. nos röviden: gomen, de nem jött be ^^ Egy, hozzá nem nagyon illik ez a szám, plusz nem is annyira szeretem a szólójait ^^;
Wind - Junno szólója. Fuhh, hát ez talán még túltesz Tatsu szólóján is. xD Nem teccik ^^; Umi de szemét vagy! xD Bocsi Junno, de ez a szám nem illik hozzád! És nem is olyan jó...
Kimi michi - Hát ez egy szupi kis szám :D Eléggé hallgatom ezt is xD Olyan kis édesek itt a fiúk *O* Egy PV-t ehhez is de azonnal! xD fave szám!!
Haru natsu aki fuyu - Ez ilyen kis lazulós szám :) Hozza a megszokott KAT-TUN stílust. ^-^
Neiro - Na ez ismét egy nagyon szép szám. Szép lassú, nagyon megható, olyasmi, mint a White X'mas vagy épp a Percious One. fave szám!!
Moon - Teccik a címe xD Jó kis szám!! x33 Ehhez is PV-t!! xD fave szám!!

Oké ennyit erről. xD Szal, várom h meg tudjam venni :)

Tegnap és előtte beszélgettük Satoval ismét, ezt a Japán témát. xD nagyon tervezzük már a kihúzást xD Ősszel nagyon kicsi az esélye, hogy el tudok menni, mert két bnőm megy, csakhát nincs money perpill xD Nagyon felejtős ez most. T.T
Jaaaj, istenem Yamapinek most milyen haja lett x'''''''''D Basszus nem sokkoltam le mikor megláttam! xDD Ugye bozontról van szó, de még milyenről XD Ilyen extra tupírozott göndör X''D hadd ne beszéljek róla. A Stylist-et és Jhonny-t is ki kell nyírni!!! Szegény Pikám még bocsánatot is kért a rajongóktól a haja miatt. Eszméletlen miket ki nem találnak egyesek!! -.- Jhonnynak már amúgy is nagyon érik a pofon xD Ezen vitatkoztunk pár bnőmmel msn-en pont xD Pár ok, amiért utáljuk együtt Jhonnyt: 1. se Toma, se Yamapi szóló CD, 2. szigorú és parancsolgat a srácainak, ez a hajas dolog is Pikával egy példa, hogy ő mondja meg milyen legyen amit épp kitalál, csakhogy jobban 'el lehessen adni' szegényt... de nem tűnik fel h a legtöbb fan úgy szerette ahogy volt?! Azt hiszi majd ez is bejön, téved!! Akkor 3. mégcsak a közelbe se hoz egy JE turnét véletlen se!! smucig vén dög! -....- Pedig tisztában van vele mennyi fanja van Európában és Amerikában is a JE-s srácoknak... De eddig csak Ázsián belül vitte őket, és ott is csak kevesüket. pl. Arashi. Arashi Ázsia körül tavaj volt. na de a lényeg, hogy egy smucig dög, csak azért szeretem mert felfedezte a kedvenceimet, másért aztán nem. xD Nem egy kedves ember .___.

Jahh, szombaton és vasárnap végignéztem végre a Kimi wa Petto-t *.* Jun irtóóóó aranyos volt, mint Momo xD Nekem is kell egy ilyen háziállat csak egy olyan kéne, ami ugyanúgy néz ki mint Tomám xD *muhahahaaa* x33 na szal végre a nagy tanulás közepette szakítottam egy kis időt rá, mert már régen a gépemen van, és kíváncsi is voltam már rá, nameg kevés is volt a helyem xD na a következő dorama nem is tudom mi lesz. :) De végre rá fogok érni az a lényeg. x'D

Na ennyit belőlem mára. xD

bye-byecicle~~

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Satoo 2009.04.28. 19:30:57

Igen-igen, utáljuk ám Johnnyt. Egyébként direkt nem akarja európába küldeni őket turnézni. Eddig senkit elvileg nem is küldött, mert nem akarja hogy külföldön befussanak hanem csak Japánban..bár sztem ez egy nagy hülyeség :/

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.04.30. 17:44:29

igen direkt ezt is megbeszéltük már. egy @!!%&# büdös ##^ˇ°˘˘%!%!
xDD

Satoo 2009.05.11. 10:01:56

Egy seggarcú. xD
Careeee


süti beállítások módosítása