Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

nagyon hosszú lesz x'D

2010.09.19. 14:49 - Umi

Címkék: álom videók yamapi

Megyek kb. időrendi sorrendbe :'D Hű, de levagyok maradva... Hát igen, már tegnap este el kellett volna kezdeni írni...
Na tehát... úgy lett volna, h múlthét előtti héten (4.e szombat) megyek Bb-re csak írtam h rosszul lettem...  Így aztán múlthéten vasárnap mentem ugye fel. Előtte befejeztem végre a Gokusen 3-at. Jó volt az is, de ugyanaz a sablon, szóval alapjába véve már unalmas. Persze egyébként a szereplők miatt nem az. A két Miura egyszerűen Isten *.* Na erről ennyit. Sietek x'D Jajj, a Szeress most! is elkezdtem nézni, 20ig sikerült is míg itthon voltam, aztán majd nézem tovább, ahogy tudom.
Még aug. 19én megrendeltem az új NEWS albumot, a limitáltat. És 14én küldték az emailt, hogy postázták :DD Yaay~ Valszeg nem leszek itthon mikor megérkezik, de a tudat is elég nekem, hogy itthon van~ A limitált NEWS live album~ kyaaa~~ Alig várom, h majd kibontsam. De nem tudom mikor leszek újra itthon, talán okt. vége felé.
Akkor most jönnek azok, amiket mostanában hallgatok :) Nem tudom kihagyni~ Először is hatalmas 4minute fan lettem~~ <3 HyunAh a király :) Akkor a kedvencek:


Ennek nincs MV-je, de imádom ezt a számot~
És a legkirályabb szám és MV:

Best of <3 Szeretem az ilyen zenét :) Ennek már a táncát is kb. megtanultam, mert annyiszor nézem/hallgatom. Szeretnék majd 4minute CD-t is~
Egyéb, amiket hallgatok, újdonságok:

Hát igen. V6 forever <3 Ez a fellépés cuki. Tök jó ez a szám drágáim~ I'm only dreaming dreaming~ *Közben kicseréltem a vidit, mert letörölték amit először kitettem
Na jó, asszem akkor ennyi. Elég ennyi vidi xD
És akkor most jön Budapest... Szóval 12én vasárnap délután mentem fel Bp-re. Hétfőtről csütörtökig munkát kerestem. Ugye elhatároztam, hogy ott szeretnék dolgozni, mert több a lehetőség és viszonylag gyorsabban talál munkát az ember, mint vidéken. És néhol jobb a fizetés is. Kedden vettem egy Expressz újságot, amiben találtam egy számomra szimpatikus munkát. Személyesen kellett bemenni, mert nem volt telszám, amit szerdán tudtunk megtenni, megnéztük merre van, hogy jutunk oda. Csütörtökön pedig vittem be önéletrajzot. Akkor mondták, hogy pénteken, azaz másnap menjek be 10re, mert akkor lesz bent a főnök. Én már kedden is mondtam Anitának, hogy ez a munka nekem való és elképzeltem magam benne. Aztán pénteken mikor a főnökkel találkoztam, azt mondta nekem, hogy felvesz. Yeah! :D Ez egy harisnya üzlet. A fizetés, soso.. Kezdésnek tökéletes, a legfontosabb h legyek már bejelentve, mert nem vok se diák se dolgozó így a tb-m kicsit necc. Ígyhát már pénteken délután hazajöttem busszal, és ma meg már pakolgatok, ugyanis ma fogunk kocsival visszamenni, mert a cuccaimat csak így tudjuk felvinni. És hétfőn már kezdek is. Egyébként am egész jó volt ez a hét, ahogy keresgéltünk, de a tömegközlekedés katasztrófa, vagyishát az h zörög, koszos és szétráz az összes busz, troli meg vili meg minden... Elég sűrűn vagyok sajnos rosszul :S Valami bélbajt is összeszedtem, ez is rásegít gondolom. Hétfőn még az ügyeletet is meglátogattuk, mert olyan rosszul voltam... Hányinger meg szédülés meg minden. Aztán még jó h mentünk, mert Anita is rosszul lett. Kaptunk mindketten szurit a hányingerre.. Meg azt mondta a kedves orvosnő, h szedjük az algopyrint, nospát meg b6-ot amikor rosszul vagyunk, a vírus meg majd elmegy.. hát oké, de ez így akkor se jó, mert azóta is néha rámjön, szóval.. de lehet h csak a stressz miatt is van, meg tényleg a rosszminőségű közlekedés, dehát majdcsak hozzászokom. remélem... 

Jajj míg Pesten voltam, kétszet is álmodtam Yamapival... xD Pedig legutoljára nagyon régen álmodtam vele... Utoljára júniusban ahogy elnézem x'D Na tehát az első álmom úgy hét elején volt. Ami arról szólt, h:
Az álmot tuti anya váltotta ki, mert reggel 8 felé hívott és a One in a million-ra csörög a telóm. Hát én olyan korán még kinyomtam a telót, így visszaaludtam. Na ezután következett nemsokkal az álom sztem. xD Annyira emléxem még, h Yamapi a hátán cipelt engem, és közben a One in a million-t énekelte/dúdolta, és meg a nyakába kapaszkodva élvezkedtem xD De az volt a poén, hogy úgy cipelt a hátán, mint Inuyasha Kagomét XD Lehet nem rugaszkodott el ennyire azért a valóságtól, de elég hasonló volt és gyors xD Olyan jó volt *-* Köszi anyu h hívtál XDD
Aztán a másik álmom meg így hétvége felé volt, erre nemrég még emlékeztem, mostmár alig :'D De tudom, hogy az volt, hogy itthon voltunk a jobbra-függőleges szomszéd utcában. xD Tehát az utcában szórakoztunk Pivel és még két NEWS taggal, akikből az egyik tuti Ryo volt, a másikukat meg nem tudom :'D Talán Koyama, vagy Tego. De NEWS-os volt biztos. És ők azon szórakoztak, hogy Yamapi szeretett :D Nagyon jól éreztük magunkat, és sokat nevettünk, ölelkeztünk stb. Volt valami gyerek téma is, de erre már nem emléxem. De tudom h szeretett <3 A többiek meg jót szórakoztak xD És mindez a szomszéd utcában XDD

Na ennyi. Aztán mikor hazajöttem pénteken, látom az asztalomon, h kaptam Asukától borítékot *-* Ajj kösziii~ Említettem Asukának, hogy nagyon szeretem BoÁt, erre hát nem küldött nekem egy BoA albumot?! <3 A Best of Soul c. albumot kaptam :D Yay :D Köszönöm!! <3 És egy cuki kis macit, ami telefonra lehet majd kapcsolni. Amint vettem új telót, arra ráteszem, mert a mostanimon nincsen ilyen kis lyuk, amibe bele lehet fűzni az ilyen kanócokat. Igen, elsők között lesz a fizumból, h veszek egy új telót. Maradok a Samsungoknál :) Lehet Corby lesz, mert nem olyan vészes az ára és van több színben:D
Hamarosan válaszolok Asunak, de lehet h csak egy képeslap lesz Bp-ről, mert még nincs pénzem, és spórolni is szeretnék majd... Továbbá Eva is írta, hogy feladta nekem a levelét Taiwanból, de ahogyan a NEWS CD-mnél, ennél se leszek már itthon:(
Akkor még a tegnap... Tegnap jöttek Zsuzsiék Jugóból. Utoljára másfél, vagy 2 éve láttam őket. Egész jó kis nap volt. Jöttek a fiúk is :D Anyu dísztelt májat is csinált krumplipürével, de asszem a zsírosabb dolgok mostantól meg fogják feküdni a gyomrom... Vagy ez még lehet mindig a bélbajom miatt van. Lehet bélbajos leszek, mint tesóm!? Jajj neee :O Neki is olyan rossz néha. Remélem kilábalok belőle... Szóval volt nagy ebéd. Utána dumálgattunk a fiúkkal, majd Adri elkezdi táncszőnyegezzünk. Há mondom táncszőnyegezzünk, de nekem gyorsan telepíteni kellett a progiját xD Aztán nyomtuk :D Hú de rég táncszőnyegeztem. Már majdnem kiestem, de egészen jól belejöttem megint, ahogyan Ati is xDD Adri ötlete volt ahoz képest nem is csinálta -.- Aztán még kics csevej volt, meg fényképezkedtünk is :D Biztos jó képek lettek. Arról a tekercsről nekem kell egy pár kép, remélem hamar előlesznek hivatva~
Na ennyi. Október 2-3án MondoCon lesz, remélem el tudok menni és lesz jegyem. Yukival is jövőhéten találkozom, ha minden igaz :) Ők is nemrég költöztek fel. xD Ez tök jó. Eddig is közel laktunk egymáshoz, és továbbra is XD Ja igen, internet egy darabig még nem lesz az albinkban, de remélem hamarosan lesz. Addig is sztem majd ha már nagyon vágyódom utána, bemegyek az Árkádba netezni. Na még ma mennem kell keresztapámékhoz a szomszédba, mert pénteken Zsoltikám szülcsinapcsija volt, és ma van megtartva a kis tortájával~ Már 6 éves az én kis babucim~ Najó, már nem is annyira baba:) De akkor is így hívom~ Így lassan átnézek, aztán sztem olyan 5 óra felé indulunk fel Pestre.
Na sziasztok. Kívánjatok sok sikert az új melómhoz :) Köszi~^o^ 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása