Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

¡hola! xD

2009.12.30. 17:05 - Umi

Címkék: christmas

Rágyúrtam a spanyolra :D Najó annyira azért nem... Talán egyszer... xD Hogy miért spanyol? Erre is kitrek később... Na, régen írtam. :) Fuh, hát akkor Karácsony... Mint írtam 6-ra mentünk mamáékhoz. Úh, nagyon finom volt a kaja *-* És igen megcsinálta nekem mama a mandulás sütit X3 Naaaagyon szeretem. Unokaöcsémmel jót eljátszottunk. Kapott ilyen mini focipályát, ahol te lehetsz a játékosokkal. Hát több gólt rugott mint én, pedig milyen tökmag x'D Jól elszórakoztunk. Meg kapott ilyen kisgyerekeknek való társast. Azzal is jól elszórakoztunk keresztapámmal XDD Mamiéktól pénzt kaptunk. Zsoltiéktól egy új pénztárcát, Adidas, fehér. Szép, csak hamar fog koszolódni. Meg két pár Micimackós, meg Tigrises zoknit XD <-(Tigris a fave) Gabiéktól valami füsőlő szett féleséget, csak enyémben vannak mini gyertyák is. 3. Először jóvan, deszép pici gyertyák, aztán mikor kibontottam láttam, hogy mini teknősökbe van a gyertya XD Nagyon kawaii-k. xD Más a hátukon a gyertya színe. Akkor anyuéktól megkaptam a kért multifunkcis hajformázót. Nekem csak hullámosításra kell majd. Óh, és még mit kaptam mellé? XD Egy Hello Kitty-s ágynemű huzatot. Annyira aranyos. Nagy Kitty-chan fej befigyel a közepén xD De am ilyen virágos. Másik HK-s ajándékom.. :D Óh, Yukitól a Death Note 5-ös kötetét kaptam! :D Sankyuu~ Már le voltam maradva, de még mindig, mert már lassan a 7. jön x'D Naru-chan pedig ezt a képet gyárotta nekem a gépen: katt. xD Amikor megláttam, szabályosan tátva maradt a szám, hogy Yamapit is kaptam rá a kedvenc animék mellett.. x'D Köszi ;D
Akkor mivan még... Óh igen. Az akváriumunk, mivel öreg volt, sajnos megrepedt alulról, így ereszteni kezdte a vizet. Szóval a halacskáinkat ideiglenesen Vivienéknek adtuk, nekik is van akváriumuk. Csak eddig kevés hal volt benne, mostmár több. xD Szóval amíg nem veszünk újat, addig nincsenek halaink.
Anyut megleptem még (a plüss malacon kívül xD) egy Sissi DVD-vel is, a régi film. Azt nagyon szereti. De csak az első részét rendeltem meg, és megleptem magam egy Japán szerelmes verses kiskönyvel is. xD Most megrendelte magának a többi két DVD-t is. Apunak is ki kéne vmit még találni, mert 3.-án lesz a szülinapja... És ötletem sincs ^^;
Ma bementem Yukiékhoz. Tegnap este hozta rám a szívbajt, amikor közölte, hogy végre megérkezett a rendelésünk tegnap :DDD De hol van az már... November 30-án rendeltük.... -___- Most szörnyen lassú volt a "kiszolgálás". Nya tehát akkor rendeltünk yesasia-ról. Ő rendelt magának egy Gazette és egy Miyavi koncert DVD-ket :D Éééén pedig: 1 BoA - be with you. single; 2 Tegomasu - Tanabata Matsuri single; 3 SS501 - Rebirth single. kyaaa~ <3 A Tegomasu CD-t akartam már régóta. öhm, nyár óta, mióta kijött. xD A többi meg csak úgy jött. BoA a kedvenc női előadóm, nagyon szeretem, megint kellett egy. >Miután megrendeltem, nemsokra rá jelent meg decemberben az új albuma, azt kellett volna, na mostmár mindegy, majd legközelebb. xD< A SS501 CD pedig csak úgy becsúszott, mert akciós volt, és mert járt hozzá pár ajándék. Egy booklet meg egy mini poszter. Nagyon nagyon gyönyörű a tokja. Papírból van, mint a White X'mas limitáltom.
Na hát végülis tökéletes ajándékoknak felel meg :D Beszámítom mondjuk mamiék ajándékjának, mert tőlük pénzt kaptam.
Akkor a spanyolos rész. Volt 2004-ben egy olyan telenovella a Tv-ben, hogy Édes dundi Valentina (Mi gorda bella). Nagyon szerettem, és meg akartam szerezni, hátha valakinek megvan DVD-n Tvripes részek. De senki nem jelentkezik... :( Ezért elkezdtem tölteni a részeit eredeti nyelvén. Mivel ez egy Venezuelai sorozat, ott is spanyolul beszélnek. Hát a lényeget értem, mert már láttam, és emléxem, de persze spanyolul nem tudok. Pár szó ragad rám közben, szótár segítségével, meg pár spanyol szót azért tud az ember. Szóval kénytelen vagyok úgy dömpingelni, carramba! x'D Már negyven körül járok, az unalmasabb részeket átlapozom. Majd ha befejeztem, lesz egy nagy bejegyzés róla. Amúgy 176 részes azt hiszem. Imádom a zenéit. Na de erről majd a beszámolós bejegyzésben.
Jajj tegnap beszéltük Leilával, hogy jön hozzám Szilveszterezni :D Kedvünk nulla menni bárhova, (ezt most hagyjuk) szóval csak mamáék üres szobáját vesszük bérbe, pár "szomjoltóval". xD Szóval holnap jön. Várom *-* És oda tudom adni neki a kariajándékot is :D Bazz be kell csomogolnom... xD Na megyek lassan. Ma pakoltuk a gyökeret Gabiékkal. Mentek is vinni. Remélem időben hazaérnek, mert akkor este megyek hozzájuk Avatárt nézni :D Nagyon jó az a film, azt mondták eddig nekem. El is hiszem, tetszik a trailere. Igazából moziban akartam megnézni 3D-ben, de most Szilviéket nem tudom rávenni...x'D Viszont már letöltötte Gabi, szal majd ma este nézzük, ha nem ér soká haza.
Na megyek eszem, mert éhes vagyok, aztán becsomagolom neechan bögréjét xDDD (már kihúzta belőlem, de többet nem tud muhaha. úgy csináltattam, egyedi kép van rajta)
Ciao!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Naru-chan · http://naruweb.uw.hu 2009.12.30. 18:11:28

Nagyon szépek ezek a CD-k! ^-^ És gondolom, a zene is jó rajtuk. :D

Amúgy el nem hiszed, de pont ma néztem meg az Avatart. XDD Tényleg jó film, szóval szerintem tetszeni fog. :D

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.12.30. 23:56:35

Naná~~ :D

Nahát, nekünk is sikerült megnéznünk :D nemrég értem haza. Illetve hozott haza Gabi XD
és igen, tetszett :D Jó film ^.^ de majd dvd-sen mégjobb lesz XD

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.12.31. 15:29:10

Láttam már én is az avatart de nekem nem igazán jött be,láttam már jobbat is. Hosszú is és nem feltétlen izgalmas,meg alapjáratom nem szeretem amibe sokat harcolnak,ennek vége meg csak arról szólt. Nem jó minöségbe néztem,de nem is kell annál inkább a New Moon. :D
Akkor még mindig nem találtad meg Dundit szinkronosan?
Megkaptad a hőn áhított multit erre csak hullámosítani akarsz.?! LOL
Miért nem rendeltél Yamapi Loveless-t?

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.12.31. 16:17:31

igen, már mondtad az avatárt skypen x''D
még midid nincs Dundi.... T-T
hőn áhított ez jó XD hát majd kitalálom még... :D majd kisérletezek rajtad hehe XD
hát akkor durca voltam Pire. meg nem mondtam? azt majd kint szeretném megvenni. ez is hajt, hogy ki kell jutnunk, szal nem adhatjuk fel.


süti beállítások módosítása