Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

az új álmom~~!!

2009.05.06. 11:31 - Umi

Címkék: álom yamapi

Tudom azt mondtam, hogy már nem írok, csak a jövőhéten mikor készülődök Satóékhoz, de ezt muszály, mert elfelejtem! xD Így is már csak halványan van meg! T_____T

Na szal: Megint Yamapival álmodtam!!!! *_____*
De modnom, ilyen nincs, mindig csak vele álmodok, Toma meg sehol! xD Ez a második ilyen alkalom, amikor valami kedvencel álmodok, és megint Yamapi! xD Lehet h titkon jobban vágyom rá, mint Tomára :P Vagy nem tom mért álmodtam már megint vele XD Persze nem bánom x33

na és akkor ezúttal ez volt:
Valami koncertjén voltunk vagy hasonlón. Nem volt túl nagy a hely igazából, tehát ne ilyen bazinagy koncertet képzeljetek el. xD Azt tudom, hogy tisztára be voltam zsongva! xD Azt hiszem keresztszüleimmel voltam, kísérőben voltak vagy nem tudom, de őket rohadtul nem érdekelte sztem, én meg nekik sikítoztam, ők meg már mentek volna, szal hülyének néztek rendesen XD Fuhh, egy számra emlékszem, amin totál elolvadtam, és ez a 'Let me' volt kivételesen és nem a Daite! xD Hát én ott mit levágtam, erre tisztán emlékszem! Ott kiabáltam, hogy: "úristen, Let me, váááá, tudtam, h ezt is fogja énekelni" meg hasonlók de valami eszméletlen hiszits állapotban kell ezt elképzelni xDDD majd összerogytam örömömben tudom XD ott alélgattam. (aki már látott Let me fellépést az tudja miről beszélek XD) na és aztán valami olyasmi volt, hogy már alig voltak a teremben (ja és olyan koncert volt ahol sok szék volt és le lehetett ülni és elöl volt a színpad. mint egy színház olyasmi volt) én meg ott állok a sok üres szék között (megjegyezném hiába voltak székek, egész végig állva ugrándoztam xD), reménykedve h még előjön Yamapi a függöny mögül, de már sokan leléptek. Hát erre nem ott jön velem szemben?! *O* Na inenntől se emlékszem jól, de azt tudom h ott hülyéskedtünk a székeknél XD Annyira jó volt <3 Ott tréfáltunk és mozgolódtunk az üres székek között. Szal igen, ebben a második álmomban is, ami történetesen megint Yamapi, ismét kapcsolatba kerültem vele rendesen XD El se tudom dönteni, h ez a koncertes vagy a fürdős (aki nem olvasta, keressen egy olyan bejegyzést visszamenőleg, hogy "THE Dream!!! OMG") volt e a jobb! xD De remélem még sok álmom lesz h végképp ne tudjam eldönteni! xD Hát most mondjátok meg végig olyan cuki volt mint a képen fentebb! *O*
*újra elszédül az álmától. technikai szünet, szal mostmár télleg bai bai~ xD*
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Satoo 2009.05.06. 12:02:03

Na megint a kis mázlista XD
Hallod mikor olvastam hogy Let Me, szabályosan leröhögtem magam a székről XDDDD Huh bammeg, na ha én azt az első sorból látnám..wááá főleg a seggrecsapásokkal *hadonászik a székkel*, meg khöm..igen, hát szörnyethalnék XD *lélegeztetőgépet készenlétbe*
A fogócska is biztos jó lehetett x'D

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.05.06. 18:22:09

láttad volna én mit csaptam le az álmomban XD de gondoltam h nem tudom úgy leírni h visszaadjam xD így rángatóztam, meg hajolgattam ide oda, meg ááá xD

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.05.07. 11:17:00

Nem semmi...én miért nem tudok YamaPivel álmodni?! Irigyellek! Na,igen....jól táncikál,és ezt te úgymond "élőbe" láttad...*kyaaa*
Szerintem azért álmodsz Pi-vel mert mostanában többet foglalkozhatsz vele vagy v.ki körülötted. Egyébként az üres székek v.mire utal,de fingom nincs mire. Ha gondolod megnézem az álmos-könyvben. :D
Azért nekem a fürdős álmod jobban tetszik! x"D

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.05.07. 11:38:06

Ja szerintem is vanami nagyon Pihez "köt" mert mással valamiért nem tudok álmodni xD ha harmadjára is vele álmodok, akkor az lesz h ő kerül már télleg első helyre! merthát érte is bomlok ám rendesen.
oké nézd meg! xD meg akkor mindent szót amit leírtam aztis! XD
a fürdős télleg jobb volt! mert arra tisztán emlékeztem ezért jobban le tudtam írni, mint ezt.

Satoo 2009.05.07. 21:29:53

akkor azt is érdemes megnézni hogy a boxerszerű gatya jelent-e valamit XDDD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.05.08. 10:57:50

ez baka XD de am igaza van! x'''DD


süti beállítások módosítása