Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Maru (xD) és Soul Eater love *-*

2010.01.13. 17:50 - Umi

Címkék: videók leila bakaságok

Soul Eaterről majd később, először is mesélek, mert itt volt Leila! :D És előbb Maru... xD
Vasárnap délután ért ide, mentünk ki anyuval elé, mert hozta a ruháimat, amit anyuja küldött haza Németből, övéivel együtt. Basszus, annyit röhögtünk xD Mik is voltak, de rövid az agyam.. x''D Neechan széthagyta a taknyos papírzsepijeit... Egyet. xD Fekszek le az ágyamra, mert épp a fici folytit kezdte volna el nekem felolvasni, erre beletenyerelek egy pézsébe.
Következő a jelenet:
Umi: Mi ez? *néz komolyan Leilára*
Leila: *Umi komoly feje miatt röhögőgörcs*
Umi: *szintén* xD Az egy zsepi!! És igen, használt zsepi. xD Mondom neki: Nem igaz, hogy mindig széthagyod a zsepijeidet!
Erre ő: Tapasztaltam. Vagy nem tom már mit mondott pontosan XD Az volt a lényege, hogy én mindig széthagytam a zsepijeimet Németben. xDD Bagoly mondja verébnek,mi. xD Akkor mi volt még... xD Lefekvéshez készülődtünk, amikor elkezdtünk arról beszélni, hogy ki nem jöhet szóba a JE-ből nálunk. Ebben egyértelműen kijelentettük, hogy Uedától kíméljetek. x''D Aztán vhonnan jött Maru. xD De nem így. Hanem: Húh, hmmm, ez nem is olyan rossz pasi! Marut is szívesen elfogadnám! Ha szerlmes lesz az ember a valóságban, akkor úgyis mindegy, hogy ki az. xD Szóval megbeszéltük, hogy akár Maru is eltudná csábítani kicsi szívünket. xD Mert most mért ne? Elvégre ő is jó pasi. Pár szexi kép után ezt ki is derítettük, amint Maru vizes fehér ingben ül a kádban és ÚGY néz ránk. Hmmm, bazz. Pár kép után teljes volt a hatás. xD Aztán jöttek a videók xD Utána már annyira Maru bővölete alatt álltunk, hogy már a nevét kimondani se tudtuk. Én egyszerűen le "Julcsiztam", Leila meg le "Marizta". xDDDDDDD Így lett belőle Nakamari Julicsi. xD Egyetértettünk abban, hogy jó apuka lesz belőle *-* xD Szakadtunk ott hajnali 2-kor azon, hogy Maru még a végén itt elcsábítja a fejünket. xD Arra biztosan rájöttünk, hogy élőben sokkal jobb pasi lehet, mint a képeken. :) Végül 3 fele feküdtünk le, azokkal a reményekkel, hogy hátha vele álmodunk, mondván, hogy kíváncsiak lennénk rá vajon vele mit álmodnánk, és mert még nem álmodtunk vele. A nagy Maruzás ellenére sem aludtunk vele. :'( Pedig jó lett volna. Na nem baj, majd egyszer talán xD az meg a másik, hogy én rohadt szarul aludtam a vendégágyon x'D Nyikorgott, meg ahh, igyekeztem nem leburkolni róla, mert elég keskeny volt. Legközelebb inkább a föld. x'D Szóval most lehet nem én aldutam el hamarabb. xD Itt tuti nem ment a "képességem". Aztán reggel 9-kor már fent voltunk, én alig tudtam életet verni magamba x'D Elindultunk a városba. Először azt találtam ki, hogy korcsolyázunk, de utána elvetettük máskorra, mert a ruha nem volt elég meleg a jéghez. xD De még majd vmikor a télen még be kell pótolni ;) Végül pizzázni ültünk be. -> Igen, remélhetőleg az utolsó pizza a diéta végéig. xD Ami elvileg nemsoká kezdődik, de mostmár komolyan. Elvégre ez újévi fogadalom egyike is volt. Esszük a pizzát, erre a szomszédos asztalnál a fószer nem Japánról beszélt?! Mondom ez nem igaz máá! xD Leila: ez egy jel! xD Hát jah, mondom ez már hihetetlen. xD Pont olyanokkal összefutni akik arról beszélnek, mou. Aztán sokat dumcsi, miközben a vonatállomásra mentünk, álmodoztunk,  meg ahogy szokott lenni :) Akiramenai! Végül fagyoskodtunk kicsit, majd Leila elindult. Miután felszállt a vonatra nem láttam őt, az ablakok tök sötétek voltak, legalábbis befelé nem láttam semmit x'D
Na és akkor most jöhet a nagy Soul Eater love. ^___^
Kyahaaaaa~~ Hála az Animaxnak. Sajni az első részekről lemaradtam, ezért most keményen töltöm és pótolom azt a 24 részt. xD Persze szinkronosan. Megkönnyebbülésemre sztem ennek is legalább olyan jól eltalálták a szinkronstábját, mint az Inunak, vagy az FMPnek. 51 részes, de még fut a manga. Valszeg lesz még folyti itt. :D Annyira megszerettem basszus. Tele van jó karaktererrel. xD Természetesen én SoulxMaaka fangörcsökben szoktam szenvedni, de elég kicsi az esélye, elvégre ebben az animében nem a szerelem a fő téma. T__T De azért reménykedem. Mert olyan cukik együtt. Meg Soul karaktere is rendesen elvarázsolt, nem is tudnék hozzá foghatót mondani. Nagyon egyedi. xD Fuh, hát amiért beleszerettem az animébe, az az openingnek a "hibája". xD A szám valami nagyon tetszik (jót lehetne rá DDR-ezni, vagy para parázni xD), és a klipp is jó rajta. Néha kicsit durvának tűnhet, de ne tévesszen meg senkit az őrültség. xD Akkor tadaa~ az openingje:


Ugye az van, hogy Soul a fegyver, Maaka meg a forgatója. Na de aki meg akarja ismerni a sztorit, az nézzen utána. ^^ Volt már hasonló animéhez szerencsém, amiben két ember egy fegyvert volt képes létrehozni, és harcolni együtt. Ez az Erementar Gerad. Persze az teljesen más tészta. Abban tuti van love, ebben mag kétséges, legalábbis eddig amit láttam... x'D Ez persze 51 részig változhat. Na meg most is megy a manga. Üzenet a mangakának: Ha nem lesz benne SoulxMaaka egyértelmű love benne akkor *sípszó* és *sípszó* és akkor *sípszó* majd kapsz egy észbontó halálisten tockost! xD
Soul karaktere eszembe jutatta, hogy frissítenem kell a "kedvenc férfi karaktereim" listámat. xD Íme:
1. Edward (Fullmetal Alchemist)
2. Inuyasha (InuYasha)
3. Light (Death Note)
4. Chrno (Chrno Crusade)
5. Soul (Soul Eater)
6. Ootani (Love*Com)
7. Dark (D.N. Angel)
8. Koga (InuYasha)
9. Kaname (Vampire Knight)
10. Coud (Erementar Gerad)

Ez van... xD Na, asszem ennyi a történés. Megyek megnézem a Soul Eater 10. részét. *-* Jah, igen, majd vmikor kiteszem a Sennyo no Tsubasa 2. fejezetét is ^^
jah, meg bemásolok még valamit, és ennyi mára. xD Leila írta:
"Interjú :
Umi-chan, mi Leila kedvenc étele?
Umi-chan: -bolognai spagetti és a paradicsomszósz
- Van v.mi hobbija?
Umi-chan: -Hmm,lássuk csak macskáján kivül és azon kivül hogy hentai szereti a bögréket.
- Kedvenc bishi?
Umi-chan: -Sokáig Jin volt,de reménykedem hogy visszaszerzi az 1. helyet mert Leijin fan vagyok. (Leijin xDDD) Msot Tacchon.
- igazán jól ismeri. Hogy alszik? Csinál v.mit álmában?
Umi-chan: -Na ezt nem tudom, mert én alszok el hamarabb,de az biztos, h álmában macskáját keresi és engem tapogat.
- Nem modja? Miért? És hogy történt?
Umi-chan: -Jaaa,az! Rámásztam mert azt hittem Yamapi."

No comment. x''D A legrosszabb, hogy még igaza is van XD
na ennyi voltam. nyan!

 

/Épp hallgatom: T.M. Revolution - Resonance, mert megunhatatlan, már vagy 2 napja xD/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Naru-chan · http://naruweb.uw.hu 2010.01.13. 18:32:28

Örülök, hogy elkezdted nézni a Soul Eatert, na meg örülök, hogy tetszik. ^-^ Szeretjük Soult! :3

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2010.01.14. 09:51:39

Lélekfalót én is szoktam néha nézni. Animaxon mindig ismételnek,ha most le is maradtál pár hónap múlva kezdik előröl. :D
Na igen Maru. ugye mostmár MÁS szemmel nézzük,legalábbis így indultunk neki aznap este. xD Ohóó,iiigen az a kép el kell küldened,na de kihagytad AZT a képet. AZ aztán valami. xDD Meeg,mikor stardon vannak,ott mondtuk ám hogy élőben milyen csúcs lehet. Csak nem tévednek annyit a szülők,meg egy meleg hapi. Maru egy igazi férfi,őt aztán nem nézi senki lánynak. XDD
Jó,hát a nevek,én Juichit mondtam csak félre hallottad,úgy lett Julcsi,én meg ja szimplán le Mariztam. Na azt kihagytad mikor magadat le Umáztad. Uma. x""DDDD
Egyébként nem erre mondtam hogy tapasztaltam,mert nem lenne értelme. Mondtam németet és ...mit tom én hogy jött már a "tapasztaltam",onnan hogy széthagytad németbe és én mindig szembe találkoztam vele. xDD Te meg itt egy zsepire meglepődsz: "Ez meg mi" xDDDD Igen,Umi zsepi....ismerős volt ne~ *megint röhög*
Vonatállomáson:
Umi mondta ha v.ki megy el,mondjuk ki hangosan a ichibanunk nevét.
Leila: Yamashita Tomohisa....mond ki,mond már ki...most,most....áááá,nem igaz már
Umi/Uma: Ya..Ya...YA.....*röhögés*
Leila: Ez így még cikibb,mond már ki!

...félórával később.
Umi/Uma: Yamashita Tomohisa!!!
Leila: o.O
Leimi: *röhögés*
Ezt is kihagytad. xDD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.01.14. 12:13:14

Úh, írtál ám x'D
Nem nézek ismétlést, írtam hogy töltöm. Már megnéztem.
Hát ja, Maruval ha hazaállítanánk, rá azt mondanák: ez legalább tuti pasi. xD Mert a KAT-TUN-ból mindig ráböknek először x'D
Ja, Julcsit én találtam ki. xXD Ja igen, meg Uma ^^" Nem tom már min járt közben az agyam, de aznap nem tudtam rendesen beszélni. x'D Tengerből paci lettem x''D Ne tévesszen meg senkit, én Umi vagyok ^^
na bazz télleg kihagytam a vonatállomást xDD jó h leírtad XD
Látjátok, ő maga írta, látjátok hogy erőltette hogy mondjam ki Pi nmevét XD Az volt a leggázabb amikor csak annyit mondtam "Ya" és utána a hangos röhögés x'D A vízhangzó teremben XD Én meg csak ott Ya Ya Ya... xDDD aztán félórával később a síri csöndben hírtelen XD
nem tehetek róla, túl zavarba jövök tőle x"'D

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2010.01.14. 13:14:46

Erőltettem? Hát azért ez túlzás,meg egyébként te találtad ki. xDD
Ohh,visszhangról eszembe jutott.
Leila: Visszhaaangzik......haaa....ahhhh....ahhh
Umi: ja
Leila: Ahhh....ahhhh....hallod?
Umi: *rámnéz* ja,fejezd be,hallom.
picivel később
Leila: Jin.....visszhangzik....Jin~~
Elvan a gyerek ha játszik. xDDD Tudom égő vok néha,de te is. :P


süti beállítások módosítása