Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Esernyős totorókat forever! És augusztus love~

2010.08.09. 20:36 - Umi

  Hát igen. Végre eljutottam odáig is, hogy megnézzem a Totorót. :D Szerintem irrrrrrtóóóóóóó cukooooooooorkaaaa!!!!!! Valaki árulja el milyen lény Totoro. xD Na a lényeg, hogy most ez lett a kedvenc Hayao filmem :3 Chou kawaii!!! Először tök megijedtem tőle, de aztán rájöttem, hogy pont azért olyan aranyos, amiért olyan ronda XDDD Az esernyős jelenet meg haláli volt. :D Soook sok vízcsepp, és az a reakció xD Nagyon szép kis mese, unokaöcsémnek is le fogom másolni~ :3 Ja, és a cicabusz rulz! XD
Ma Teppivel álmodtam megint, de hogy mi a szöszé... Eszem nincs hozzá. Talán mert megláttam a kitűzőn, de ennyi volt, szóval nem tudom honnét jött Oo Egyébként jó kis álom volt, akkor még emlékeztem, már nem nagyon x'D Persze együtt voltunk, meg ilyenek... Vmi erkélyes jelenet is volt, ahol hátulról megölelt (és egyebekXD), meg volt h az anyjával beszéltem tán, de nem emléxem másra....
Tegnap este kaptam vissza gépem, mert újra kellett telepíteni, mert a multkor mikor beterveztem elmaradt... Még pár progit kell rá telepítenem, de amúgy minden ok.
WÁÁÁ!!! Már megvan a NEWS új albumjának [LIVE] a tracklist-je!!!

1. Koi no ABO
2. Sakura Girl
3. Be Funky!
4. Supernatural
5. Aki no Sora
6. Umareshi Kimi e
7. Wake Up
8. Dancin' in the Secret
9. Futari / 130000000 no Kiseki
10. D.T.F.
11. Endless Summer
12. Wonderland
13. Live
14. [DVD] Unplugged Live
15. [DVD] Unplugged Live (making-of)

Ez a limitált, mivel nekem ez kell :3 Remélem összejön. A reguláron van még a Share, amit azért sajnálok, de majd letöltöm.
Alig várom, hogy megvegyem szeptemberben!!! NYÁÁ!!! Második nagy albumom lesz~ :3 Ígéretesek a számcímek!! Az ismerteken kívül az Aki no Sora, Endless Summer és a Wonderland a legszimpibb cím, de majd kiderül :3
Ma voltam egy cukiban és egy kínaiban, remélem, legalább az egyik összejön, mert mindkettő szimpi lenne... Drukkoljatok!!^^
Holnap megyek Katával végre csavarogni :D Régi szép idők. Érdekes menet lesz... xD Hova akarunk menni... xD Ha minden igaz akkor kocsival megyek, és útközben fogom felszedni, aztán irány hmvhely. Rég nem taliztunk, annyit kell beszélni, sztem reggel 10től egész délután.. xD Miss~ :3
Kezdődhet megint a doramázás... Illetve folytatódhat. Tényleg majd kiírom a látottakat, meg a tervben lévőket. Azt se tudom mi következzen~
Na asszem ennyi.
Most elhúzok pakolni, mert iszonyat kupi van a szobámban>< Ja és pár napja nins villanyom se... Kiégett>< Plusz az íróasztalomon a kislámpám is. Fasza... pont egyszerre... Sürgősen orvosolni kell...



/Épp hallgatom: Kuwata Keisuke - Ashita Hareru Kana/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása