Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

amikre mostanság nagyon izgulok xD

2010.07.04. 21:09 - Umi

Címkék: videók

Amiket széthallgatok mostanság. Először kezdem azokkal, amikre már Németben is vertem. xD

BoA és Miura Daichi duettje~ BoA-san *-* Possibility. Szerintem nagyon jó szám, Miurát meg egyenesen nagyon bírom. Tök jó fej szerintem, és nagyon jó a hangja. Ez a PV-je, de a live-okat is meg lehet nézni, azok is nagyon jók~ A PV is nagyon jó!!!


Utána jöjjön Big Bang!!! Yeah~ Annnnyira lávolom őket, a kedvenc koreai bandám. Nagyon vártam már egy új single-t, erre tessék, nem csalódtam, baszott jó ez a szám is. A PV-t teszem be. Douzo~


Na és akkor ami meglepetések itthon értek. Először is a MBLAQ új PV-je a Y. xD Hát bazd. *orrvérzés* na jó, nem kommentálok semmit, nézni kell! xD Olyan édesek már!!! Lee Joon *-* Nagyon tetszik ez a PV~

És végül nyáladzásom legutolsó és legfrissebb témája. xD Love Ya!!! Oh, én is titeket *__* Bennük sem csalódtam, iszonyat jó ez a szám, hát még a PV!!! Ahh~ Na, tessék megnézniiii~ Ah, megnézem én is. xD



/Épp most hallgatom: ezeket mind. xD/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása