Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

やまぴのプレゼント

2010.04.09. 09:49 - Umi

Címkék: szülinap idézetek yamapi

  Nagyon, Nagyon Boldog Születésnapot az én Egyetlen Kincsemnek!!! 25 éves lett a Drágám. Love ya~

 
„Szívem véréből kigyúlt reményeimért imádva gyűlöllek. Ám a fenyőn játszó szél, orcánkat ugyanúgy fújja.”
Yosano Akiko

„Egy év múlt el megint és én élek, mert arra számítok:
ha élek, viszontlátlak.”
Fujiwaro no Teika
 

"Mindörökké imádlak, bár oly borzalmas vagy,
mint a viharos tenger, ha veri a sziklákat az ólmos ég alatt."
Kaa-san

"Álmomban megjelent a kedves.
Azóta szeretem az álmot.
Szép, tarka pilla, mely az álnok bús éjbe tündökölve repdes."
Ono no Komachi


Mit is írhatnék még… Magáért beszél… Ahogyan a videóm is, amelyen lázasan dolgoztam. Csak annyit tennék hozzá, hogy: „I’m no me without you Azaz…: Nem létezem nélküled… Honey… 
私のたましいあなたなしでは存在できません。。。

 

* Nos az a helyzet, hogy feltöltöttem YouTube-ra a videómat, de valamiért nem tudja senki megnézni.... Blokkolva lett. Tudnám miért?! Azt hozzátenném, hogy feltölteni is művészet volt, sokadjára sikerült csak és iszonyat lassan. Nagyon sajnálom, amiért ezt nem sikerül megmutatnom, mert szerintem nagyon jó lett... Ahogyan Toma szülinapjára készített vidim is. :) És pont Yamapinak nem tudom kitenni!!! Mou... Hát ez van. Én csináltam, és ez a lényeg...

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2010.04.10. 19:38:53

Boldogságosat neki...habár papi képeket annyira nem várom. ^^"

btw. vidit nem lehet megnézni.

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.04.11. 11:42:17

papi?
jahh, rájöttem h nem lehet (__)'
ez a youtube egyre szarabb... na mindegy, a lényeg, hogy én csináltam neki szülinapjára egy videót. x3 így jártatok, nem tudjátok megnézni, bocsi :/


süti beállítások módosítása