Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Ikemen összegzés és Maou

2009.03.24. 20:30 - Umi

Címkék: toma dorama

Hol is kezdjem? Pénteken megnéztem a Maou-t... Hát az az igazság, hírtelen nem találok szavakat... 3 napja fejeztem be.. Ha nagyon friss élménnyel írtam volna, akkor sűrűbben bőgöm el magamat, de így találn rendben lesz... ^^ Szóval... A Maou egyik főszereplője az én Tomám ugyebár... Szóval eleve nekem kihagyhatatlan dorama lett volna, de ha nincs benne is megnéztem volna, mert a sztori irtó jó. A Deaht Note-hoz hasonlóan ez is egy agycsavaros krimi, ahol a dolgok mögé kell látni és gondolkozni rajtuk, nameg tele van akcióval. A vége pedig a drámai pillanat, amikor eldől, hogy ki a rossz és ki a jó, volt e egyáltalán rossz, és amikor mindenre fény derül, akkor az igazság nagyon tud fájni. Szóval, ha ennyi nem lenne elég a síráshoz, még rá tett az is, hogy... Ha most leírnám akkor megszakadna a szívem :'( És nem akarom lelőni senkinek... A lényeg, hogy nagyon tetszett valójában a film, csak a vége nekem... De most hogy belegondolok jobbab, így rá kellett jönnöm, hogy megértem és elfogadom a végét, mert ennek így kellett történnie... De ettől még rossz... Akkor is az lett volna persze, ha nem Toma jácca Serizawa Naotót. De így aztán... Közvetlen a vége után asszem sokkot kaptam.. Satónak vagy negyed óráig nem tudtam értelmeset írni msn-en.. Amúgy Tomában nem csalódtam, zseniális a karaktere, és eszméletlen jól el is tudja játszani, nagyon illik hozzá ez a komoly-nyomozósdi is! Párszor elájultam tőle! x3 Nagyon menőn néz ki benne :D De azért én a vidám Tomát szeretem...
De hagyjuk is! Toma mellett a másik főszereplő amúgy Ohno Satoshi, aki az Arashi egyik frontembere. Az Arashit eddig is szerettem, de ezek után még jobban megkedveltem, főleg, hogy a Maou openingjén az ő számuk van! Truth a szám címe, és nagy kedvenc is lett. Az opening maga is az lett, mert sztem király lett a klippje is. De így a Maou után Ohno a kedvencem az Arashiból. Kedvenc színészek között is végzi :D Merthát a Maou-ban nagyon nagyot alakított. Egyszerűen azt tudom rá mondani, mint Tomára. Rá is illik ez a szerep és szuperül játszotta el...

Nya és akkor most jöjjön a vidámabb fele :D Sato is csinált végre blogot. Segítettem neki, és már írt is bele. Már ahogy olvastam röhögnöm kellett. xD De az a része, hogy "Umi féltve őrzött szereleme" az mennyire igaz. :D Köszi! xD Természetesen az én kis cuki Tomámról van szó! ;D
Sato írt egy összegzést a legnagyobb szerelmeiről. Akkor most én is írok. xD Habár mindkettejükről írtam a rúluk szóló bejegyzésekben, hogy ők a kedvencek de nem részleteztem. A profilomban lévő Kedvenc japán férfi színészek-ben láthatjátok a kedvenceimet. Természetesen sorrendben vannak, és láthatjátok, hogy Toma van legelöl!! Ez vajon mit jelent? xD Yamapi meg a második! Szóval nekem ők ketten a legnagyobb kedvenceim, és a fő ebből is term. Toma! x3

  Toma drágám. <3 Nyáá, ha csak rá gondolok akkor máris visongok x'D Ha meg még látom is akkor meg puff kész elolvadok. x3 Nem tudom mi fogott meg benne ennyire, de hogy megfogott és nem ereszt az tuti! xD Imádom a komoly pofiját, de a mosolyát mégjobban imádom! x3 Neki nem tudok ellenállni :D Szerintem nagyon jóképű, de ha más nem így látja, az nekem csak jó! xD Na és a hangjaaa x33 Még akkor is imádom ha csak beszél, nem hogy ha énekel is xD Igaz, Toma nem "úgy" táncol, mint pl. Yamapi vagy Jin, de ettől még imádom. *_____*

 És akkor Yamapi drága <3 Tomával a legjobb barátok, erre nincs is szó. xD Na jó, nem ezért imádom őt. :D Hanem mert ő is cukin mosolyog, és ő is jóképű :P Na és akkor most jön a következő indok miért szeretem őt másodiknak: a zenéje és a tánca!! x33 amit Tománál említettem, az az lett volna, hogy Yamapi úgy táncol, hogy huhúú xD Az halálos :D Főleg a csípőrázás! Yamapi szereti ha tőle döglik a légy, ezért meg is tesz mindent! x'D Szereti mutogatni is szép izmos felsőtestét is :D Mi is szeretjük. ;D A dalait meg egyszerűen, na és neki is a hangja *.*

A többieket is szeretem, akik fent vannak a listán, de a legjobban kettejüktől ájulok el! x3
 

Szóval mára ezt terveztem :D
Szai! xD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Satoo 2009.03.31. 01:44:49

Hát nem hittem hogy ilyen reakciód lesz a Maou után, de végülis várható volt amennyire Tomát szereted. :(
*és igen-igen, ez itt a reklám helye* énis csináltam blogot xD *örül a fejének*


süti beállítások módosítása