Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Beat of Angel~

2010.10.05. 12:00 - Umi

Címkék: videók

Úgy döntöttem írok végre :) Ma már 7-kor felébredtem, nem tudtam tovább aludni :S Mostanában én is rosszul alszok... Remélem hamar visszaállok a megszokottra, vagyis hogy leteszem a fejecskémet, és már húzom is a lóbőrt xD Így rohadtul unatkozom, és gondoltam írok...
Nos... Írkáltam fel pár dolgot jegyzetbe, amiket ide akarok írni. Először is, hogy kedves Otsuka Ai-m terhes!! :))) Ennek örülök is, meg nem is. Valószínűleg jó sokáig pihentetni fogja a hangját :( Viszont alig várom, hogy lássam a kis Ai-chant x3 Szerintem kislány lesz :D Nos, gratulálok Ai és Hiro~ ^.^
Aztán pasi~ Alias Toma~ nyauh~ x3 Bakker szerepelni fog a Final Fantasy XIV filmjében *.* Megfilmesítik és a kis drágám lesz a főszereplő :D De miért pont a 14-es részt... T-T Mondjuk nem vagyok nagy FF fan, de na... Játszotta volna Tidust inkább *-* Én meg Yunát~ >;D
Ennyit a hírek a nagyvilágból, vagyis Japánból xD
Mostanában nem vagyok annyira rosszul am, de azért néha így is előfordul, hogy fáj a hasam, néha majdhogynem görcsöl, és néha van még mindig hányinger is... Meg nagyon keveset tudok csak enni :S Egyből felfúvódok, vagy fáj a hasam. Meg nem is ehetek meg mindent. Hát, de legalább már említették, hogy fogytam. ^^
Oh~ Szeptember 24.-én beszélgettünk Asukával Skypeon :D Ez volt az első alkalom. És mivel gyakorolni szerette volna az angolt, így algolul beszélgettünk 1 óra 10 percet :DD A kövi alkalommal én szeretném gyakorolni a japánt ;) Van egy pár "új" japán barátnőm is, köztük Risa, és vele már tervezgetjük egy ideje h japánul dumcsizunk Skypeon, de még nem jött össze hol ezért, hol azért. Aztán akik még számítanak új barátnők: Mamiko és Mio. Mamikóval egyidősek vagyunk, ami tök jó :D Emailezünk rendesen, és mondott vmit, ami rendesen meglepett: már látta Jin-t és Ryo-t Tokyóban!! Általában klubbokban, mert ő is jár. Na mondom, majd akkor elviszel ezekre a helyekre szépen :D És ez nemrég történt azt mondta, mert Jin most otthon van.. Vagy nem tudom, hogy még mindig e. Faggattam, hogy Pít látta e már, de azt mondta őt még nem :( De egyik barátnője meg igen ;) Csak hagyjátok meg nekem lányok. :D Mamiko egyébként nagyon aranyos, azt mondta reméli, hogy találkozom majd Yamapival, meg ilyenek *-* És hogy kapjam el. xD Köszi <3 Azután Mio, ő 24 és nagyon jó az angolja így hosszasan tudunk ecsetelni :) Ő meg Osakai. Nem ő az első ismerősöm onnan~ Amúgy mindkettőjüket Twitteren ismertem meg, és érdekesség, hogy ők jelöltek engem :D Ennek örülök. Na ennyit a japókról xD
Szeptember 26.án álmodtam vmit, de már meg nem tudom mondani mit :( Csak azt írtam fel, hogy "Ma World is Yours szólt álmomban" xD És am tényleg :D Szóval Tomo-chan száma~ <3 De azt nem tudom, vele álmodtam e, csak tudom, hogy a "jelenet" alatt ez a szám ment. xD De lehet, ő nem is volt benne :(
Akkor most BoA-zni fogok <3 nem úgy te hülyexDamúgy sem azt jelenti a neve~ Mondtam már hogy imádom??? <3333 Nemrég megjelent a Hurricane Venus újra"packing"olt verziója is, amin két számmal több van. Ez a Copy & Paste~ <3 Ez kell nekem!!!:D De megfogadtam, hogy idén már nem rendelek semmit, hanem minden megy félre a persejbe, amint lesz mit félretenni... BoA egyszerűen idén nagyon király számokat adott ki~ <3 (mint mindig:D) woo weekendet kivéve :s Egyszerűen ő a legjobb!!! <3 Mutassam? Najó!:D

Olyan jó az a tejfölszőke hosszú haja *-* Meg a másik is, de a 80-as évekbeli kicsit meresztő, de neki minden jól áll :D Pörögjünk be erre a számra, mert jön B.o.A.~ x33
Remélem még jön neki idén legalább egy kislemeze! :D BoA saranghae~
Van egy fanficem am, amit idén kezdtem el írni nyáron, ami "rólam, Leiláról és a fiúkról szól" :)) Valószínűleg ki fogom tenni fejezetenként. A 14. fejezet jön, azt kellene majd folytatnom, de addig valószínűleg folyamatosan teszem majd ki a fejezeteket :) Nincs még mindnek címe, pl. rögtön az elsőnek sincs, de amint kitaláltam, és tudom, kiteszem. A címe a fanficnek azt hiszem:
 Nem létezem nélküled, bocsáss meg! Hogy tetszik? :) Még lehet, hogy változtatom majd ezt, meglátom... A héten valószínűleg jövök majd az első fejezettel, plusz lehet mégegy Sennyo no Tsubasa-val, ééés ráadásként még egy új dalszöveggel is, valószínűleg :) Mivel az is régen volt! Bocsi ^ ^; Annyit elárulok, hogy a szavazati lehetőségek között nincs a neve! :) Tehát most "más" jön :)) Utána majd olyanvalaki jön, aki szerepel ott ;)
Nos azt hiszem ennyi. Csütörtökön megyek kivizsgálásra végre. De tojok :S Drukkoljatok nekem
!! Majd utána fogok jönni...

PS: Esik az eső >.< 14:40kor A szerelem nevében-t nézek és pukit fogok enni~

 










BoA Beautiful!!! *____*



/Épp hallgatom: BoA - Copy & Paste/

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nima 2010.10.07. 17:04:26

Szia!

Remélem már jobban vagy!
Írtam neked mailt, de ma kaptam egy üzit, hogy csak késve küldi el. Úgyhogy nem tudom, mikor fogod megkapni, remélem minél hamarabb!

puszi!

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2010.10.09. 13:24:27

Hali~

Na látod,mondtam én hogy klubok a tutik. Kérdezd meg melyik klubokban,hol látta őket...aztán persze valamikor velem is oszd meg. ;)
Na repülök,később még visszanézek...rég jártam erre.

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.10.09. 15:11:48

@Nima: Jobban vagyok már, köszi! És megkaptam a mailt is ;) Hamarosan válaszolok.

@Leila-san: Majd úgyis elvisz oda, ha "arra jártunk" x'D Éppen tegnap volt megint buliba este, és most megint Ryo-val találkozott. A hét elején meg vmikor egy étteremben kajált a teraszon, és előtte látta elmenni Mokomichit. Mondom ez nem igaaaaz~ Irígylem. Egyébként meg nem úgy van, ahogy a múltkor gondoltam facebookon :o) majd szólhatsz ha online vagy skypeon vagy ilyesmi.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2010.10.10. 14:22:59

@Umi: Rendben...ma majd leszek estefelé...vagy lehet hamarabb,mert még mindig betegeskedsz,azt inkább pihenj az ágyikódban.
Huuh,nem igazán tudom hogy most mire gondolsz a facebookkal kapcsolatban,olyan sokat nem beszéltünk,de majd felvilágosítasz. ;) Na hamarosan fellépek valahová. :D


süti beállítások módosítása