Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Utazás Angliába.

2009.09.17. 15:47 - Umi

Címkék: utazás

Humm. Hol is kezdjem. Mint egyel lejebb említettem, szept. 5-én indultunk Angliába, nagybátyámékért. És akkor most elmesélem, hogy mi volt. ^^
Szóval. Hogy miért is kellett nekünk AUTÓVAL elmenni Angliába... Nos azért, mert kedves rokon úgy bevásárolt azalatt a 3 év alatt, míg kint voltak, h a postára a gatyája ráment volna, így aztán futót béreltünk és nekivágtunk a röpke 2300 km-nek ^^;; Szóval szombaton reggel indultunk. Előtte este bekészítettük a kaját az útra. És reggel fél 9 fele elindultunk. Adri nem jött velünk, ki se bírta volna ezt a hosszú utat. Na, szal érkezünk a határhoz. Első ország amibe átléptünk, Ausztria volt, nyilván. Ott még élveztem a bulit nagyon. Szép volt a táj, meg minden. Utána jött Német. Még ezt is... A feléig...... Mert Német olyan bazi hosszúúúúú. és pont keresztbe át rajta. vagy 10 órát tuti csak Németbe utaztunk.... bazz... szal még szombat este, későőő este, és Németben tartunk. Vihar volt. Mintha dézsából öntötték volna. Akkor otthon is volt nagy. Aztán... asszem ott áltunk meg valahol aludni, 2-3 órát. illetve apunak kellett már. Német után Hollandia jött, egy kis sarkot érintettünk. Utána Belgium. Nagyon szép országok ezek mind. És végül jött Francia. Vasárnap délelőtt. Hát itt mire megtaláltuk Calaisban a kompkikötőt.... Bazz... először a La Manche csatornára tévedtünk. Na mondjuk ha már ide tévedtünk, és nem a komphoz, akkor átmegyünk az alagúton... aham persze. azt hittem lemék hídba, mikor mondja a koma nekem mennyibe kerül... 365 eurót akart elkérni!!! Hát normálisak ezek??? MIből van az aranyból???? Egy 30 km-es alagút... Oké, akkor visszafordulás. Végül meglett a kikötő. Ott szépen kértem a jegyet a komától a következő komp járatra. És... xD Hát majdnem bunkó voltam és a szemébe röhögtem, amikor angolul beszélek vele, és becsúsznak japán szavak... ehhh?? Igyekezni kellett, h ne japánul mondjam, komolyan xD Mikor kérdezte, hogy Dover-be jó lesz? Mondom: hai, hai. Csak nézett h ez itt most köszön???? öÖöö, mondom yes, yes!! x"'D Na végül meglettek a jegyek, egy óra múlva indult a komp. Nagyon féltem... Nagyooon. Ha a hídon átmenni is aggasztó nekem x'D De nem, a fő ok, h tudom, hogy tengeribeteg vagyok.... sajnos ez van... a tengeren... pff... Erre akkor jöttem rá, mikor Egyiptomba voltunk, és ott üvegfenekűn hajókirándulásra mentünk... Baz... azt hittem összeányom magam X''D Ha nem fordulunk vissza az én "holtpontomnál" akkor tuti. Szerncsére nem volt semmi.. A komptól csak azért nem tartottam annyira, mert ez bazinagy, modnom nem hullámzik annyira, és nem érzem, mert csak az a baj. Az a kis katamarán meg kicsi volt és dobálta a tenger össze vissza és ezért voltam rosszul. Nos, itt semmi bajom nem volt azon kívül h fáradt voltam. Szerencsére jó idő volt, és nem hullámzott a tenger, főleg egy ilyen alatt. Átértünk végre Angliába. Apa aggódott a balkéz szabály miatt, mert ott ez fordítva van. xD Angliába minden... különcök. Nekik minden, fordítva. Nagyon furcsa nép. Nem a kedveceim, ezek után, de erről majd. Szal gyorsan megszoktam a bal oldali közlekedést, apa is tök hamar belejött. Hozzátenném, hogy Japánban is így közlekednek. xD Na és akkor a kikötőtől még volt jó sok.... mire odaértünk. hát fél napot majdnem utaztunk még ott is. Gainford melletti "kastélyban" dolgoztak Gabiék. A neve Selaby. Odaértünk, jajj megkönnyebültünk. Szilvi várt kajával minket. Angolos ízekkel, nyami.. x'''D Nem, ő jóra megcsinálná, ha magyar termékből tudná csinálni, nem pedig angol felturbózott csirkéből... Az angolok undorítóan főznek am. Nem is tudnak. jah, hogy mondjak valami angol nevezetes ételt?? hát olyan nincs! mert ezek kajájuk... kiemrül a nyers húsban. a húst csak addig sütik, míg a külseje meg nem kapódik kicsit, aztán kész. fincsi hús rózsaszín a belseje, ha kettévágod, és fröcsög a vér, hát nem ízletes? nem tudnak főzni, lusták is hozzá, mint látszik. Na szal menjünk tovább, mert rosszul leszek mindjárt az angol kajától xD
Szóval gyorsan kidőltünk, mikor megérkeztünk. Ettünk és végre fürödtünk és alvás. Jó kis ágyat kaptam, egy teljes kis szobát xD Másnap mentünk a tengerpartra, a sziklás részhez. Ezt én találtam ki. Kicsit sokat kocsiztunk így is, de nem baj. Szép szirtes tengerpart volt, ott álltunk fent a sziklákon. X És öcsém már első nap "baleset" ért. Egy rohadt darázs... *kowaii* Felmászott a nadrágszáramba, és megcsípett... A térdhajlatomnál. ÁÁÁÚÚ de fájt. Hogy az anyjába került az oda??? Valami olyan volt, aminek a földön van a fészke...... EEHHHH MOUUU~ Nagyon fájt. Kis piros pötty volt ott. Mondom ok, csak fáj, de nem csúnya szerencsére. Erre másnap... Bazz.. Be van dagadva mint állat. Piros, lila nagy folt, kemény mint az állat és meleg... És 1 hét után kezdett csak lappadni.. Hogy útálom én ezeket a dögöket... ami zümmög és csíp... váááh... aztán kedd. Kicsit egybefolynak a napok már sajni, szal lehet hogy nem jól mondom a napokat. Akkor mentünk Darlingtonba. Olyan jó neve van sztem *-* Szomszéd város. Nagyon teccett. Az angol házak, kertek, viszont tetszenek. Ott nézelődtünk. Aztán.. aztán anya nem érezte jól magát, így kiesett egy nap. Csütörtökön yay de jó volt. Akkor mentünk a Flamingo Land-ba!!! Megbeszéltük rég, hogyha megyünk akkor egy nagy vidámparkba mennünk kell xD Szerencsére nagybátyámék is élik az ilyet. Szóval a Flamingo Land vidámpark, és állatkert egyben. 25 font, vagy hogy volt a belépő, sztem teljesen megérte. 6 ezer ft. Itthon is 4000 ft-t fizetek a vidámparkra, és ez még jobb meg nagyobb is, plusz állatkert egyben, szal teljesen korrekt ár. Angliában am minden ár elég korrekt. Ahoz képest, hogy jól keresnek, olcsó midnen. Főleg a ruhák, élelmiszer. Szóval hárman mentünk be csak. Anyuék ezt nem élik, szal ők addig elmentek a környéken szétnézni. Bementünk. Hát Gabi és Szilvi rögtön a magaseséssel kezdték. Mondom én kösz nem, tapasztaltam ezt Pesten, és kurva szar XD Szilvi meg is bánta, ott tojt már a sorban is xD Iszonyat. Bírom a hülyeséget, de ez már sok még nekem is xD Aztán megint egy olyan következett amiben nem vettem részt. Bazinagy hullámvasút, de nem az a kocsi, amibe beleülsz, hanem lóg a lábad meg minden.. Ok, bírom a hullámvasutat, legyen benne 5 hurok is, de ne ilyen magasan X''D Azért gondolhatjátok mekkora gépezetek vannak Angliába... Itthoniakhoz képest... össze se hasonlítható. Hát még Japánba mekkora van!! xD A világ legnagyobb óriáskereke ott van... Kurva magas. Látni akarom, ülni benne. Am a világ legnagyobb két vidámparkja az USÁ-ban és Japánban van. Na vissza... Utána nem is tom mi következett. Asszem az itthon is ismert Titanic. Én azt nagyon szeretem xD De mikor legutóbb itthon voltunk, már nem volt meg O.O Csesszék meg.. Na itt bepótoltam. Itt két hajó is megy egymás mellett. xD Ez így. hogy is mondjam. Forog körbe körbe, fejjel lefelé. és elég nagy. beleülsz a hajóba és visz xD Meg is áll fejjel lefelé... heeehhh xD sikítok én is rajta ezerrel, de inkább ez mint az az óriás xD Aztán jött a motoros!! xD húú bazz... ahogy az megintul... Semmi extra, 30 mp az egész de mégis... Beleülsz egy motorba, hozzárögzítenek, fogod a kormány, még motor hangot is ad, teljesen olyan xD És aztán hírtelen kilőnek... Nekiindulsz vagy 40 km/h sebességgel... kegyetlen x'D ÉS ez is nagyon meredek x'D Itt egy videó. Azért ahogy megindul nem semmi... ehh xD hát én már csak tudom. Mikor lejöttünk.. könny is kicsordult a szemünkön. mondom annyira gyorsan megindul. a végén kértük a képet ahol épp ordítunk xD mert lehet olyat is kérni. Utána még mentünk pár masinával. Volt egy nagy fehér hullámvasút, pl. azzal. A Pesti Looping Star-nál talán picit meresztőbb. Asszem ez volt az utolsó. Mert állatkertes része is van ám mint mondtam. Megnéztük azokat is. És nagyon eltelt az idő, későn érkeztünk az volt a baj. Volt annyi állat, ami Pesten nincs -.- Pl. tigrisek, rinók, zsiráfok, zebrák, flamingók!!! na igen, a hely nevéhez méltóan volt egy rakat flamingó is. Hogy azok deszépek voltak *.* Sok sok pink flamingó. És a helyük is szép volt, tök jó volt az egész állatkert, mint egy park. Éltem az orrszarvút nagyon, meg a zsiráfokat. xD Szép helyen voltak, nagy füves, zöld!! Nem láttam még ilyen szép állatkertet.. mert a Pesti.. kicsi, büdös és véletlen sem zöld... de ez! rendezett, nagy hellyel és az állatok tiszták voltak. tiszták!! láthatóan jól érezték magukat. X és X2mert ezt muszályxD Jajj és egy zsiráf odajött hozzánk!! KAWAIIIII!!! Ott fülelt a nagy füleivel, meg nézett a nagy cuki szemével, a hatalmas szempilláival!!! ÉDIIII!!! Ja meg még fókák is voltak, fóka show-val!!! Ebből kicsit láttunk. Én már láttam fóka show-t Spanyolban. Ott delfin show-t is, dejó is volt *.* Szóval nagyon is megérte a belépő. Szal nagyon szép hely volt, élveztük a Flamingo Land-et. Utána Gabiék 3 napot melóztak, szal nem volt utána már menés semerre. Még le kellett húzniuk ezt. Meg szombaton este a gazdájuk party-t adott a többi gazdag isminek. Wahh... Harry-nek hívták és nagyon önzőek. Az angolok nagyon. Ha szivességre kérték Szilviéket, nem köszönték meg. Még csak minden nap, mikor találkoznak először akkor arra se méltattak, hogyha ők köszöntek, visszaköszönjenek... dehát na. ő a főnök, tele van pénzel. Ennek is van annyi birtoka, hogy már dokumentumokba kell vezetni, mert nem tudná hol van meg hány... Ja, a vacsorából csent Szilvi egy kicsit. Hogy mi volt? Sült szarvas hús... pffff... angolosan persze. Mikor megláttam a húst már akkor felfordult a gyomrom, nemhogy mikor kettévágták! fúúúúúj. eleve nem szeretem a vadhúst sem. Na szal... Ja meg, esténként ált. moziztunk xD Fűrész O__O És nekem meg kellett néznem midnen részét.... EHHH. a horror nem az én műfajom. de nagyon éltük, amikor a koma beleröhög a képedbe és mondja, hogy "van ez a játék" anyád xDD Ja meg néztünk egy akciót is... ezt "csak miattam" merthogy menni akarunk Japánba. ah, nem is húzom fel magam újra. JAJJJJ!! télleg!!! A Raby kastélyt kihagytam! Ott is voltunk ám. Ott született Harry... na tessék. ott is nőtt fel. Ma az a kastély már látogatóknak van, turistáknak. Szóval a Raby-ba is mentünk. Hatalmas kastély, még nagyobb parkkal. Először a parkot jártuk be. Nagyoooon nagy. tele fákkal, meg virágokkal. tök szép. Kis szökőkutakkal, amiben tavirózsák voltak, és még aranyhalak is! X Utána bementünk a kastélyba. X Idegenvezető vitt minket... öcsém... mennyit pofázott az a nő... de az angolok igénylik ezt, tudni akarnak mindent, mi volt, szeretik a múltat, ez látszik is, hagyomány őrző egy nép ez, minden nagyon régi ott. Mikor Szilviék voltak a Raby-ba akkor még nem volt idegenvezetés. Azt mondta ha tudja be se jön xD Hát egyet értettem. Mert nagyon sokat beszélt, ami nem is érdekelt, ráadásul nem is értettem mindent, mert kicsit furcsán beszélt a nő, tuti h ez is vidékről jött... na de végül túléltük. Szép volt ám am. Utána még jártunk egyet. A kastélyból lehetett látni a nagy füves részt ami hozzátartozott. És rengeteg szarvas!!! Nagyon sok szarvas volt a kastélyban. X Óh de szépek voltak! És pont akkor szálltak le a vadlibák is, megpihenni a tónál. Mert még az is volt... Utána. Még mindig eszembe jutnak dolgok xD Pl azt is kihagytam, hogy amikor a Flamingo Land-ba mentünk, megálltunk York-ban szétnézni. York egy nagy és szép angol város. Itt bementünk a Yorki Minsterbe. Nagyon szép volt, de elég is volt annyi belőle xD Nagy templom. Asszem xD Hatalmas mennyezettel, rózsa ablakokkal. Aztán ott sétálgattunk még kicsit Yorkban. És akkor ennyi lenne xD Mármint a látnivalók. Szóval hétvégén mivel melóztak Szilviék, tudtam géphez jutni, beszélgettünk Leilával végre kicsit. Írt nekem fici folytit, tök jó volt ott olvasni, tudván, hogy bármikor bejöhet vki a szobába xD De tök jó lett!! :D Ja, meg akadtunk ott a melókon... kész voltam már. ha nem találunk valamit... szidom magam, hogy elcsesztük a Hollandot... na majd.. És aztán végre hétfőn délelőtt már pakolásztunk. Segítettem Szilvinek dobozolni. Utána a sok doboz ment fel a futóra. Nagy nehezen felpakoltunk. Annyi mindent vettek xD De hát kint olcsóbb sokminden. Meg mégis 3 év... ÉÉÉÉÉS végre olyan délután 4 fele el is indultunk. Ágyő Selaby Hall xD Harryék csak kezetráztak és kész... végülis nekik csak munkások voltak. két napra rá már mentek is a következő pár, Gabiék helyett ugye. asszem ők lengyelek lesznek. Na hát a visszaút... Kb. ugyanaz mint az elején. Csak most 5-en voltunk. Csináltunk 70 szenyót xD Hát nahh.. hármunknak idefele kevés volt 25 db xD akkor öten. de maradt egy pár xD Na és akkor mesélek a vissza kompról... FÚh baszkiiii!!!! Hát nem vihart fogtunk ki... Hullámzott a tenger mint az állat! Ez a nagy dög meg ott vergődött... de rossz volt... még az első negyed óra... utána lettem rosszul nagyon. Hányinger, meg minden. Falfehér lettem. Rég voltam olyan szarul. Pedig! 4 japán csaj pont oda ültek mellém két székkel!!! Dekár, hogy rosszul voltam. Akkor simán megszólítom őket. Hallotam amiről beszélgettek. Tök jó volt, élőbe sose hallottam még ilyen hosszú párbeszédet japánul japánoktól. Mindenről volt szó, de én olyan rosszul voltam, hogy már kínomba nem tudtam hova figyeljek... aztán tűréshatár... mondom ok, én nekem most kell hánynom mindjárt.. Szilvi megfogta a karomat és elvitt a WC-be. hmm. olyan szarul voltam, hogy észre se vettem, hogy odamegyünk, csak mikor már bent voltunk. Úgy gondoltam egyedül megyek el a WC-re, de még jó hogy bevitt Szilvi, mert modnom fel se fogtam merre... nagyon rossz volt... Hát akartam, de nem jött ki semmi... kicsit jobb volt állva. kijöttem a WC-ből, de nem mertem addig kimenni a mosdóból, amíg ki nem kötöttünk. attól szarul voltam én.. de ott álltam a tükrök előtt úgy jobb volt.. kész, alig vártam, hogy megálljunk. nem számítottam erre.... rohadt vihar. és még nem tudtam beszélgetni a japán lányokkal se. pedig simán megtettem volna, főleg h Gabi addig piszkált volna, míg meg nem teszem, meg amúgyis. aranyosak voltak, tuti nem zavarnak el. na ennyit a kompról, soha többet az tuti... ezt muszály volt... nahh.. Miket nem lát az ember a nagy autópályákon... Öcsém kinyomta egy koma a seggét az ablakon O___O Tipikus. Eddig csak filmekben láttam ilyet x'D Nem volt paraszt. Hm... valahol Ausztriában, volt egy baleset is. Kb. negyed órát kellett állnunk a kocsival, de gyors elvitték a kocsikat, vagy foglalmam sincs, hogy volt. Egyszer útközben eszembe jutott Yamapi. És öcsém xD Mikor eszembe jutott, pont utána, abban a minutumban előzött meg minket egy autó olyan rendszámmal, hogy PI. x'D JÉÉÉ mondom. micsoda véletlen... sokat gondoltam rá am. Aztán tegnap reggel fél 5-kor értünk haza. Már mindenki hulla fáradt volt. Természetes h össze is vesztünk ^^; Na de aztán végre mindenki ágyba került. Én olyan délután fél 2 fele ébredtem fel. Utána mentünk kajálni mamáékhoz, meg még maradt pár cuccunk Gabinál is, szal mentünk. Végre ettünk rendes élelt. Már hiányzott. És ennyi lenne, sztem így is túl hosszú lett x'D Mára már kipihentem magam asszem. És akkor ennyi lenne. Arigatou a figyelmet. xD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.09.18. 12:04:01

Huhh na végig olvastam!
Még egyszer Okarie itt is! ^_^
Szegény,gondolom mennyire fájhatott az a csípés. Tök jó helyen voltatok,legalább jó volt ez a kis kirándulás.
Teknőc hát igen,akkorát röhögtem neki. Kame~
Nande...én tuti felültem volna azokra helyedben,még bandzsijampingolnék is,sőt még repcsiből is kiugranék. xD Ezeket szívesen kipróbálnám.
Jujj,ennyire rosszul voltál? szerencsére én bírom az ilyet,igaz úszni nem tudok... >.<
Ilyen segg kidugosat én is láttam már,de még fiatal voltam és picit megrázott a dolog. xD
Ne is mond az angol steaket mert fúúúhh,de shukudaiban is szoktak ilyet,na akkor aztán minden hová menekülnék. Miért finom ez?!
Most már itthon vagy ehetsz fini kajákat!
Pi...mi...Pi...rendszám is. xD Ennye. xD Akira...xD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.09.18. 13:46:36

Arigatouuu~~ :3
Hát jóh, akkor majd legközelebb mindent kipróbálok xD Nekem apu banjijampingolt már :D Na azt azé nem xD
Ja, én nem bírom, én meg úszni tudok xD
"segg kidugósat" XDDDDD
De ezt az Akirát nem értem a végén. Kifejtenéd? xD inkább ne XDDD


süti beállítások módosítása