Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

"Hiszem, hogy még megtalállak bárhol..."

2010.07.29. 19:46 - Umi

Címkék: yamapi

Hogy b*szódjon meg ez a kis lúzer... Hogy lehet valaki ilyen dög?! xD
Már tegnap eldöntöttem, hogy ennek a bejegyzésnek ez lesz a címe. :) A BNF dalszövegből szedtem. Bűnös. Most nekem nagyon passzol ez a szám.
Na tehát. Ma megnéztem a SHORT BUT SWEET koncertrészletet, amit a One in a million DVD-re adtak ki.
Hát mit is mondhatnék. Igyekeztem fékezni magam ^^; Befékeztem. :D Viccet félre téve. Jó volt a koncert, de sajnálom, hogy nem az aznapit tették rá, ahol Toma is van. :( Ez a konci 2009 novemberében volt. Hát mit mondjak, én imádtam a Loveless-es korszakot is, ezt a világos és kissé bodri hajat. :) De persze ez a mostani viszi a pálmát!!! De utána rögtön Kurosaki-sama féle fazon jön. xD
Az a kis buzi Pi hát nem a MOLA-val kezdte?! Cöh! xD Ami baszott jóra sikerült... A Run from You, Crush on You, ME és Dear Jam nem tartoznak a kedvencek közé, mert szerintem ezek a számok nem Yamapi. Bár a Dear Jam volt az utolsó, amit elég jól előadott, már majdnem bedőltem, de mégsem xD 
A Snow Express előadása irtó jó volt!!! Chou kakkoiiiiiiii!!! A koncert tele volt király effektekkel, és rohadt sokat költhettek a díszletekre. Egyszóval, nagyon látványos volt. Nagyon tetszett! A Loveless-en és Daite Senyoriita-n alap, hogy szanaszét folyás volt. xD Bár abba a Daitébe igazán jobban is beleélhetted volna magad kincsőkém... Nem volt vmi sok csípőrisza bébi. Ejnye-bejnye. A Colorful és a Himawari hozta a kawaii formát, ahogy mindig <3 Suki~ Király koncert volt, tele látványvilággal. Kár, hogy nem lehettem ott. :(
Ahh, Pinek a mostani HEYx3 fellépése!!! Te azt hittem megpusztít olyan erősen csorogtam. xDD Hogy lehetsz ilyen kakkoi??? Cseszd meg! xD Ezé nem tudok rólad sose leakadni >,< Nem mintha akarnék :P Na de azért néha mégis akad olyan idő... Ne kínozz háníí~
Ennyit a DVD-ről. Most akkor írok má' a CD-ről is. Vagyis már írtam. itt Ekkor azonban még nem ismertem a számokat, csak a One in a million-t. Akkor menjünk sorba:
A One in a million-t szerintem már eléggé kielemeztem. xD Qurva jó szám, és örülök neki, hogy kipróbálta ezt a stílust! <3 Az efféle disco stílusú zenéket amúgy is mindig nagyon szerettem~^^
Kuchizuke de Adios. Nem ájultam el. Beee :P Nagyon tetszik a szövege, de ennyi. Bár ha a Daitét veszem alapul, akkor meg baszott jó. :P Hmm... ennyire tetszik a spanyol, te kis...?! xD
Flavor Favor For You. Jajj, olyan cuki ez a szám. <3 Nos igen... megint egy csajjal duettel itt, de túlélem... Ha ez ugyanaz a csaj, akkor azt hiszem nyugodt vagyok, mert nem egy szépség. *hidoi* xD Fülbemászó, olyan... hmm, illik a nyárhoz!
My Dear. I love you foreeeeveeer~ ahha. xD Ajánlom is. Máskül nem hallgatom ezt többet. xD Tetszik, de majd lesz sorrend is.
World is yours. Egyszerűen owah~ <3 Igen! Végre! Ez Yamapi! Ez biztos ő! A Himawari-t juttatja eszembe, és a hasonló dalok olyan jól állnak a hangjához~ nagyon cukor. Ez az a Pi, akibe annak idején belezúgtam. Ráadásul ő írta a dalszöveget. Igen... nos, ő az! Nem csalódtam, ennek örülök. Suki~
Tehát a sorrend: One in a million (mily meglepőxD), World is yours (<3), Flavor Favor For You, My Dear, Kuchizuke de Adios. És ez volt az elemzés :)
Na ennyi voltam. Igazán érdekes lehettem. xD De ezt le kellett írnom. v^^
Folytatom a dorizást is mostmár ezerrel. Régen volt már, amikor szinte minden nap doriztam... Proposal Daisakusen jön, pár részt be kell pótolnom, mert mielőtt kimentünk, nem tudtam befejezni rendesen... Utána Code Blue. :) Kis "Pi maraton" megint~ Nem is tudom hanyadjára. xD Utána majd olyat, amit még nem láttam... Plusz Ryo és Jun új dorija~ xD
Na ciao!

 

/Épp hallgatom: 山下智久 - World is yours/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása