Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Yamapi CD-m~~~~~ *O*

2009.05.07. 12:50 - Umi

Címkék: yamapi

Tudom tudom azt mondtam nem írok XD
Na de ezt nem lehet kihagyni!!! Ma egy fél órával ezelőtt megérkezett végre a yesasia-s rendelésünk!!!! Minna kiteru~???
Lerohantam a lépcsőn, és átvettem, végre hozta a postás xD
Azonnal neki estem a doboznak XD Basszus pár percig szenvedtem vele, mert úgy be volt ragasztószalagozva meg a doboz is elég masszív volt. XD Kézzel nem ment. Jött az olló XD Höhö, így már ment de az ollóval is elszenvedtem kicsit. xD nem tudtam hogy vannak benne a cuccok, és nem akartam h megsérüljenek véletlen. De amikor már jobban 'beleláttam' akkor észrevettem, hogy ezzel a pufis zacskóval van még betekerve. Na szóval végül kinyitottam a dobozt, és kivettem a pufis zacskót XD Aztán abból kiemeltem a drágaságokat *O*
Természetesen az első amit kerestem az a Yamapi - Daite Senyoriita single CD-m volt. x3
Hogy én mit össze nem visítoztam itt. xD
Aztán megnéztem a többiekét is. Asu, itt van a Hyde - Best Album CD-d. :) Nem fogod elhinni, de egy posztert is küldtek ajándékba :D Majd lesz meglepetés azt hiszem xD A poszter am egy külön hengerben van, tehát nincs összehajtogatva. Mikor átvettem csak lestem, hogy ez a nagy henger meg mi a doboz mellett? xD
A fenébe, mért nem én kaptam az én CD-mhez egy Yamapi posztert?! xD nemér xDD
Yuki, itt a Vamps - I gotta Kick Start Now single CD-d. :) Ugye tudod, hogy ebben DVD is van? :D Mivel ez limitált kiadás. Érdekes papírból van a tokja. Biztos tetszeni fog. :) Elég puha, lehet ebben is van még valami. Pár kép esetleg :D Majd meglátjuk, ha kibontod :)
Eiji itt a két KAT-TUN single CD-d, a Don't u ever Stop és a White X'mas, valamint a KAT-TUN könyv, a Dramatic Tune. :) A két CD nagyon jól néz ki, én is be akarom majd szerezni ezeket. ^____^v
A CD lemezeken lévő minta, az nagyon szép mind a kettőn. Ugyanis a japán CD-k olyanok, hogy megfordítod a CD tokot a borítótól hátra, és a hátulján átlátszó tok van, és láthatod magát a CD lemezt. Tehát a lejátszandó fele van felül, ha kinyitot a tokot, így láthatod kívülről a lemez kinézetét. Plusz a CD tokok vékonyabbak azoknál amiket itthon lehet kapni. Ezek a japánok nagyon ügyesek és kreatívak :D A legtöbb CD-jük így néz ki, de vannak kivételek persze, pl. a Hyde és Vamps CD-k. A Hyde olyan tokban van, mint nálunk, a Vamps meg papírból van. Sokféle megoldásuk van. De nekem ez a vékonyabb tok és az h magát a CD lemezt is láthatom, ez a megoldás nagyon tetszik! Nagyon szépek. ^___^ Elsőre furcsa volt, de valami eszméletlenül megtetszettek.
Hogy mindenki értse, megmutatom az én CD-met. Azt nézzétek el, h a telóm kurva szar képeket csinál xD Tükröződik rajta sokminden, ezért nem olyan jó a kép, plusz nem is olyan szép színeket ad vissza. Szebb ez élőben *-*
De azért tessék xD :

A CD tok eleje, vagyis a borító:

A CD tok hátulja:

 
Na és azért is a végére hagytam Satót. xD Hehe, had egye meg az ideg, hogy hol van már az övé :P Na tehát, Sato itt a KAT-TUN - White X'mas single CD-d. :D
Igen ebből perpill kettő van nálam, mert Sato és Eiji is ezt szerette volna. Ja, ráadásul ezek is limitált kiadások. :D Furcsa, hogy még 5 hónap után lehet belőle kapni. De gondolom, ha már nem lett volna White X'mas limitált, akkor a normál kiadásnak ugyanúgy örültök. :)

Na akkor majd az osztás fog következni xD Sato és Eiji a jövőheti anime conon kapják meg, remélem kibírják addig. xD Illetve Sato már jövőhéten szerdán :) Asu és Yuki majd csak con utáni héten, gomen xD Nagyon nem érek rá most talizni. :'(

Jaj, azt ki ne hagyjuk, hogy a CD-met anyu fizette ki, mert ez még szülinapi ajándékba ment :D Így annak is fogom tekinteni, hogy ezt anyutól kaptam a szülinapomra *-* Csak sokára érkezett meg.
>>Köszi anyuuu!! <333 Imádlak!!!<<
Istenem egy Yamapi CD-t kaptam ajándékba :D Irííííííígykedjetek. *muhahahaaa* xD

Na, mostmár télleg csak akkor írok amikor tudok xD Szerintem csak con után fogok jönni. És írásbeli után ugyebár. ^^v
De akkor oszt részletes és hosszú beszámolóval xD (legalábbis a conról XD)
*őrjöng a CD-jével*

bai~~

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Satoo 2009.05.07. 17:33:44

kezdjük azzal amivel msnen is.
ÁÁÁááááááááááááá!!!!
Wáhááááá *-* Tépkedted ám az idegeimet XD De jövőhéten már a kezemben leesz *-*
Mégjobban várom a jövőhetet XD már úgy mindenért XD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.05.07. 19:22:33

pf, csak a CD-ket várod mi? XD engem meg nem T.T xD

Satoo 2009.05.07. 21:27:33

jah tényleg te is jössz velük XDDD el is felejtettem xD


süti beállítások módosítása