Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

iroiro na koto to yaaay

2009.09.24. 13:38 - Umi

Címkék: leila

Mint a cím is mondja, sokminden történt. Éééés igen, yaaay, de erről később. :) Na, azt kifelejtettem a múltkor, hogy míg Angliában voltam, megérkezett egy CD-m, amit yesasia-ról rendeltünk még augusztusban. Gyűjteményem újabb ékessége végreeeee egy Arashi CD!!! *.* Nem is akármelyik, jelenlegi kedvencem, az Ashita no Kioku! Ééééés, még matricák is jártak hozzá! :D A tagokról, és Arashi feliratról. Tökre örültem neki, első CD, amihez járt ajándék is. Ja, és egy ingyenes Japán mini-t is lehetett választani, így hát olyat is kaptam xD Enyém ilyen, ez már elfogyott: KATT Nekem a kék vízcseppfejet küldték xD Aranyos. Telefondísz lenne. Első ilyen ingyen ajándékom :3
Chou kakkoi~~
Ah már a borító is chouuuuuuu kakkoiiiii~ Első Arashi CD-m. :) Hát asszem mostanában az utolsó is, amit rendeltem, mert nincs kess x'D És itt van a hátulja, a CD-vel:

Kedden voltunk Leilával Szegeden. Jól is jött, mert már amúgy is rég találkoztunk, utoljára a szülőkkel együtt xD Szóval, ugyebár keressük a munkákat külföldön, hogy legyen miből menni Japánba... Nagybátyám adott egy telszámot, akikkel ők is kimentek dolgozni Angliába, és elmentünk ehez a komához, hogy tud e nekünk is intézni valamit. Szóval kedden korán keltünk, 6-kor, és mindketten 9-re voltunk Szegeden. Volt még időnk, mert fél 11-re volt megbeszélve, szal először beültünk egy kávézóba, ittunk egy forrócsokit, meg ettünk croassant reggelire. Utána táska-vadászat jött :D Nee-chan már multkor Pesten is akart venni, és most meg úgy is jött, hogy vesz, és találtunk is egy tök jót. Tök jól néz ki, nekem is teccik :D Még természetesen ezt is venni kell addig... :D Hmm. Utána még bóklászoltunk ott kicsit. Aztán hív a pasi, hogy egy cuki előtt vár. Kis útbaigazítás után meglett a hely, találkoztunk, bemutatkoztunk, majd beültünk. Kérdi mit kérünk inni? Rávágjuk, kólát. Ok, a pasi már rendelte is. Mi ott vigyorogtunk, hogy ez most igen kifizeti nekünk xD Na szal rátértünk a lényegre. Mondtuk minél előbb kellene meló, mert menni szeretnénk, és kell a pénz ^^ Azt mondta, hogy vagy sokat kell rá várni, míg bejön valami ajánlat, vagy lehet h már jövőhéten bejön valami. Jövőhéten megint találkozunk vele, igaz a csütörtök nekem már nem jó, de ezt is később. Viszont Leila anyuja is most lehet hogy tud nekünk is valamit, az viszont Német. Hát ez jobb lenne, mert nem kell ráfizetni semmit előre, és mehetnénk vissza anyujával együtt okt. elején. Remélem a kettő közül összejön valamielyik! Végül az angol is jó lenne, csak legyen valami, meg fizessen rendesen xD Na akkor letudtuk a komát, és mentünk tovább csavarogni. Bementünk egy bankba is, hogy megcsináltassuk a kártyákat, nekem kell, nee-chan meg megújítattja, hogy külföldön is jó legyen. Na majd ide is vissza kell jönni... Meglátjuk. Utána jön a lényeg!!! Újra betértünk abba az utazási irodába, ahol már voltunk egyszer a nyáron. Szerencsére megint az a csaj volt, aki akkor is fogadott minket. Mondjuk már megvan a pontos idő mikor mennénk Japánba, mert már a szállás is "le van foglalva". Jah, hogy még ezt se mesléltem. xD Nos meglátjuk, de lefoglaltuk, csak még messze van ugye április, ezért még nem 100% sajnos. De 2010 április 1-től április 30-ig foglaltuk le. Szóóóóval, mondtuk a csajnak, hogy akkor ez lenne az időpont, hogy 1-én kellene érkeznünk Japánba, a Narita reptérre. Ez azt jelenti, hogy március 31-én el kell indulnunk. Mondta a csaj, hogy tök jó most a menetrend, meg hogy talált egyet, oké. Elkezd ott nyomtatni vmit, csak lestünk, hogy mit csinál. Aztán közli, hogy lefoglalta nekünk a gépen a helyet erre az időpontra... Még nagyon fel se fogtuk, csak lestünk, mikor nyújtja a papírt. De jó is, hogy lefoglalta, nem is tudtuk, hogy ilyet is lehet! Szóval a papíron a nevünk, és a foglaló, miszerint 2010 március 31-én indulunk Japánba. Yattaaaaaa~~~ <3 Szóval 31-én délelőtt szállunk fel arra a gépre ami majd először is Németbe megy, ott át kell szállnunk ugye. És onnan megyünk Japánba egyenesen. Fel se fogtuk még. És április 1-én leszünk ott délelőtt. Tökéletes!!! Mindig újra kell majd küldeni a foglalót, ha véletlen törli a légitársaság, de se gond, mondtuk, hogy még idén meg is akarjuk venni a jegyeket, legkésőbb decemberben. De a helyünk már megvan!!! Happy dayo~ 。◕‿‿◕。 Kijöttünk az utazásiból, kissebb kitörések jöttek ránk. xD Aztán jól el is telt a nap, még beültünk ettünk egy fagyit meg gesztenyepürét, utána már mentünk a buszmegállóba. Szerencsére a buszunk is egyszerre indult, nem csak egyszerre érkeztünk xD Ez a kedd, 22.-e egy jó nap volt, lehet ez mostantól a szerencsenapunk :D Aztán... Végre ma voltam vezetni, vagy 3 hét után ^^; Attól féltem kiestem, de végül is egész jól ment ma, a vártnál jobban. ÉS mivel sürgettem az oktatómat, ezért jövőhéten már vizsgázok is vezetésből!!!! Ez most yokatta meg kowaii egyben. x'D Kowaii, mert jajj vajon mi lesz, sikerül e, milyen lesz a vizsgabiztos... Yokatta meg mert ugye lehet már okt. 5-én megyünk külföldre, és akkor félbe kellett volna hagynom a vezetést, ha később lesz a vizsga. Szal okt. 1-én lesz a vizsga. Igen, ekkor akartunk visszamenni a komához, de ez most fontosabb, és át tudjuk tenni másik napra, meg lehet addig még más is lesz. Holnap is megyek vezetni. Aztán jövőhéten szinte minden nap csütörtökig. Érthető is.. Ja, meg lecserlétem a profilképem... Eddig a sexi-napszemcsis Yamapi volt kint, ilyen nyárias, (már nagyon régóta, ideje volt váltani) most egy szomi, esernyővel őszies... (Szöveg rajta: "waiting"......) Am elkezdtem a Buzzer Beat-et, még 4 rész, ezt be is fejezem a hétvégén úgy döntöttem... Na de majd erről máskor. Na, hát ez volt az a sok dolog. xD Asszem ennyi. Mata~

/épp hallgatom: Arashi - Kitto Daijoubu/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.09.25. 00:47:05

Na hát igen jó körút volt ez a szegedi kiruccanás. Ahogy olvastam a beszámolod itt mosolyogtam. Igen megvan a papírunk a jegyről!!!! Yaaaay!!!!!! Már naaagyon várom,apartman is le van foglalva,már csak mani kéne rá! >.<
Táskámat dicsérgették,anyu egyből kiszúrta hogy mit vettem,de nem kérdezett rá hogy mennyiért,gondolom látszik hogy drágább fajta. Na de egyenlőre be is fejeztem a költekezést,és még 1 meg egy kisebb táskát még addig akarok,de az majd jövőre. ^_^
Bankba meg 2hét múlva megyünk vissza,ne~ Akkor egy csípős nachoszos mozit is beiktatunk! xD
Hallgasd is az Arashit,kedvenceim! *_* Le se tagadhatnám. xD Mondjuk nekem nem ez a kedvenc kislemezem tőlük,de nagyon jó számok vannak rajta.
Na megyek feküdni...hmmm,de előtte megkukkantok még v.mit Hyunjoongról! *_*

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.09.25. 09:42:21

Örülök, hogy tetszett a beszámoló :D Óh, én is akarok még egy kissebb táskát is, meg még egyet xD
Jah téélleg a nachos-t elfelejtettem, okkééé xD
Ah én meg ma deszarul keltem >.< Apa költött fel... Ah de olyan jót aludtam volna még... Pont most, bezzeg mikor csak forgolódtam...
Nya mataaa~


süti beállítások módosítása