Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

あけおめ!

2011.01.02. 20:52 - Umi

Címkék: yukata
















Boldog Új Évet!!! Happy New Year!!! 2011 elérkezett. Mindenkinek boldog új évet ^O^/
今年もよろしくね~ 
Remélem ez az év jobb lesz, mint a tavaji... És hogy rámmosolyog végre a szerencse.
私はラッキな女の子になりたいです!! 
Ezt a képet egyébként mág decemberben lőttem, beleírtam a hóba :)
Szóval a Szilvesztert Julcsiéknál töltöttem. De még mielőtt elindultam... December 29-én váratlanul megérkezett Eva és Asuka csomahja ^O^ Először az Asukáét bontottam ki. Kaptam egy irtó cuki Hello Kitty-s ストラップ-t, és mellé egy ugyan olyan fajta kis jegyzettömböt. A széria neve カラフルバニー, azaz "Színes nyuszi".












Itt van a cica, ami nyuszinak öltözött~ A mellette lógó macit is Asukától kaptam, de azt még a nyáron talán. Jobbról egy másik Kitty ül az onsenben, amit már felaggattam egyik tatyómra~ Plusz küldött még pár japán édességet~











A felső ハイチュウ, olvadós cukorka limeal. Nagy zacsiban csokis ostya volt, valamint 3 Anpanmanos csokika. Finom volt mind~
Evától pedig Karira egy Otsuka Ai CD-t kaptam!!! *-*


 









Japán kiadás, ráadásul a DVD-s! Nagyon szép! Köszönöm szépen~ <3 
Szóval, 30.-án indultam Julcsihoz korán reggel. Már Orosról késett a vonatom fél órát >< Így aztán lekéstem a csatlakozásomat is, úgyhogy várhattam 1 órát az állomáson >< Fasza volt... Ott álltam bent, mert még csak leülni sem tudtam annyian voltak, kint meg baszott hideg. Egyszer odajött egy fegyveres őr hozzám... Hogy minden rendben van e... mert éppen vmi hangzavar miatt járkáltak ott. Gondolom a Szilveszter miatt. És pont tőlem kellett ezt megkérdeznie, a másik 100 emberen kívül. Nagyon rámenős volt, de végülis nem abajogtam rajta. De legalább 5 percig ott boldogított, ha nem tovább. x'D Na. Utána végre felszálltam a Julcsihoz tartó vonatra. Az is késett egy csomót, mármint míg odaértem, mert olyan lassan ment. Végül megérkeztem, volt puszi meg minden, és indultunk. Ez volt csütörtökön. Mit is csináltunk? x'D Nem igazán tudom már, kipakoltunk, odaadtuk egymásnak a Kari ajándékokat, plusz az enyém szülinapi is volt :) Kicsit karaokeztunk is, mikrofonba. Julcsitól sok aranyos dolgot kaptam~ Már kipakolgattam őket a helyükre, így nincs kép. Kaptam: 1 purikura csíkot, amin ő van és Musashi :D Ebből 4-et ragasztottam fel. 2 ív matricát, egyiken japán írásos kedves szövegek, másikon meg japános smilek. Hello Kitty-s cuccokat, mini törölközőt a táskába, egy csipeszes fényképtartót, két telefondíszt~ Mindegyik "Round1" széria. Akkor egy Fujiyamás kulcstartót, 2 doboz pocky-t (epres és csokis), egy Snoopy-s kulcstartót, egy sárga körömlakkot, és sárga Stitch-es zoknit. Így már kettő van :D Plusz még egyéb csemegéket :D Azt hiszem ennyi :3 Köszi~~ Aztán másnap szinte egész nap főztünk... Készültünk az estére. Csináltunk csomó hidegtálat, és egy gesztenyetortát, ami tök szép lett :) Aztán este 7kor meg kaja, és éjfélig meg végig karaokeztunk. Bár nem sok japán hangzott el tőlünk, Julcsi öccse miatt ^^; Utána koccintás egy kis pezsgővel. Olyan 2, fél 3 körül feküdtünk le Julcsival, és még utána legalább 4ig beszélgettünk. xD Nem tudom már meddig aludtunk. Szombaton aztán filmeztünk, és unatkoztunk. Kissé fáradtak voltunk és nyúzottak, főleg, hogy betegeskedtünk. Köhögés és orrfújás mindkettőnknek. De végül a nagy unatkozásban Julcsinak remek ötlete támadt. Öltözzünk be mindketten yukatába, és fényképezkdjünk! Mondtam, oké :D Két yukatája van, a rózsaszín, amiben a nyáron bujtatott, és egy kék. Most ő vette fel a rózsaszínt, és én a kéket. És végül kiderült, jól is lett kiosztva, mert nekem jobban áll ez a kék yukata. Julcsi öccse csinált rólunk vagy 60 képet xD Pózoltunk, meg igyekeztünk előnyös képeket farigcsálni.



















Ilyesmiket :) Jó ez a kék nagyon~ Szóval ezt tök sokáig nyomtuk, utána meg már aludtunk is. És ma reggel pedig pakolásztunk, ugyanis ma jöttem haza. Előtte Julcsira rájött, hogy ő pakolászik a ruháji közt, így adott nekem pár kinőtt cuccot :) Ezután indultam, Julcsi öccsének a barátnője is akkor ment és jött érte az apja, így átvittek Csabára szerencsére. Ott kb. 3 negyed órát vártam csak, és szerencsére gyorsan eltelt. Mikor Orosra értem, kb. 5 percig lehettem a buszmegben, amikor csörög apu, hogy ott van kocsival. Mázli~~ Így gyorsabban érhettem haza. És amikor hazaértem!
Meglepetés ért, mert megérkezett Mio csomagja is! Amire már azt hittük elveszett, mert késett majdnem 1 hónapot ^^;; Ezért már egy másik levelet is feladott nekem x''D De legalább nem veszett ez az első, ennek nagyon örülök, mert nagyon fontos dolog volt benne. Egy Yamapi 2011-es naptár ^O^ Ami nagyon jó~ <3 Plusz két milk tea, gyömbér tea és citromos tea, egy olvadós cukorka, Toppo rudacskák és egy 3D-s képeslap :D Ja, meg 2 ív matrica, egyik Hello Kittys a Colorful Bunny, másik meg hiraganák cukira formálva. Köszönöm~ A naptár már itt feszít az asztalomon mellettem~ <333
És így kb. ennyi mesélnivalóm volt. Hamarosan jelentkezem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása