Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Ahol 'önmagunkat játszottuk el' nap. LOL

2009.10.21. 10:53 - Umi

Címkék: leila

Már fél órája gondolkozok mi legyen a cím, de nem jut eszembe semmi, először írok x'D Kitaláltam egy jót de elfelejtettem >.< Szóval sokminden történt. Hétfőn voltunk Leilával Szegeden. Mondtuk veszünk pár cuccot kintre, ahhoz képest nem vettünk sokmindent x'D Hogy mi ez a kintre? Arról majd később... Szóval hétfőn korán keltem/keltünk. Reggel megyek a busszal, mp-m le van merülve... anyád xD Így aztán hallgathattam a hangzavart >< Mikor megérkeztem, Leila már ott volt. Először a bankba mentünk, mert megcsináltatta a felújított változatot, de kicsit húzósan lesz kész, de gondolom csak kész lesz időre. Utána utat a plázába vettük, szokás szerint, de mozit most nem terveztünk bele. Így is elment az idő a kajára várással!! Szóval megérkezünk, irány kajálni. 9 óra múlt, nincs nyitva. Na majd akkor úgyis 10-kor, ezt már megvárjuk. Mert nagyon éhesek voltunk. 10 óra. Semmi... Na majd akkor már biztos 10:30-kor, mert az volt kiírva a falra házhozszállításhoz... Oké, ezt a fél órát már kibírjuk. 10:30. MÉG MINDIG SEMMI. Már kezdtem az asztalt kaparni, meg már épp azon gonolkodni h valaki átrántok a rácson, és szétszedem xD Mondom, hamár ennyit vártunk, akkor megvártuk a 11 órát is. A kurva szátok még mindig semmi, de már ott ültünk másfél órája legalább, ezek meg elvoltak a pult mögött... Késve nyitottak. Mások is vártak már ott, nem értem mért ilyen későn nyit egy kajás, ráadásul hétfőn... Ok, na akkor még volt vagy 10 perc mire rendeltünk. Két egész pizzát kértünk. Na végre már, már csak 10 percet kell várni, de már majd be diliztünk ott ennyi várakozás után. Végre látjuk hozzák a pizzákat. Hát nem elcseszték, és egyik másmilyen lett?! Akkor vissza, újracsinálták. MOUUUUU!!! Még 10 perc. Ilyen komolyan nincs... ez már a tűréshatár volt x'D Ilyen szerencsétlenséget már... De végül, mikor véééégre hosszas, nagyon hosszas várakozás után megkaptuk a gőzölgő pizzákat, volt öröm, meg neki is estünk rendesen. Enyém forró volt, ezért enni se tudtam. A sajttal mindig volt gond elharapni, kukorica ide oda potyogott.. Sebaj. x'D De nagyon finom volt. Bealakítottunk asszem az asztalnál is. Enni nem tudunk pizzát rendesen, az már tuti, meghát egyikünk kólát ivott... x''D Mondom akkor most ciki lenne ha én meg a Cappy-től elkezdenék böfögni?! XDDD Úgy elkezdtünk röhögni ott is, majdnem megfulladtunk a pizzába. Na aztán tele hassal elindultunk nézelődni. Szomorúan vettem figyelembe, hogy most nem volt olyan széles és jó a választék. Vagycsak mert a kajálás után még el is álmosodtunk, még jobban x'D De végül vettünk egy egy kötött felsőt. Leültünk még utána bent, beszélgettünk és röhögtünk, természetesen. Utána indultunk (miután én kérdeztem hol kapunk jegyet) a vilire. A kijáratnál döbbenten látjuk, hogy esik az eső. váá nem szeretem >< Természetesen pont most nem hoztam az esernyőmet, bezzeg multkor mikor nem esett ott volt x''D Szóval Leila elúkotorta az övét, ekkor felkapja a fejét, mondom mivanmán, látom megindult az ajtó x'D Oda akart csukni az érzékelős ajtó!!! Mikor ott áltunk benne.. Nande?? Gondolom mások jót röhögtek xD Tulajdonképpen mi is, kb. itt ébredtünk fel igazán XD Belekapaszkodtam Leilába és uccu az esernyő alatt a vilihez. Látjuk, hogy beállt, mondom siessünk, mert eddig mindig az orrunk előtt ment el egy, amikor épp oda tartottunk x'D Sietünk sietünk, Leila húz magaután, kapaszkodok bele, erre leesik, hogy az nem a megállóba állt be, hanem az csak leszállóhely x'D Na jóvan, röhögünk a saját hülyeségen, akkor arrébb mentünk ahol végülis a többi ember is várakozott x'D Nem volt gáz kicsit sem XD Felszálltunk, lekezeltem a jegyeket. Hát kicsit vizesek, és gyűröttek voltak.. x'D Később mondta Leila, hogy mögöttünk ellenőrök ültek, hát csesszék meg akkor azért néztek annyira. Na szóval, leszálttunk a JÓ helyen, elindultunk az esőben harisnyáért xD Jön egy pasi velünk szembe... Láttam h ez ide mond valamit, de nem értettem, de olyan idétlen hangot adott ki, meg ahogy ott ment.. hát először elgondolkodtam, hogy vajon ez mit mondott, és utána éppen röhögni akartam, de látom mellettem Leila már majd a földön fekszik az esőben XD Na ekkor már én is elkezdtem szakadni XD Mint két hülye ott vihogtunk, akik szembe jöttek néztek ránk mint a bolondokra x'D Bementünk a csarnokba, harisnyát nézni. Leila tök komolyan bemegy, én meg még csak most kezdtem volna el a röhögögörcsömet XD Megláttam egy vicces bugyit, és ezt az ő tudtára is adtam, és elkezdtem röhögni XDD Ki is mentem onnan XD Mondom nyomás, mert én is elkaptam xD Gondolom a nő, akit ott hagytunk mit gondolhatott rólunk x''D Hát de bazz, már rég röhögtem ilyen jót. DM-be is mentünk, ahol beszélni nem tudtam, összeakadtak a szavak a nagy röhögés után x'D Majd beültünk egy cukiba. Leila kotorászik. Mi az mondom. Hát nem elhozta az AnAn újságját, amiben Jin van?! XD Próbáltam normálisan lapozni, mikor a lényeghez értem, elkezdtünk ott röhögni.. visszagondolva nagyon égtünk XD Remélem nem látta senki milyen újság volt is az... xD Aztán mit hozott még? Jóskártyákat. xD Jósolt nekem egyet. Hát ez se volt kicsit se gáz ott a cukiban ülve egy üveg ablak mellett. Ott jártak keltek, kintről is látták mit csinálunk x'D Két srác ott röhögött. Aztán mi is XD Oké, aztán mentünk is haza a busszal. Megbeszéltük, hogy jó kis nap volt. xD
Am oktatóm baszott rám szólni... Hétfőn hívtuk, hogy 28.-a előtt le kéne vizsgáznom, aszondja már volt vizsga azóta. Akkor mért nem szóltál bazd meg?! Megbeszéltük első vizsga után h majd szól. Áá, de felidegelt. Szóval vennem kell még órákat, remélem másodjára sikerül ^^ Jövőhéten hétfőn lesz újra vizsga. Tegnap is voltam vezetni délelőtt, ma délután megyek. Azt a héten szinte minden nap...
Szóval tegnap délelőtt vezettem, délután meg anyuval mentünk el vásárolni *.* Kaptam egy annyira de annyira jó kabátot!!! Végre egy normális, meg szép. Mayo chix-es. Vettem még pár hosszúujjút, meg egy pulcsit is. És egy csizmit is. Ami tetszik. Olyan sötét lilás. Most ez a lila nagyon megy nálam... xD Van már pár cucc... Meg apróságokat Németbe. Jah, akkor erről is írok. Szóval Leilával, meg anyuval is azért mentünk el vásárolni, mert jövőhéten megyünk Németbe Leilával dolgozni. Anyuja kint van már, ő szervezi az egészet nekünk. Jövőhéten 29.-én indulunk asszem. Leilának már megvan a munka, étteremben fog felszolgálni, nekem még nézik. De személyesen könnyebb, szóval megyek én is, és azt mondják valami biztosan lesz. Leilával egy albiban fogunk majd lakni ^.^ Repülővel megyünk, megbeszéltük, hogy tökre várjuk, meg jó lesz. De erről majd ha többet tudok, meg majd indulás előtt írok róla.
Már túl hosszú lesz, megyek. ^_^

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.10.21. 11:38:32

Csotto matte...mi ez a cím...koppintjuk picit enyémet? xDD
Na ja egy bugyin mit kell röhögni? Hát oda komolyan mentem be,de csarnokban még nagyban röhögtem teli szájjal,hozzám képest te még nagyon jól voltál,a bugyis témáig. xDD Onnantól..... menthetetlen voltál te is. :P
Nah,remélem ma majd jól megy a vezetés,és vizsga is sikerül.
Holnap már többet tudunk németről.


süti beállítások módosítása