Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Tanulás T.T és meló :D

2009.05.05. 18:02 - Umi

Na szal, vasárnap még írni akartam a nyári melómról, de már nem volt se erőm, se időm. ^^
Beszélgettünk apuval, és mondtam neki, hogy nagyon kellene nyári meló, mert spórolni akarok, egy fontos dologra. El is mondtam neki. És nagyon kellemesen csalódtam. Azt hittem kiröhög, és elküld a picsába xD De nem így lett. Annyira meghatódtam, hogy belekönnyeztem, hogy könyörgés és magyarázkodás nélkül megértette, hogy ez nekem fontos. Sőt azt mondta, hogy akkor segít amiben tud. Első lépésként kerített nekem nyárra munkát. Ilyen zöldséges-gyümölcsös meló ez, mindig mást kell csinálnom vele. Vasárnap furikáztunk ide oda árúért, tök jó volt. ^^
Most még nem írnám le, mi az a nagy dolog, mert nem szeretném elkiabálni, még azzal sem, ha leírom ide. ^^ Majd mindent a maga idejében. Egyedül apu tud csak róla, hiszen neki muszály volt elmondanom, hogy tudjon segíteni. >>>>>>Apu imádlak!!!<<<<<<
Szal májustól augusztusig meló van, legalábbis ez.
Utána meg majd ha felveszneka  fősulira, akkor ott is keresek valami melót.
Betty napok óta nem volt msn-en pedig már nagyon beszélhetnékem van vele XD

Aztán hétfő. Tanulni terveztem, hogy egész nap azt csinálom, de mégse úgy lett xD
Muszály volt elmennem a dokihoz, mert már ez a harmadik hét, hogy nagyon köhögök .___. Sajni az én dokim eltörte a vállát, így most egy idegen helyettesíti, vonakodva mentem el XD Aztán végül is rendben volt a pasas, írt fel köhögés csillapítót azt csá XD Aztóa is köhögök ^^; Csütörtökig ha nem javul, akkor visszamegyek hozzá. De már nem bánnám mert qurvára unom. >< De lehet h csak az allergiám újult ki a pollenekre köhögés formájában. xD Ugyanis az van sajni. ^^ Na erről ennyit. Aztán orvos után a postára mentem egyenesen, ahol feladtam Hanikónak a pénzt. Ez úgy történt, hogy Bettytől megveszem a KAT-TUN poszterét, plusz egy Marus uchiwát, de ő tartozott még Hanikónak, ezért nem Bettynek fizettem, hanem neki. xD Szal, amint megkapta Haniko a pénzt, Betty szól a Briginek. Ki az a Brigi?? gondoljátok xD Betty húga, ugyanis Betty Németo-ban van, így Brigi küldi el nekem majd a cuccokat. xD Kicsit bonyolult így elsőre tudom. XD

Aztán ma felkeltem és amint észheztértem tanultam egészen idáig. Mára asszem elég volt ennyi. xD De holnap folytatom x'D Egészen vasárnapig minden nap ezt fogom csinálni. ^^ Muszály lesz, mert jövőhéten szerdán megyek Satóékhoz, mivel azon a héten animecon. De már szerdán megyek mert van pár programunk már. XD Meg amúgy sincs suli szal... De ezen a héten akkor télleg meg kell tanulnom, mivel tehát jövőhéten nem fogok ráérni, viszont hétfőn már mehetünk vizsgázni ^^;;; és kedden. hát igen, én majd csak vasárnap este érek haza, de hétfőn megyek vizsgázni. így kell ezt XD szal ezért kell megtanulnom a héten. ^^ *parázik előre, hogy nem fog menni* Csak lennénk már túl az írásbelin, mert ha az megvan, akkor mehetünk majd júniusban szóbelire, az meg már csak nem lesz olyan nehéz, mikor szóban úgyis segítenek. *remélem xD és gondolom, mert tavaj az érettségin is így volt* meg nyilván az írásbeli nehezebb lesz mint a szóbeli. meghát a kibaszások, amiket velünk műveltek, erről már írtam XD szal nehéz lesz ^^; De a cont már nagyon várom, csak az a tudat, hogy másnap mehetek viszgázni X''''D Meg, szerdán megyek, Sato és Arisa vinni akar engem valahova, de egyik se mondja meg hova. XD *fúrja a kíváncsiság* Aztán csütörtökön vidámpark *-* Pénteken meg készülünk majd a conra xD

Ja és a fenti képen pörögtünk anno Satóval XD Eszembe jutott ezért kitettem.
Szal nem fogok most sokáig blogot írni a fent említettek miatt. ^^ De sztem a con előtt még írok. Mármint mielőtt elmennék Satóékhoz, szerda előtt.
ja ne~

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Satoo 2009.05.05. 21:27:36

Igen-igen, suki da cactus :3 nincs is jobb társasági lény XD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.05.05. 21:45:59

miazhoooooogy xD nekem is volt pár anno XDD megértem Yankumit! XDDD hamár 'Romeó' nem jön össze XD én is veszek majd egy kaktuszt, ha Toma nem jön össze XDDD

Satoo 2009.05.05. 21:48:44

Nekem még nemvolt kaktuszom..jah de egy miniatűr, csak az hamar kipurcant xD
Ha nemjön össze Jin, én veszek 10-et is és lesz kihez beszélnem XDD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.05.05. 21:51:56

oké XD majd veszünk együtt kaktuszokat, hogy legyen kivel vígasztalódni Yankumi példájára :'D de reméljük nem kell xD

Satoo 2009.05.05. 22:53:39

oké x'D
de reméljük nem kell.. :P idők kérdése x''D


süti beállítások módosítása