Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Március~

2010.03.04. 11:57 - Umi

Címkék: leila

  こんにちは!Huhh、 ideje már írni、 kicsit elhanyagoltam。。。 Pedig már március van、 (mégis februárral kezdem) és még arról sem meséltem mikor Leiláéknál voltam。:D Szóval。
Őőő。。。 Mikor is volt? Jah、 tudom már a szülcsinapcsiján :P Szóval február 25-én mentem hozzájuk vonattal、 11:30-kor indult。
Ahhh、 ekkora szívás nem volt régóta。 x’D Ugye át kellett szállnom Félegyházán、 és mint kiderült nem 10 percet kell várnom a továbbmenésre、 hanem 1 órát。”(_)  Szóval szívás volt x’D Főleg、 hogy akkor még hideg volt mint állat。 Én meg 1 órát várakoztam abban a hideg váróteremben a padon、 éshát meg is lett másnapra az eredménye、 de erről később。。。 ちくしょううう~
Nem tudom már kb。 mikor is érkeztem meg Leilához、 de nem is lényeges。 xD Végül végre odaértem、 volt pusszancs meg mindeん。 Sétálunk hazafele az állomástól。 Már akkor találkoztam お母さん-nal。Megérkezve hozzájuk、 már egyből etetett volna。 XD Mondom én múlthéten kezdtem bele a fogyómba。 :) Ami történetesen február 22。-én kezdődött!!És mikor már legutóbb méreckedtem、 már 2 kilóval kevesebb voltam。 Hetente egyszer fogok méreckedni。 (bár tegnap bűnöztem nagyon、 begyűrtem pár palacsintát、 nehéz volt ellenállni、 de erről is később) Szóval megkajáltunk、 persze nem túl sokat、 utána már nem is tudom mit csináltunk。 xD 母さん nézte ott az állásokat、 ilyesmik。 Aztán felmentünk Leila szobájába。 Tetszik az a tükrös szekrény。 xD Megismerkedtem macsekjával Macával、 akivel este az ágyban xDDD haverkodtunk. xD De előtte、 hát szóval én megkaptam a KARÁCSONYI ajándékomat FEBRUÁRBAN!!! xD Viszont nagyon tetszett, és örültem neki!*。* Egy Hello Kitty fülbevalót kaptam!!!x3 Olyan, hogy egy karika fülbevaló, és Kitty ちゃん feje lóg benne。x3 かわいい!! とても きれい、ありがとう~ :3 Nos, hogy tőlem mit kapott a 26。születésnapjára。。。 Hát vettem neki a Kavalkád nevezetű ajándékboltban egy irtó pihepuha és cuki plüssmackót :3 Montam neki、én tuti örültem volna neki。 Plüssmániás です、 erről már írtam Aztán este elmentünk futni。 XD Vittük Pidit is、 a cuki kutyáját、 övé fekete labrador、 enyém meg arany。 xD Szóval nem bírtuk sokáig。。。 Én leglalábbis nem。 xD Fuh bazz。。。
Jajj、 este az asztalnál。。。 xD お父様 az Arashis bögréből ivott、 ami tőlem van e、 karácsonyi ajándék volt Leilának。 xD Röhögtük nagyon。 XD
Hm、 utána volt sztem a filmezés。 A Villámtolvajt néztük meg、 örültem neki、 mert kíváncsi voltam rá。 Tetszett a film。 Istenem~~ xD Aztán este ugye nagynehezen megágyaztunk、 hasonlók。 xD Mikor lefeküdtünk、 még sokáig volt duma、 persze Cicával a szobában。 És akkor ugrott fel az ”ágyamra” xD És adott egy puszit、 amire én azt hittem fejelés。 XDD かわいい~ Másnapra derült ki、 hogy én beza lebetegedtem a tegnapi fagyoskodásban。 De még vidámkodtam azért kicsit、 néztünk vidiket、 jókat röhögtem csak kár h betegen。 x'D Remélem nem ragasztottam rá senkire. xD Aztán indultam is haza、 mert szombaton Leiláék mentek el。 (pedig úgy maradtam volna még、 főleg hamár ilyen ritkán) Az esőben kimentünk a vonatállomásra。 És késett a vonat。 x''D Szidtuk。 xD Pidi meg a táskám alatt keresett menedéket az esőtől。 XD cutie~ Felszálltam a vonatra、 és most Félegyházáig kértem a jegyet、 mert apu éppen arra járt、 és megbeszéltük、 hogy felvesz。 Most vettem először vonaton a jegyem。 xD Egész jó út volt、 csak mikor Félegyházán leszálltam、 akkor vártam egy 10 percet apura biztos。 Aztán gó haza。 Hazaérve megfürödtem、 forró tea、 aztán nem is tom mikor már aludtam is。 Ja、 a Neo citrant kihagytam。 xD
Szóval ez volt a kiruccanásom Leiláékhoz。 :)
***
Akkor mostmár március jön、 hamár a cím is ez。 :) Anyu már egy állásinterjút is beszervezett nekem。>。< El is mentünk、 (hát mivel muszály volt) de csak időpocsékolás volt az egész、 mert nagyon nem jött be。。。 Anyu nagyon munkába akar már zavarni、 meg apu is lassan。。。 De mi külföldre várunk tényleg。。。
Szóval a tegnapi palacsinta bűnözés。。 Az úgy történt、 hogy tegnap unokaöcsémre vigyáznom kellett、 én is mentem érte az oviba。 Éshát apu kitalálta、 hogy legyen palacsinta a kaja。 Nekem meg az a gyengém。 Imádom bármilyen formában。 És amikor öcsinek kellett kakaósat kennem、 akkor hát nos。。。 Nem bírtam ki。 xD Először csak egyet üresen benyomtam。。。 Végül lement ott mégegy、 meg egy nutella krémes is。 xD Bűnöztem rendesen。 Ezért ma szigorítanom kell。
Hm、 mit írhatnék még。 Ja igen! Nem tudom feltűnt e valakinek、 de elég japánosan írok。Ami a vesszőket、 pontokat、 meg egyebeket illet。 Ugyanis tegnap telepítettük valahogyan a (nem a japán szókészletet、 mert azt eddig is megjelenítette mindenhol)、 szóval a lényeg、 hogy mostmár a billentyűzetemmel is tudok japánul írni、 kanjikkal is akár。 Ezért ilyen a pont、 meg ezek、 mert japánra van véve az írás、 csak én most romanjival írok。 Ezért van az、 hogy amiket eddig kanjival írtam、 vagy hirával、 azokat sem bemásoltam、 hanem csak írtam :D
Jajj, és tegnap!!! Tegnap házhoz érkezett a jogsim。:D Nézem jéé miez? xD Nem lett olyan gáz a kép rajta、 de azért nem is hűdejó。
Ma este jön hozzánk tesóm osztálytársa Csilla、 és együtt fogjuk mozizni az Alkonyat második részét (Újhold)。 xD Nagyon kúl az a film!! El kéne vhogy olvasnom a könyveket is。。。
Na ennyi lenne。
Chuu~ ちゅううう~~!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2010.03.05. 20:42:24

Jó,jó picit elmaradtam karácsonyi ajándékkal. ^^"
Majd legközelebb tovább maradsz. :D
Jó volt a film,igaz végére seggem már nagyon fájt. xD Hogy megijedtünk már mikor a hárpia megszólalt az elején. xDD
Egyébként Mikka másnap már ki se lehetett zavarni szobámból....ugye azért félénk volt a kincsem,és nem aludt benn.
Fogyihoz neked is kitartást.
Kivi vok jogsidra,na meg arra is hogy vezetsz. xDDDD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.03.05. 20:46:11

Oké!! :D
Meg a végén a hűtős jelenetnél... xD Vagy én már nem is tudom. xD
Hát hogy... mint más xD Csaknem véletlen adták X'D


süti beállítások módosítása