Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Tanjoubi Omedetou Yamapi-kuuun! x3

2009.04.09. 19:33 - Umi

Címkék: szülinap dorama yamapi

BOLDGOG SZÜLINAPOT YAMAPI!!!! *o* Hát igen... április 9-e egyben Yamapi szülinapja is! x3 Ma lett 24 éves! *.* (19-én meg Umi szülinapja el ne felejtsétek! xD) Már egy hete tervezzük h Satóval bulit csapunk ma! xD Na de kezdem akkor a mai nappal:

9-kor keltem, mert fodrászhoz mentem. Végre lett vágva fufrum! x33 És pont eme nemes napon mentem! xD Most tűnt fel :D Na szóval nekem tökre teccik! x3 Legközelebb ha megyek akkor világos-szőke csíkokat is tetetek a fufrumba! *.* De meg kell várnom míg ez a hülye lila kikopik mert nem fogta be a barna x'''D
Aztán hazaérek. És elkezdtük a bulit Satóval. Először is mivel ma Yamapi szülinapja van úgy gondoltam, csak róla illik képeket küldözgetni MSN-en xD Küldött is nagyon JÓkat *____* Aztán nem tudom hogy, de az eszembe jutott, hogy csináljunk Yamapi style féle képeket xD Illetve először én csináltam és sokkoltam vele Satót amikor elküldtem. xD A Yamapis tollas-csücsis és kon kon-os képek nagyon jók lettek :D Tehát leutánoztam a pózt és összevágtam magam az eredeti Yamapis képpel xD Utána Sato is csinált magáról :D Holnap még több kép készül csa már sötét van xD
El se tudom képzelni mit vágunk le mi még ma itt. x'D

Ja am végre mától tavaszi szünet! xD de nem lesz hosszú mert szerdán már lehet is menni -.- De szerencsére már csak 2 hét lesz utána a suliból! x3 Utána lassan con de lassan vizsgák is X''D A cont várom azt nem xD Am mégse lesz cp mert anyagot se találtunk ma :/ És már versenyre se megyünk mert tök felesleges, már a várólista is irtóhosszú x'''D

De ha már Yamapi akkor ki ne hagyjuk befejeztem a Stand up!!-ot! xDD Irtó jó volt. xD Én annyit röhögtem ezen a 4 hülyén xD Yamapi szokásához híven hozta kawaii formáját. :3 Shunt meg tiszta élvezet volt látni ilyen hülyén xD jó értelemben. xD De ha Shun hülye akkor Hiroki mi? x'''D Mert ő kegyetlen volt, sztam rajta lehetett a legjobban röhögni mindig. Nino is cuki x3 A következő dorama a Kimi wa Petto lesz Junnal x'D Alig várom ;D A Stand up!! volt am a harmadik Yamapis dorama amit láttam. xD És lassan jön a negyedik mert lejött a Dragon Zakura is :D

Na majd ha van még valami marhaság akkor jövök! xD
Addig is szájjonarra! xD


*Yamapi roham*

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása