Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Kyou wa zutto ame ga futteta yo...

2009.10.13. 12:23 - Umi

Címkék: mozi leila

Hát ja... Ma egész nap esett. És tegnap is O.O Nyem szeretem.. A szél is tombol. Én aztán így nem megyek ma sehova x') Kicsit meg is vok fázva. De végre kezd alakulni az idő bent, be lett gyújtva már egy ideje, de még csak most lett felvéve olyan hőmérsékletre ami nekem már a nem olyan vészesen hideg kategóriáma tartozik x'D Fagyos desu. Na de elmesélem mi volt szombaton. Mert voltunk ám Szegeden Leilával megint :) Terveztük már, a múltkori jó nachozás óta, hogy megint be kell iktatni egy nagy adag nachost. xD Nachos love van nálunk xD Jó csípősen~ Reggel nagyon hideg volt, miközben rá vártam, majd megfagytam. Mondja, neked mért ilyen hideg az arcod xD Jégkocka lettem, pedig nem is szoknyát húztam fel... A Jégkorszak 3-at néztük meg. Én már azt láttam, persze nem moziban így jó volt. Ő még nem. A nachost sajnos hamar bevágtuk, szinte el se kezdődött még a film x'D Kifele menet bealakítottunk. Ott akartunk kimenni ahol bejöttünk a terembe... Mint aki még nem volt moziban komolyan XD Még kérdi is Leila, hogy itt sztem ki tudunk e menni. Persze persze mondom biztos xD nem tom mi ütött belénk, aztán csak beégtünk a takarító csaj előtt x''D Utána még benyomtunk egy pizzát is, erősebb volt a nachosnál, az már kicsit odavágott xD Aztán rucikat is nézegettünk, shopping ránkjött, de nem tehettük... pedig jaj de jó kis cuccok voltak most is. Plázában ne lenne. lol. Utána leültünk egy padra és dumcsi. Mimásról, Japán xD Olyan jókat röhögtam néha, csupa JÓ dolgokról beszéltünk. xD Aztán közösen elhatároztuk, hogy akkor jólvan, mivel nincs nagyon más, nem tudunk válogatni, és anyuja is ezt ajánlja jobban, ezért mostmár az idősgondozás is megfelelne Németben. Meglátjuk mi lesz, előző nem jött össze a cukrászda, remélem ez sikerül... És akkor novemberben meg góó. Dejó lenne. Persze csakis nénit. Humm, aztán tegnap este jót dumcsiztam.. valakivel xD És megtaláltam a kamerámat végre, csak be volt csúszva az asztal mögé mondhatni, és rajta volt pár cucc ezért nem találtam. A szép rend x'D
Petivel is beszéltünk. Hát ha (adja Isten) mi kint leszünk decemberben Németben akkor nem tudunk találkozni :S Pedig örültem volna nagyon neki. Vele is szívesen találkoznék, meghát Riével, és Hibikivel :) Ha még januárban is itt lennének pár napot, talán megoldható lenne...
Aztán most megint japánozok sokat ^^ Tanulom a nyelvet továbbra is ezerrel. Ennek örömére van most ez a bejegyzés cím :P Befejeztem az írást, és nézegetem tovább. Van egy jó oldal, nameg könyvem is van, meghát egy füzet, amiben már nagyon sok miden van, éscsak bővül, szóval okos az a füzet már :) Most épp töltöm az Inu Kanketsu-hen második részét *-* Végre mán, múlthéten már vasárnap fent volt, most meg kedd van xD
Jaj vasárnap volt uncsiöcsim ötödik szülinapja megtartva. Tök jó party volt :D Fincsi volt a torta is... Most Pókember figura volt rajta xD Szereti a kissrác, mert Pókember hős, meg jó a jelmeze. Elkezdi ő is hős akar lenni ha felnő :D Kawaii~ Jól elvoltam keresztapámmal Zsoltival, neki dőltem az oldalának a kanapén kényelembe helyezkedtem, ő meg tűrte xD Elfeküdtem ott én meg ölében a fejem. Legalább melegített mert náluk hideg volt x''D Megszeretgettem már, mert neki is volt a szülinapja, és most nem kapott semmit x'D Na majd jövőre xD Tegnap este is jól elvoltunk Leilával, könnyem folyt már majdnem néha úgy röhögtem a saját hülyeségeinken xD
szóval chüüühh. xD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.10.13. 14:57:43

Chüü x"DDD Azt hittem este hogy hatalmas hahotázásba kezdek mikor ez olvastam,egy "komolynak" szánt mondta után ilyet berakni. xDD Nekem ki is csordult,még a taknyom is. x"DDD
Ám jól aludtunk az este. ^_^ Kame cicám egész éjjel ölet én meg Jin karjai közt pihentem,reggel pedig Jin hozta az ágyba reggelit. Sho ment vissza....tudod a koncert.,ezért keltem reggel korán. *muhahaha*
Jaja jó volt a szombat,hát hozzuk a formánkat...persze hogy be kellett égni,de legközelebb rád hárítom ha meg kell kérdezni v.mi kétes dolgot. xD
Jó neked hogy japánt nekem még angolt kéne gyűrnöm,de nagyon. >.<
Majd beszerválok én is már egy tanárt addigra...mármint a japánra gondolok,olyan senpait amilyen neked van. :-P

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.10.13. 16:15:05

Ja jó én azt hittem a "dull bishin" hahotázol :D nem, az másik történet xD
pffff..... mi az h Kame cicáááám??? mouuu~ xD Jin karjai közt mi, meg még Sho is azt hiszed?? na majd biztos xD hidoiiiiiii xD
rámhárítod? xD hát egyefene xD én meg majd rádkenem, h te mondtad h kérdezzem meg xD
gyűrjed az angolt, mert a japánt is el kell kezdeni, intenzíven.
hát igen, meg vagyok elégedve a senpai-ommal :P neked is "szerválni" kéne igen xD de olyan úgyse találsz mint az én senpai-om :DD mert csak senpai... :P


süti beállítások módosítása