Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Új CD-k :DD

2009.06.04. 13:13 - Umi

Címkék: boa kattun

Nyahúúú, végre végre megérkezett az új várvavárt csomag! 1 hónap telt el az első rendelés óta, és megérkezett a második. Fél órája ment el a postás. Még jó, hogy észrevettem, hogy jött, mert majdnem nem xD Szóval ugyanaz volt, mint amikor a Yamapi CD-met bontottam ki. :) Most 3 tok volt a csomagban:
Nekem 1 BoA CD, 1 KAT-TUN CD és Satónak is egy KAT-TUN CD. Most ennyi volt a rendelés, ez ilyen szervezetlen volt, és hírtelen jött, ezért most a többiek nem rendeltek ^^ De majd legközelebb. :) Erről lentebb.
Szóval kezdjem most a Sato CD-jével, mivel a multkor a végére hagytam. Igazából nem újdonság a CD. :P Eiji a múltkor ugyanilyet rendelt. De hogy mindenki tudja Sato egy KAT-TUN single CD-t rendelt, a Don't u ever Stop-ot. Naná, hogy nekem is kell majd :D Szóval ismét várakozik rád Sato egy CD a polcomon. :)
Na akkor most jönnek az enyémek.
Kezdem a BoA CD-vel. Szóval BoA-t is szeretem, ezért az Every Heart single CD-jét megvettem. Ez egy nagyon régi single-je, körülbelül ezzel futott be, 2002-es, ezért máris lecsaptam rá, mert már kifogyóban a készlet. Évek óta szerettem volna ezt a single-t, mióta az Inuyasha negyedik endingjében először hallottam/láttam. Szal régóta. :) Biztos mindenki ismeri a CD-t is, de teszek be képeket. A telóm nem készít jó minőségű képeket, szal nézzen mindenki utána. ^^ A CD-s eljárás ugyanaz, mint a Yamapisnál, vékony tok, a CD lemez fordítva van beletéve, hogy kívülről is lehessen látni. Akkor teszek be két képet róla, egy a borító, a másik a hátulja:

Nagyon szép képek vannak benne. Every Heart japánul és angolul, valamint karaokeban van rajta. Plusz a Listen to my heart remix. Ez az első BoA CD-m, és azt hiszem nem az utolsó. :)

Most jöjjön a KAT-TUN :D Szóval az első KAT-TUN CD-m a White X'mas single. Na de nem ám akármilyen. Limitált. És ha ez nem lenne elég a limitáltból is a limitált. Nekem ugyanis a limitált CD limitáltja, a CD+DVD-s verzió van meg. :D Nagyon örülök neki, hogy megvettem, mert iszonyú jó!!! Ennek a kibontásánál visítgattam, még jó h egyedül vok itthon perpill. xD A BoA-nál nem volt visongás nyilván. Csak jajj de szép, meg örültem neki. :) Kemény papír tokja van. A CD kék, a DVD pink. A CD a White X'mas számot tartalmazza, a DVD pedig a White X'mas PV-jét, illetve a PV makingjét. :D Egyszerűen gyönyörű a tokja! A kidolgozása a mintáknak, melyek bele vannak nyomva ezüstösen... A CD-kre is. Valamint van benne egy kis füzet is, ami tele van a fiúkról képekkel!!! Hát mondom h eszméletlen jó. Nagyon büszke vagyok rá, ugyanis szó szerint ez volt az utolsó. Éppen h megmentettem magamnak :D Már le is vették az oldalról, rendelni se lehet már ezt a változatot. Szal nagyon örülök neki!
És akkor jöjjenek a képek. Első a borító, utána pedig egy kinyitott kép, a lemezekről:

Így valószínűleg nem adja vissza a fantasztikusságát. Nagyon szépek. A borító meg orrfakasztó. Hátmég a belső képek. Egyszerűen fantasztikus ez a pack. :D Büszkeségem. Főleg azért mert limitált, ésmert elhoztam az utcsót. Meghát egyszerűen nagyon jól néz ki. Már mondtam, h milyen kreatívak a japánok CD tok gyártás terén. :D Hát nagyon tuti.
A nyáron még egyszer még tuti renelünk. :) Nehéz kiválasztani, hogy mit szeretnék, mert a lista elég hosszú. xD Most a többiek is fognak rendelni.
Közben hazajött tesóm is, szal vége az idillnek. xDD Így már három japán CD-m van. Elrendeztem őket szépen a mangás polcomon. Egyben jó helyen lesznek. Így a Yamapi CD is kicsit messzebb került tőlem, és nincs szem előtt, de ha nézegetni akarom, csak odamegyek érte és kész. xD

Egy kis más téma: tegnap voltam vezetni először. Aggódtam, mert akkora vihar lett. Zápor, szél, jég meg minden bakker. Aztán mikor ideért az oktatóm kisütött a nap. xD Tök jó volt, rendi a srác, elmagyarázza rendesen. Az elindulást, és megállást gyakoroltuk. Asszem ennyi.
Ja ne.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Satoo 2009.06.04. 14:50:36

Te mindig rossz időben tudod nekem közölni hogy megjött a rendelés x""D Nehéz volt nem kiabálni itt mivel Arisa még alszik xD (igen ilyenkor mert hajnalban jött megxD)
Ajjjj mégha már fogtam is egy Dues CD-t a kezemben, jáááj devárom már hogy megkapjam xDDD de asszem ki fogom bírni hamár a másikat is sikerült :P
Közbe nekem is van ám meglepim, majd msnen XD Sztem örülni fogsz neki én majd meg haltam annyira örültem hogy rátaláltam XD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.06.04. 15:14:27

hát már csak 3 hetet kell kibírnod XD mikor jössz majd.
na kíváncsi leszek a meglepire xD

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.06.04. 18:01:37

*nyaf-nyaf* nekem is kell KAT-TUN cd....amin rajta van Akanishi Jin-Care
És..és Miura Haruma tabunos képei! xDDD
Vigyázat jön Umi...mindenki vonuljon biztonságos helyre! x"DDD
Gomen!!! x"DDD Vicceltem,tuti jól vezetsz,bízom benned.

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.06.04. 19:00:36

@Leila-san: Jin care-je a Break the Records albumon van! :D Habár az kicsit drága, de ha szeretnéd akkor legközelebb beszállsz te is és megvesszük :D Én is akarom majd... majd.. xD hagyni kell azért pár dolgot amit kint veszünk majd meg :P :DDD
köszi h bízol bennem ^-^ remélem is xD

Naru-chan · http://naruweb.uw.hu 2009.06.14. 21:32:37

Látom, szerencsésen kifogod a jó dolgokból az uccsó példányokat. :D (Moka figusz, most meg KAT-TUN CD. :D)

Hajrá a vezetéshez! ^-^


süti beállítások módosítása