Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Cartoon KAT-TUN dömping I. és Koki láv~~

2009.06.26. 10:37 - Umi

Címkék: kattun

Rég írtam megint. ^^ Tegnap előtt kezdtem a CKT dömpinget XD 46-54-ig ki is végeztem már, néhol óriási röhögésekbe kezdtem szakadni XD
Na szóval a 46-os rész. xD Ebben vezetnek a KAT-TUN-osok. Kivéve Kokit, mert ő vezeti ezt a műsort xD Habár többnyire Kame. xD Ezen már szórakoztattam magam régebben is. xD Jó kis rész, Kame egyszerűen cukorka amikor kérdezget a kocsiból, hogy jó e. Jinnek meg sikerül beállni, mint mindig XD Na ugorjunk a következő részre. xD Örök kedvencek között van XDDD Szivatás témája: Maru. touzen desu~ xDD kimás XD Imádjuk Marut <3 Ebben a részben az Every little thing a vendég, akik egy Inuyasha endinget is énekelnek, az Itazurana Kisst. Ebben a részben egy dobozba kell nyulkálni, miközben te nem látod mi van benne, és ki kell tapizni mi az. xD A képen épp Marut láthatjátok, amint iszonyatosan élvezi a feladatot XD Szegényke.. xD Csomószor kirántja a kezét, mert nem tudja mi az a nedves és mozgó állat, amit taperol xD Elárulom: egy polip. XD Jin meg oly aranyos, hogy kétszer is erőből benyomja Maru kezét XDD szegény ott ordibált. x'D Jin te kis köcsög, mindig Marut piszkálja XD
Következő rész: illetve részek, mert ez a HOKKAIDÓS rész kéremszépen XD Ez két részes. Asszem ehez nincs is mit hozzáfűzni xD Jin mindig majd meg fagyott, úgy bebugyolálta magát, h rá se lehetett ismerni xD Maru jól bírta a hideget. xD Jin kevésbé, és a munkát is XD Na erről ennyit, már szétnéztem xD A kövi rész, hát az... XDDD Mindegyik srác öltönyben, csokornyakkendővel XD Nagyon jóóóók *nyálfolyás* xD Ez a rész izgi volt. :P Itt mindenkinek elő kellett valamivel rukkolnia, amiből nagyon jó, ill. tehetséges. xD Koki kezdte. Ja megjegyezném, Koki itt sztem tök jól néz ki. Igaz szőke, de legalább nem kopasz xD Na tehát Koki nagyon jól tud zongorázni!! Ő ezt a feladatot választotta. El is játszotta a Fürelízt. xD Nagyon édi volt *-* Nem tom már kijött, de jöjjön mondjuk Maru. xD Hát ezt látni kellene XD Maru a szappanból, ha kezet mos, ki tudja hozni annak a többszörösét, hab állagúra x'D Nagyszerű, hát ha ő ebben a legjobb XD Junnóé elég hülyeség volt sztem, de bocsi Junno téged is szeretünk x'D Én legalábbis :) A poénjait neki is imádom :P Pénzt kellett megsaccolnia asszem. xD Hm, jöjjön akkor Ueda. Jajj mi is volt? x'D Nyamm, kövezzetek meg de elfelejtettem X''D Tudni illik Ueda az utolsó a KAT-TUN-ban nálam. x'D Ja azért nem emlékszem, mert ő nem csinált semmit XD Na akkor jöjjön Kame *-* Istenem itt dejólnézki!!! Kame a kis drága azt mondta, ő a legjobban a baseball-hoz ért, azon belül is egy régi baseball csapat játékosaira mindenkire emlékszik egyenként. Hoztak is be egy táblát, rajta az összes játékos képe. Kaménak a nevüket és a játékosok sorszámát kellett megmondania. És mindenkit tudott!! x3 Tényleg jó a memóriája :D Meg elkezdett ott lendítgetni mint egy játékos, ohhhh~~ Na akkor jöjjön Jin :P A kis baka. xD Ő imádja a focit, mint tudjuk, és azt mondta nagyon jó kapus! Illetve hát játékos is egyben. Maruval álltak ki. Jin három gólt is szerzett, Maru egyet se x'D Maru a kapuban se volt jó, és rúgásban sem sajni XD Jin meg öcsém a lábával védte ki a labdát bammeg ott lestem ezt hogy csinálja XD
Na és akkor az eddigi csúcspont rész következik XDDD A fiúknak külön, különböző szabadisős tevékenységre kellett menniük. xD Párban voltak: Kame-Koki, Jin-Ueda, Maru-Junno. Asszem jó elosztás volt nagyon. xD Kame és Koki együtt olyan édesek, hogy már fájt a szemem, annyi cukor ment bele *-* xD Junno meg Maru alapból "humoristák", na őket ketten kell elképzelni. xD Na szóval. xD Kame és Koki forever xD Kame találta ki, hogy ők lemennek a tengerhez *-* "Umi iku?" ahhh~~~ igenigen xD Maru és Junno úgy döntöttek horgászni mennek. xD Jin és Ueda pedig cukrászdába meg vásárolni XD SHIKASHI~ A kedvenc páros akkor is Kame és Koki, velük is kezdeném *-* Lementek a tengerhez. (nem ezért xD) Ott volt egy csapat gyerek, akik szeretik őket. Öcsém és mindketten... hát meg kellett volna zabálni őket *_____* Koki ott simogatta a srácok fejét, azok meg ölelgették meg minden, a nyakába ugrottak, és ő csak hülyéskedett tovább velük ajj de édi *O* Tudjuk, hogy Koki is megtesz mindent a rajongókért. Örök kedvenc jelenet, amikor Kame volt a srácokkal. xD A gyerekek elkezdtek ugrálni a kamerába, hogy "yaaay!!" erre hát Kame nem beáll mögéjük, és ott píszel és ugrál a gyerekek mögött és nevet!! Ennél cukibb kell?? xD A gyerekek felvehették a sapkáját is, Koki meg bemutatta a nyakláncát xD Még nincs vége a röhögésnek. XD Ennél a két párosnál lehet a legjobban röhögni. xD Felmennek a kilátóra, ott volt egy harang, tudjátok, amit meg kell húzni, és imádkozni, és az valóra válik. xD Koki odamegy és meghúzza: "Kame-chan aishiteru, Kame aishiteru" X''DDDD Hát bammeg nem röhögtem XDD Szüzanyám ezután... x'D Kame odaáll a kilátó legszélébe, a sarokba, ilyen korláthoz, tép a szél, Koki meg mögé áll, és benyomják a Titanic zenéjét bammeg XDDDDDD *fetrengés a röhögéstől* XDDD Aztán "játszottak" a széllel. xD Annyira fújt, hogy a lépcső tetején állva, előre dőltek, és a szél tartotta őket x'D Aztán... még mindig ők igen xD Kame és Koki egyszerűen olyan kis gyerekeknek tűntek, annyira jól érezték magukat *-* Össze is illenek ha hülyülésről van szó. Szóval.. xD Másik jelenet amitől majd beszartam, úgy röhögtem X''D A tenger feletti kilátóban mászkáltak. Egyszercsak Koki észrevesz egy nagy beton teknőst X''''D Elkezdi: "Ez nem Kamenashi?" XDDD ha ez nem lenne elég, Kame odament a teknőshöz, és elkezdi SIMOGATNI a teknős páncélját miközben azt mondogatja, hogy "Otou-san" XDDDDDDDDDDD Vagyis apa x'''''''D Annyira édes volt, hogy áááh XDD Na a többiekről is egy kicsit. xD Maruék ugye horgászni mentek. Nem röhögtem, amikor Junno odament egy horgászó kisfiúhoz, aki a meglepődöttségtől szólalni sem bírt xD Elkezdi ki a kedvenced? Mármint ugye a KAT-TUN-ból. xD Elkezdi: "Kame? Akanishi-kun? ÉN?" XDDD A kisfiú nem mondott semmit XD Marunak meggyűlt a baja a galambokkal is xD Meg akarták enni a csalit. XD Aztán szépen kiemelték a halat. xD Amit persze nem ők fogtak XD A másik párossal nem volt semmi vicces sajnos :S Ők csak nézelődtek. De mondom, Kame-Koki pároson szakadtaaaam x''D Kokit is imádom ám, már jó rég óta xD

Akkor most volt Koki 11. évfordulója, mint KAT-TUN tag :D Omedetou~~ <3 Legyél továbbra is ilyen melegszívű és lelkes és vicces!!! Jajj, amiket írt a jweb-jén :'( Koki, soha ne feledd, mit mondott a nagyapád :''(( Ő adjon neked erőt!!! "Kou-chan ganbare!!" Mindenki tudja, hogy a zord külső érző szívet takar. Daisuki Koki-kun! Én legalábbis téged is lávollak nagyon <3


Ma arra keltem, hogy villámlik :S Délelőtt 10-kor. OO Szakadt az eső... Ma le is mondtam a vezetést is, mert beteg is lettem tegnap. Igaz már jobban érzem magam, a tegnapihoz képest, de inkább itthon maradok, holnap amúgy is tali lesz Leilával :D Remélem azért holnap nem fog esni az eső, de itt is csak zuhi volt, már süt a nap x'D Tegnap mit össze nem szenvedtem a gép előtt x'D Egyfolytába tüsszögtem és folyt az orrom, ittam vagy három bögre teát, aztán meg egy Neo citránnal parancsolt Leila az ágyba xD
Ma van Gabi, és tata születésnapja :D Apa és fia egy napon születtek, jó mi? xD OMEDETOUUUUU~~~~ Baka nagybátyókám xD És tatikám <33 Legyen mindkettőtöknek még sok szülinapja!!! Chuu láv~~
Ja igen, Gabival végre beszéltünk. Óh akkor már miket hagyok ki XD Na szóval kedden beszéltünk Ishida-sannal :D Illetve külön külön, de jó volt. ^^ Ishida-san azt mondta segíteni fog, meg minden *-* Aztán Szilvi gondolt egyet, és elmentünk moziba megint XD Most a Éjszaka a múzeumban 2-őt néztük meg. Nem ájultam el, az első rész jobb volt. Hazavittük utána Szilvit, majd miközben jöttünk haza végre tudtam beszélgetni Gabival a Japános témáról. Mostmár tudja, hogy komolyan gondolom, neki semmi ellenvetése, azt teszem, amit jónak látok, mondta. Röviden ennyi elég is lesz xD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.06.26. 13:32:00

Asszem ezeket én megnézem. Mondjuk a páros dolgot láttam...meg a többit is,de jó lesz újra. Ám sztem Jin-Ueda sem volt rossz,nem itt mentek masszázsra? Legalábbis volt egy ilyen rész...én akkorát röhögtem Jinnek,mikor a csaj masszírozta a talpát Jin meg fájlalta,erre a csajszi felnevetett. Jin meg "hehehe...mi?" x"DD
Jajj Kame...egyre cukorabb lesz a szememben...a mostani Cktben a kiscsaj le nem szakadt volna róla,mondjuk én sem tettem volna a helyében! x"DD
Én szeressem Junnot, szerintem nagyon értelmes srác és tipikus modell alkata van,meg feje. xD
Yayy igen holnap tali,úgyhogy pihengetni,meleg leveskét enni...és megint korán ágyba bújni egy Neo-citrannal.
Holnapra jó időt mondanak...de ahogy kinézek az ablakon...hát remélem úgy is lesz.
Omedetou nagybátyádnak és tatádnak! ^_^
Jobbulást! (mintha nem mondtam volna már el kismilliószor xD )
chuu~

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.06.26. 16:39:31

Nem, nem ebben mentek Jinék masszázsra, arra emlékeznék XD Még azt nem láttam, majd ezután jön remélem :D
Kame, hát igen szeressük Kamét xD Junnót is xD Szerintem is okos srác.
Holnap! yaaay!! :D Már jobban vagyok, de este azért iszom még egy Neo citrant :)
chuu~ :3


süti beállítások módosítása