Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Disney és Jonas kult XD

2010.02.05. 15:26 - Umi

Címkék: bakaságok

Hogy megint lehessen röhögni... xD Az elmúlt napokban más se ment msn-en Rynivel csak Disney és Jonas Brothers kult. XD Disney csodálatos meséivel kezdődött. Rájöttünk, h mindketten Walt-fanok vagyunk xD Fanoltuk ott az összes meséit. XD Utána már Disney Land-ról ábrándoztunk, és arról, hogy elzarándokolunk a mester sírjához LA-ba. m(_ _)m XDDD Na de tényleg én nagyon szeretem Disney meséit, mert olyan szépek. :) Akkor egy kis idézet, melyet Ryni blogjáról másolok, ugyanis ő már kitette a sajátjára. xD marhulás címszó alatt a bakaságok tagsban már olvashattatok egy beszélgetést, az se volt piskóta XDD

Umi: az a legjobb h disney már nem is él szegény (óh mesteeer m(_ _)m), és mégis jönnek a mesék XD
Ryni: igen :D
Umi: de milyen már xD ezeket már nem is ő írta.
Umi: vagy igen? oP
Ryni: dehogy XD  hogyan? a sírból?XD
Ryni: tényleg hol lehet neki? hm... *gondolkodik*
Ryni: menjünk el!!!!!!! XDDDD
Umi: hát mit tudom én, mondjuk már régen megírta őket, csak most kerülnek elő, meg kerülnek rendezésre. xD
Ryni: zarándokoljunk a mesterhez XD
Umi: mi hol van? hova menjünk? XD
Umi: jah XD a sírhoz XD
Ryni: odaXD
Umi: azt hittem disney land-re gondolsz, mert oda évek óta vágyom a 10 évesek közé XD
Ryni: oda én is vágyom XD és el is megyek eccerXD de a sírját is megnézném hátha hófehérke képe van rajtaXD
Umi: ne röhögtess már XD
Umi: én is elmék eccer persze disney land-ba xD muszály lesz xD
Umi: a sírját passzolom hol van XD
Umi: unatkozok xD
Ryni: nem fogsz sokáig XDDDDD kutatok a mester utánXD
Umi: nem mondod? XD na ezen jót röhögök télleg XD
Umi: ha megvannak a kutatásaid mehetünk zarándokolni XD
Ryni: californiában vannak a hamvai XD
Umi: na ne XDDD
Ryni: Forest Lawn Memorial Park XDDD
Umi: messze van XD
Ryni: és ez Glendale-ben van YESS!!!~
Umi: és? xD
Ryni: csak egy a baj, h sztem nincs is sírja XD, mert elhamvasztották asszem, de attól még annak is kell h legyen vhol XD
Umi: nincs is sírja XD
Umi: valami emlék rakat csak van
Ryni: sztem ahová a hamvai elfértek
Ryni: vmi kis falba baszott doboz XDDDDD
Umi: XDD
Umi:
na szal irány DL! xD
Ryni: igen!!!!!!
Ryni: meg a sírja hehe ha eljutunk LA-be XD
Umi: hogyneee~ xD megoldjuk XD
Umi: aztán ha annyira akarsz rajzolhatsz rá hófehérke fejet xD
Umi: majd őrködök XD
Ryni: a magyar parasztok megrohamozzák DL-et és walt sírját XD címlapon leszünk majd lehetXD



És itt jöttünk rá arra is, hogy mindketten nézzük a Disney Channel-t XDDDD Itt kezdődött a Jonas lávolás. Illetve csak Joe lávolás XD




Umi:
disney channelt am nézed? XD
Ryni: tegnap egész nap néztem szinteXD  *Jonas lávban ég* XDDDDDD
Umi: na nem mondod XD
Umi: azt hittem csak én szeretem a "nyálas" jonas fivéreket XDD
....
Ryni: de a jónások olyan jók *-*
Ryni: joe
Umi: nekem is ő teccik XD
Ryni: olyan kúl *-*
Umi: jaja XDD meg hülye is egyben xD pl. az a szemét kivívős eset xD
"elhatároztuk h kivisszük a szemetet, és akkor te azt mondtad h kiviszed a szemetet, és én meg: kiviszem a szemetet" xD
Umi: meg a zoknis. "a zoknimat megszerezték, de a cipőm még rajtam van. hogy lehetséges ez?" xDDDDDDDD
Ryni: jah XDDDDDDD

.....
(Leonardo di Caprio nyálazás volt utána, lutti vagyok leírni így is még annyit kell h belehalok xD)

Ryni: bakker éhes vagyok :s
Ryni: JOE-ra *orrvérzés*
Umi: XDDDDDDDDDDD
Umi: JOE xD
Ryni: XDDDD
Ryni: JOEEEEEEE~
Umi: XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
....
Umi: most is prögök annyira mint akkor vagy jobban
Umi: tudod a tengelyem körül XDD
Ryni: tudom XD
Umi: nem is mert Joe körül
Umi: muhaha
Ryni: hááááhááá
Ryni: én meg dzsó farkán! XD
Umi: bazzeg még jó h nem kezdtem el inni a őszi levemet  mert tuti a monitorra köpöm XDDD
Ryni: XDDD
....
Umi:
ha lesz Jonas broters koncert mo.-n akkor elmegyünk? *-*
Ryni: alap h megyek
Ryni: és felrúgok mindenkit
Ryni: h az első sorban haljak megXD
Umi: úgy akartad h haljunk. ugye XD
Umi: bárcsak lenne XD
Ryni: jah igen, persze
Ryni: ott halsz meg velem XD
Ryni: Joe karjaiban XD
Ryni: aztán csodával határos módon felkelünk és elraboljuk XD
Ryni: és megtömjükXD
Ryni: ill ő töm meg minketXD
Umi: megtömjük XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Umi: hát ja kb. XDDDDDDDDD
Umi:de nem mert nem tehet olyat házasságig
Umi: meg kell vhogy oldanunk :/
Ryni: akor elvesz engem feleségülXD
Ryni: meg van oldva XD
Umi: na ne túlozzál XD
Umi: mért pont téged? XD
Ryni: téged meg majd egyik este megkap XD vagy te őt XD ...vagy mivan?XD
Umi: persze a te férjed lesz, ráadásul csak egy estére kapom meg mi? na szép XD hogy van ez elosztva mi? XD
Umi: de nem bánom, vegyen el téged. és akkor legalább utána én is megerőszakolhatom XDDDD
Ryni: nem egy estére kapod meg XD többre is XD
Umi: óóóh~~ az más :D  igazi sex rabszolga lesz szegényből, előre látom XD
Ryni: nem baj ő élvezni fogja hidd el, nagy ribanc ám
Ryni: lehet h majd korbáccsal ütöget minket XD
Ryni: szal akkor pogó lesz és olyan h mindenki kidöglik és csak nekünk fognak énekelniXD
....

Umi: teljesen logikus XDDDD
Umi: nem lesz nehéz pogózni 150 cm-sek között XD
Umi: hullanak majd mint a legyek XD
Ryni: simán XDDDD
Umi: akkor ezt megbeszéltük XD
Umi: karate meg midnen
Umi: csak nehogy rossz szemmel nézzék
Umi: mmint joe XD többes szám az is csak joe-t jelent XD
Ryni: XDDDD
Ryni: de nem fogják mert majd rájuk fogjuk  mm a sok picsára h behugyoztak az örömtől és mi meg nem bírjuk a hugyszagot és nem is akarjuk h a drága Joe-nk és a másik 2 jónás magyar picsák hugyával menjen haza XDDDDDDD
Ryni: tuti meg fogják érteni XD
....

Ryni: vagyokXD
Umi: ideje XD
Ryni: csak lementem enni joe-val és utána még megpörgetett a lasszóján XD
Umi: XDD mondtam már h ne pörögjél már annyit rajta. hányszor mondjam még el?! XD
Ryni: jólvan na XD dehát jó XD
Umi: szegény már tönkre megy mire télleg odakerülne a sor XD
Umi: mondjuk azt elhiszem XD
Ryni: ugyan
Ryni: masszív :P
Umi: nem is tudja h két ilyen elvetemült fan miket művel itt vele XD
Ryni: XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ryni: szegény joe
Ryni: de mázlis XD
Ryni: h mi fanoljuk XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Umi: az igaz XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Umi: nagy mázlista XDDDDDDDD
Ryni: az hát, most gondolj bele még 2 ilyen fanja tuti nincs akivel pöröghetne egész nap XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

...
Ryni: jól odabaszott ma is ahová kell XDDDDDDDDDDDDD
Ryni: mm joe XD
Umi: az tuti XDDDDDDDDDDDDDDDD
Umi: akkor majd holnap folytatjuk a walt meg jónás meg joe meg mindenféle kultot amit még felfedezünk XD
Umi: joe rulz xDDD ne feledd xD
Ryni: nem feledem XD
Ryni: joe legyen veled XD
Ryni: ahogy velem is XD
Umi: velem lesz ne féj az ágyamban XD
Umi: veled is XD


És akkor ennyi. XD Nagyon kész voltunk itt Jonas miatt. XD Tegnap le is töltöttünk egy koncertet, és megnéztük. XD Jó koncert volt *-* Joe love ezerrel~ xD
Asszem szerda este volt ez a dumálás, egész este Joe ment. XDDDD És ahoz képest, Pivel álmodtam XDDDD Kicsit meglepődtem, mert ennyi dzsózás után logikusabb lett volna. xD Szóval meglepett Pi, de nagyon jó volt *____* azt kövi bejegyzésbe fogom leírni, hogy mi volt. Nem lesz hosszú, de mégis külön fogom írni. xD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása