Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Röhögés vs. Sírás xD

2009.03.29. 20:26 - Umi

Címkék: dorama


Kezdeném azzal, hogy végre befejeztem a Gokusen első évadját! Az első részeket már elég rég láttam, majdnem 1 hónapja, és még csak most fejeztem be x''DVártam volna a magyar feliratos részeket, de nem jöttek, így letöltöttem torrentről őket 6-tól. Hát mint mondjak, ez is egy szuper dorama volt x)) mily meglepő xD csak a jó doramákat nézem meg :D
Egy Gokusen ismertetőben azt olvastam, hogy a nyálcsorgatás garantált végig itt is. xD Milyen igaza volt aki ezt írta xD
A Gokusenben akiket a legjobban szerettem, az Shin, Uchi és Noda volt! Shint Matsumoto Jun játszotta. x) Mondanom sem kell, hogy nézzétek meg a kedvenc japán színészeim listám xD Uchi volt Oguri Shun. *___* Ő már régebbóta kedvenc, a Hana Kimivel kezdődött. x3 Nagyon jó hajai voltak szerintem, mind a sorozatban, mind a specialban. Nem tudok dönteni a fekete és szőke között xD na szép .___. A haramadik kedvenc Noda, akit Narimiya Hiroki játsza! x3 Ő emiatt került fel a listámra. :D Nagyon megtetszett ez a srác is x33 és tök jó, mert a Stand up!!-ban is szerepelni fog majd ami már szintén be van szerezve :D Ráadásul abban ismét lesz Shun is. xD A fő Yamapi *____*
Ennyit a Gokusenről, már várom a második évadot! x) neeem, nem a sexi pasik miatt!!

 Aztán jöjjön a Lovely Complex :D Huhúú, Teppei-kunt eddig is szerettem, de most mégjobban!!!! x333 *bezsong* Annyira édes volt benne hogy az már veszedelmes *.* főleg amiket levágtam mialatt néztem xD Na és a hangja *o* Istenem de édes!! x33 Satót folyton azzal zaklattam, hogy de kawaii~ xD Tetszett a sztori is, mg minden. :D Habár voltak benne érdekes jelenetek és emberek x'''''D De nem gondolok semmire xD

Most nem tudom mit nézzek a hétvégén megint. xD De azt hiszem a Kimi wa Petto mellett döntök :D Matsu Junnal x333 De már a Stand up!!-ot is alig bírom ki, de eddig csak angol felirat van hozzá. T-T Nem mintha nagy peobléma lenne, de mégis csak kényelmesebb xD Viszont ha nem bírom ki, akkor nézem angolul.

Aztán egy kicsit a Conról. xD Alig váááárom *___* Főleg, hogy most nagyobb lesz a hely, és remélhetőleg nem fogunk szardínia módjára préselődni odabent. xD És jut mindenki levegőhöz. A cp előadást is várom, habár még sehol sem tartunk nagyon. xD De belehúzunk :'D A lényeg, hogy a nyárit is elterveztük már de még a tavaszit se nagyon tudjuk x''D A tavaszi siker után jöhet az éles nyári :D

Ma Sato mutatott nekem egy oldalt, ahol +18-as Kat-Tun fanficeket lehet olvasni, és van doujinshi is. x''''''D Nem jutottunk sokáig. xD Olyan címeket olvastunk, hogy inkább köszi nem. *sírva röhög* Szegény Jin és Kame ha ezt tudnák. x''''''''''D Habár a BL filmen nem tehet már túl semmi. x''''D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Satoo 2009.03.31. 01:38:53

Öhöm xD A végére így hozzáteszem, nem én akartam Kat-Tunos ficeket olvasni x"""""D Véletlen találtam, de komolyan. xD 10 percig bírtam, de miután olvastam pár mondatot az egyikből, ott haltam szörnyet és ki is léptem. XD És ezért regisztráltam oda..x"D
Viszont kössz a szaftos dolgokat arról a MatsuJin-es ficről. XXDDD
Az egész életemben kísérteni fog, még a végén egy gumiszobában kötök ki. xD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.03.31. 16:55:38

Lelkileg én is nyomoronsz lettem hidd el :''D


süti beállítások módosítása