Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Kon kon!

2009.03.18. 09:47 - Umi

Címkék: dorama yamapi

Szombaton végig néztem a Nobuta wo Produce doramát!!! ^o^
Nyááá, nekem nagyon nagyon teccett!!! :P Márcsak Yamapi miatt is! Oké, Kamét is szeressük :3 Sztem nagyon aranyos kis dorama. Yamapi, alias Akira süsüségei pedig már csak hab a tortán! x''D Nagyon sokat nevettem rajta, annyira éééédes! *______*
Yuki barátnőm azt mondta, ő nem ájult el tőle, hát nem értem őt, azt mondja, semmi extra. Hát pedig sztem megérte, és nagyon is jó volt!

 Yamapitól eltanultam már nemrég ezt a szájcsücsörítéses-tollmegtartást. x'D Ha nem írunk órán, vagy itthon unatkozok, akkor ezt jáccom a tollammal. x''DDD Hogy tudjátok már miről hablatyolok:

x''D Ez lenne.

Aztán most a Nobuta után eltanultam még tőle ezt a "kon kon~"-t is :D azzal a mozdulattal együtt. x3 Aki ismeri az tudja, aki meg nem, az hamarosan megfogja tudni, mert ezt is egyre sűrűbben csinálom xD
Mondjuk a felső képen azt láthatjátok! Az a kéztartás, és még ugye a "kon kon", de ebbe ne merüljünk bele! xD
Makitól pedig a Nobutából a "chu nyuu"-t sajátítommam el. ;D
Ilyen "japános" szokásaim vannak még. xD Pl. ott a peace-jelezés. Ez már olyan szinten, hogy naponta ha 10x nem mutatom, egyszer se. xD ha pedig fotózunk, akkor ez az alap.  ^^ A profilba említett "nyaaa" dolog is ott van. xD Szóval sok szokást lesek el tőlük! ;) Szebbé varázsolom unalmas kis hétköznapjainkat a suliban xD Ahogy Sato mondaná: "jobbá tesszük a sulit" ;D

A lényeg, hogy Yamapi még jobban belopta magát a szívembe! xD Most éppen tőle töltöm a Stand up!!-ot. De nem ez lesz a kövi dorama, hanem a Maou, amit már régen letöltöttem, szóval az jön. Ráadásul Tomával!!! *______* Ő a másik nagy kedvenc!!! Toma & Yamapi 4ever! Tomapi :3
Na szóval, most a Maou jön. Sztem ma neki is állok, mivel van időm xD Suli nuku a héten. yuuupp!! :p Tudom, hogy a doramák most háttérbe szorítják az animéket, de nyugalom, rájuk is sok fog kerülni! xD
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása