Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Omedetou-k :)

2009.06.11. 11:55 - Umi

Már lassan egy hete nem írtam. ;=: Akkor most bepótolnám.
Na szóval csütörtökön írtam utoljára, mikor megérkeztek a CD-k. :) Volt történés hétvégén. Először is keresztapám újrafestette a nappalinkat narancsosra. *-* Kellett, mert már régen volt festve (eddig égkék volt), és anyáék vettek egy gyönyörűszép új bútort a nappaliba, ezért is volt most festés is. Szóval hétvégén festés volt.... Aztán jött a hétfő... ^^;;; Hétfő: három szóbeli vizsga. o_o Apával keltünk 8-kor. Ő vitt be a suliba. Kicsit kiderült, hogy hamarabb kellett volna menni, dehát istenem, nekem az volt a papíromra írva, hogy 9:15-kor kezdek, arról nem tehetek, hogy hamarabb kezdték. ^^ De végülis semmi nem lett, csak az utánam következő ment be a névsorban, és én mentem utána, csak mi cserélődtünk fel ennyi. Na de végül is hétfőn szerencsém volt mindháromnál, mert olyan tételt húztam. Nagynehezen eltelt a hétfő, még éppen elértem gyors a buszom, és nem kellett egy órát várnom, ezért otthon voltam már fél 5-kor. Oké az első napon túlestünk. Egész nap izgultunk a többiekkel, fárasztó nap volt. Nade kedd... Már fél 8-kor elindultunk apával a suliba. Kedden a két legnehezebb szóbeli következett... A könnyebbel kezdtük.... Nagyon izgultunk, mert nem tudtuk milyen lesz ez... Ebben is mázlim volt. xD Kihúztam az 1-es tételt, és kaptam hozzá pár segítő mellékletet is. Szóval ezen is túlestünk... De jött a jog. O.O Te jó ég, na ettől nagyon féltem, mert a jogot alig tanultam, és nehéz is. ^^; Reméltem, hogy kihúzom a számomra legkönnyebbet, amit el tudtam volna mondani, de más kihúzta bassza meg -.- Így aztán egyik legnehezebbet húztam ki. >< Mázli ehez is voltak mellékletek, de mint gondoltam, ezt nem tudtam olyan jól így sem. De a vizsgabiztos rendes volt végül is... Na akkor végre túlvoltunk az összes szóbelin... Olyan dél fele végeztünk. Katával úgy döntöttünk, mire az elnökök elmennek ebédelni, meg kitalálják ki ment át meg ki nem, és mire megírják a biziket, addig mi is elmegyünk kajálni. Annát nem vártuk meg, mert ő később kezdett, de mondtuk neki, ha végez oda jöjjön. Szóval leültünk az asztalokhoz a Bohémba, a fák alá az erkélyen. Mindketten egy gyros-t ettünk. :D Aztán Anna is megjött, meghívtam őket sütire is. ^^ Most úgyis én következtem a visszahívásban. xD Oké akkor elvoltunk olyan kettőig ott, aztán visszamentünk a suliba. Ott is várni kellett még vagy fél órát a bizikre. -.-' De legalább már azt megmondták a tanárok, hogy senki nem bukott meg. :) Megnyugodtunk. Aztán végül kiosztották, és tök jó érzés volt. Mindenkinek megvan a technikusi vizsgája, ez tök jó. ;___; Ja igen, apa és hugom vártak rám kicsit a kocsiba. xD Mert apa azt mondta, hogy felvesznek, és onnan megyünk Szegedre vásárolni. Szóval jöttek, de hamar érkeztek, így vártak rám xD Aztán elbúcsúztunk Katával és Annával és mentem. A többi tahót meg örülök, hogy már nem kell látnom többé. xD Szóval apa is örült hogy megvvan meg minden, elindultunk. Odaértünk a Tescóba, anya már ott volt, mert ő a piacon volt, és odament, hogy ott megvárjon minket és együtt menjünk. Kicsit beszélgettünk ott a kajás asztaloknál, ittunk is, mert tesóm is majd szomjan akart már halni abban a melegben, meg utána már én is xD Aztán bementünk végre és bevásároltunk XD Rendesen XDD Apa most tartotta a "gyereknapot" nekünk :) Ezt csak mi tudjuk mit jelent. XP De egy nagy plüssmacit is kaptam a vizsgákra... :) Aztán olyan 5 óra fele hazaértünk. Még grillezni akartak, de én már olyan fáradt voltam, hisz reggel még vizsgáztunk meg korán is keltünk, hogy nem volt már kedvem. Így a grillt tegnap, vagyis szerdán délután tartottuk meg. :) Tök jó volt... mondtam, hogy akkor is kell grillezni amikor Gabiék hazajöttek Manchesterből, ami holnap este lesz és július 1-ig maradnak. :D Két napja kb. meg tesómmal Inuyashát nézünk xD Nem tom mi ütött belé, de egy ideje nézni akarja, hát nézzük akkor mondom ha akarod xD Mert én is szeretem. Tisztára meglep... Tegnap meg előtte még összevissza néztük a részeket mondván, hogy valami vicceset rakjak be, de ma reggel már az elejétől nézzük és megnéztük az 5. részig egyből. Oo Most visszaaludt tesóm, de sztem este folytatjuk. XD Mondom nem tudom mi van vele de jó :D Mikor még összevissza néztük elkezdi "olyat amiben Koga van" vagy "olyat amiben Inuyasha és Kagome veszekednek" meg ilyenek XD Mondom ez kész. :D Szóval mutattam a jó részeket, amikor Kogával is megismerkednek stb. De már sorba nézzük asszem... Meg elkezdi, hogy Inuyasha az Ő szerelme XDDDD Hát ilyet hallani az én 'nem animés/japános' hugomtól. XD Kogával is szinpatizál XDD Ja azt ne felejtsük el, hogy Yamapi nevét is megtanulta már, sőt mutattam pár videót is XDD Alakul alakul. XD
Na asszem mindent leírtam... Végre visszatértem szal jeee. xD Nem kell végre tanulnom, folytathatom a japánt. xD Ja igen, tegnap voltam melózni megint. Apával jól elvoltunk xD Valahogy kaptunk egy szép defektet is, nem tudni hogy de egyszer csak áll a kocsi és halljuk ahogy ereszt a kerék. x'D Mindegy, apa gyorsan kicserélte a kereket és pá xD Aztán visszafele meg bementünk két-három autó-kereskedésbe is XD Már nagyon akar venni autót nekem, pedig most kezdtem vezetni XDD Persze nem ott akarunk autót venni, ott csak nézegettük, mi lenne jó... Télleg nem tom mikor mék legközelebb, a héten már nem sztem... Na asszem ennyi.
Köszi azoknak, akik szorítottak értem, és gratuláltak! :) chuu~~
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.06.11. 17:44:58

Nyah...hát még egyszer itt is Omedetou~~ Banzaiii!!!!

Ohh...akkor azért nem látlak msn-n tegnap óta,mert Inuyasháztok.
Hmmm....a végét még mindig nem láttam,asszem be kellene pótolnom. xD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.06.12. 14:26:24

köszike v^.^v Inuyasha örök favorit XD még tesóm is szereti XD legközelebbi conon kerítenem kell neki valami Inuyashás dolgot XD amin csak ő van XDD

Nima 2009.06.13. 12:39:07

Szia!

Nemrég találtam rá a blogodra. Mindig örömmel látom a neten azt a kevés embert aki szintén bírja az olyan japán dolgokat, mint én :-) Sajnos a környezetemben nincs senki, akinek fogalma volna róla, hogy ki is pl. az az Ikuta Toma vagy Yamapi. De látom te ismered őket :-)
Olvastam, hogy rendeltél cd-ket. Azt én is n szeretnék, de fogalmam sincs, hogy hogy kell. Tudnál esetleg ebben segíteni? Nagyon szeretek egy együttest, a w-inds.-t, és jó lenne tőlük egy cd. De egy KAT-TUN vagy NewS cd-t se hajítanék ki az ablakon :-) Meg elég sok japán előadót szeretek.
Üdv: Nima

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.06.13. 16:46:06

Szia Nima! ^^

Dobj meg egy email-el, és megbeszéljük.
umi.chan@citromail.hu

Naru-chan · http://naruweb.uw.hu 2009.06.14. 21:38:12

Gratu mégegyszer a vizsgákhoz! :) És hajrá a tesódhoz, a végén nagy animést is faraghatsz belőle! :D

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.06.17. 21:49:43

Köszi *-*
Tesóm meg, hát hátha XD próbálkozni lehet xD


süti beállítások módosítása