Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Nihon, fanfic és sok minden x'D

2009.05.28. 12:27 - Umi

Huhh... xD Kezdem a hétfővel. Leilával egész nap dumcsiztunk msn-en. Talán ez megártott, mert készített egy elég bizarr fanficet x'D Nagyon naaaaagy!! :D Habár a közös Japánba utazás még messze van, és még meg kell beszélni Satóval :) A fanficről annyit, hogy hát nyáááá *____* De jó is lenne ha így történne ez az egész!! Várom a folytatást de rögvest! xD Am arról szól, hogy Leila és én megyünk Japánba, és valahogy találkozunk Yamapival! xDD De nagggyon jó, bárcsak így lenne! Na aztán ha már Japán... Újra elkezdtem melózni... x'D
Hétfőről még annyit, hogy megint találkoztam Yukival. :) Végre odaadtam neki a Hyde és Vamps CD-t ill. a meglepetés Hyde posztert is. Siettek, ezért nem néztük meg, viszont a névnapom alkalmából kaptam tőle egy KAT-TUN-os bögrét :D NAGYON SZÉPEN KÖSZIII!! ^-^ Annyira jó, mostmár csak ebből fogok inni. :D Igaz van már száz bögrém, de a többit elrakom. xD
Tegnap reggel 8-tól estig odavoltam. ^^; Nem baj, csak az járt a fejemben, hogy "ezt Japánért teszem" xD Meló közben rámjött a sírás is... Csak arra kellett godnolom, hogy Yamapi milyen messze van tőlem, és hogy mire ki jutok ki tudja mi lesz... :'( Nem baj, Leila adja a pozitív erőket ;) Már eszméletlenül menni akarok... alig bírom kivárni jövő tavaszt... vagy valahogy így tervezzük... Yamapi rohamok meg már nagyon sok van, egyszerűen ah... x'D
Aztán volt vásárlás is ruhákból. xD Ma végre kicsit felfrissült a ruhatáram, mert selejteztem is, és újakat is tettem bele. TvT Jah, majd ha Japánba megyünk akkor jujúú úgy be fogok vásárolni XD Csomó ruhát Yamapi kedvenc színeiből :D
Aztán elkezdtem diétázni is újra. Már 2 napja alig ettem. Ma se ettem még de éhes sem vagyok xD Találtam mérőszalagot is Leila :D Meg kell lennie majd az ideális számoknak xD Ebben is Pikám tartja bennem az erőt... ^^ És most tudtam meg, hogy Sho első szerelme egy magyar lány volt!!! MAGYAR! Van itt esély kéremszépen xD Sho haverjai ezt biztos mind tudják. Reméljük azok is akik nekünk számítanak a JE-ből. :D Csak mennénk már T___T Én nem adom fel, valóra váltom az álmaimat! Am olvastam egy újságban Buddháról kicsit. Nem is tudtam, hogy ilyen jó dolgok is vannak benne. Például Buddha négy fő aranyszabálya:
-Felejtsd el a múltat!
-Valósítsd meg álmaid!
-Alakítsd át a negatív energiákat pozitívvá!
-Mindig csak a jóra gondolj!
Tök jó nem? Annyira jó szerintem. Mostmár ezek alap mondatok lesznek. xD Főleg az utolsó három. A múltat nem tom mért kell elfejeteni, gondolom a rosszra gondol. xD
Aztán olvastam a horoszkópot is. xD Tom,tom de már nagyon rég nem olvastam horoszkópot, nem nagyon hiszek ezekben, ez ilyen heti horoszkóp ezekben meg végépp. ^^ Az éves horoszkóp már inkább. Na de azt írta, hogy törekedjek álmaim eléréséért, valamint hogy ezt a hetet a jövőm tervezgetésével töltöm. Na szóval ezek igazok xD Én nem adom fel az álmaim, igaz kicsi időbe telik, de akkor sem. Tényleg tervezgetem a jövőmet ez is igaz xD
Ja, aztán elkezdtem a japánt is tanulni komolyan. Füzetbe is írkálok végre. Azt is leírom amit már tudok, hogy egyben legyen az egész. Kedden a számokat tanultam meg. Ah, 10-ig persze ment eddig is, nem így gondoltam xD Hanem már megy százig, kétszázig, ezerig, tízezerig, és még tovább, de még gyakorolni kell, csak annyi, ha jól megtanuljuk a tizedes számok ragozását és kész. Szal nyáron a japánt tanulom egészében ;) A kanjik is tervbe vannak véve. Viszont itt lesz a meló és még vezetni is járni fogok, ez a nyár nagyon mozgalmas lesz xD

Na, most megyek~~~

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása