Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Para a köbön...

2009.05.12. 21:30 - Umi

Hajjajj.... Ma egész nap mentem, rohantam, kapkodtam. ^^ Reggel fél nyolckor keltem. Be kellett mennünk a suliba, egyeztetni tanárnővel, a hétfőt illetően. Nem is voltunk olyan sokat hála istennek, mert sietnem kellett xD Aztán végre vettem zoknit is a cp-hez. Sajni sötétkéket nem találtam, így feketét vettem. Jó az. ^^ Vettem még egy aranyos fekete topánkát. Akartam is, mivel Mokáé fekete, de ha nem találok se abajgok, mert van egy sötétbarna is. Hát most megtette volna az is. Na szal, végre hazaérek, a tök melegben, meg a cuccokkal a kezemben, és azonnal neki is álltam a füzért befejezni. Apu is segített benne, ő tette rá a füzér középső részét, a két láncot. ^^ Na mire haza értem ezt megcsinálta. Akkor még én rárajzoltam a mintákat, rá ragasztottam a követ, aztán jött a nehezebb fele. A "nyakörv" XD Hát azzal mennyit szenvedtem úristen. Ilyen fekete szivacs anyagból csináltam. Mire azt egyenesen kivágtam... meg összeillesztettem... na akkor még mindig nincs vége a nehéz részeknek. xD Aztán rávarrtam a füzért szépen. Ez a szivacs anyag egy szemét xD Nagyon nehezen ment. Utána még mire kimértem azt, hogy a gyöngysorból akkor mennyit vágjak le, és varrjak fel. Fuhh bazz .__.' Az egyik vége nem is lett jó, akkor kifűztem, mehetett fel újra X''D Na de végül készen lettem a füzérrel. Hát sztem nem lett rossz, de jobb is lehetett volna. xD Aztán a parókámat is lerendeztem. Majd bepakoltam az utazómba és mire ezt írom itt tartok. ^^ Hát ez a nap nagyon fárasztó volt azt kell mondjam. Plussz a tételek is..... Szal uhh, nem várom a hétfőt nagyon nem. *tasuketeeeeee*
Na de holnap indulok Satóékhoz. Végre xD Asszem lessz ökörködés XD Holnap megérkezem, dumálunk, utána megyünk a "titkos helyre" ahova vinni akarnak, és nem mondja meg egyik se hova. x''D Már nagyon kíváncsi vagyok. Aztán csütörtökön vidámpark, este meg befejezzük Sato szoknyáját. Pénteken meg még utolsó simítások, és lazulás. xD Szombat, vasárnap CON!! yatta~~~ x33 Amit csak lehet. xD Nem is sorolom, majd a beszámolóval jövök jövőhéten szerdán este xDDD
Szorítsatok hétfőn és kedden!!! Remélem a vizsgák sikerülnek....
bai bai~~

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása