Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

keep the faith!

2009.07.03. 12:12 - Umi

Címkék: kattun

Hahh, öt percel ezelőtt hozta a postás nekem a Keep the faith CD-t a KAT-TUN-kámtól *-* Mekkora faxául néz ki!!! A CD borítása valami rohadt jó~ :D Ilyen lángoló tűz van rajta, nagyon jól néz ki. Nem volt kedvem az enyémet fotózni, mint eddig, gomen, most csak kerestem egy képet a neten xD
Ő lenne az *____*
Azt hiszem azért következett ez, mert Yukan Club hatás miatt, és mert ez nem volt olyan drága xD De nem tudom mikor rendelek legközelebb, mert most másra kell a pénz majd.
Szóval igen, így aztán már ő a negyedik szépségem *O* Ha a limited X'mas-os CD-m mellett nézem a DVD-t is, akkor már öt :D
Ajj, a Keep the faith-nak is VOLT limitált változata, egy pontosan olyan, mint nekem az X'mas-os, tehát egy CD a zenékkel, és egy DVD a PV-vel, és a making-el. És öcsém, ennek is úgy megvettem volna a limitáltját, mert kurva jól néz ki, plusz a Keep the faith makingje is kellett volna nekem így.
Amúgy íme, ez a limitált verzió:
Hát na, ez lett volna a 'vizes' változat, ezt is akaroooom :'(
Na se baj, meg is értem, hogy ezt elkapkodták. Örüljek, hogy az X'mas-os limitet meg tudtam szerezni :)
Ja, am a KAT-TUN dömpingem is folytatódik majd. Már csak pár rész van. A múltkoriból kihagytam amikor Will Smith a vendég x'''D Azt a komát eddig is szerettem, de ezek után XD

Na más. Tegnap elmaradt a vezetés hálisten xD
Satóval megint beszélünk. Tegnap már nem bírta tovább és röhögött xD Majd jön is valamikor, hogy megölhessem személyesen, és hogy megkapja a CD-jét végre :D A DueS-t. Meg hogy megnézze az enyémeket, de arra várhat xD De mostmár télleg még egy ilyen, és komolyan megölöm X''D Úgyis valami horror filmet is hoz majd XD
Húh ezt meg elfelejtettem. Elsején mentek haza Gabiék. Elvittük Gabit Szilviékig, utána onnan Szilvi tesójáék vitték őket a reptérre. Gabival beszéltük, hogy lassan meg kéne venni a jegyet, mert már régen megbeszéltük, hogy augusztusban majd kimegyek hozzájuk egy hétre kb. De augusztusban animecon is lesz, úgyhogy majd kiszámolom xD Mondták is, hogy várnak, meg nem búcsúztunk el olyan hosszú időre :D Szilvi már nagyon nem akart visszamenni. De ha minden simán megy, akkor mikor legközelebb hazajönnek, akkor maradnak végleg itthon.
Nya majd találkozunk nemsoká~

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Satoo 2009.07.03. 14:44:32

ááá nemis mondtad hogy rendeltél Keep the Faithot *-* Áhh egyik borító jobb mint a másik~ És itt itt itt Jiiiin kyaaaaaaa *kendő&pulcsi rohamok elő*
Mostmár ideje nekem is rendelnem valamilyet xDD Najó álmodik a nyomor mert nincs pénzem de majd XD
(A Will Smith-es rész...nagyon jó XDD Az a hapi valami eszméletlen XD)

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.07.03. 14:48:30

Mikor kérdeztem, hogy akarsz e rendelni mondtam, h én rendelek, vagy nem? xD Na mindegy ezt rendeltem :P Jó ám~~

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.07.03. 16:19:01

Yayyy...akkor élvezkedj helyettem is Jin hangjára,de csak módjával!!! xD
örülök nektek! ^.^

btw. Akár hányszor feljövök mindig felbosszant ez: "Pi az Istenem, a kattunizmus a vallásom, halálig hiszek Tomában, és pettónak tartom otthon ShoJunMasakit, mert Arashi love, Miura meg jön ajándékba, mert öcsim XD'" áhhhhh,hogy lehetsz ilyen... x"DD Látom hatással vagyok rád,de naaaa xD Tudom sokat Sakuraibázok,meg Miurázok...de naaaaa xD *bosszankodik és szidja magát*

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.07.04. 11:12:05

Ne is említsd Jint.... asszem majd írok egy új bejegyzést x'D

hé hát megbeszéltük, hogy Miura az öcsém xD

na asszem írok egy bejegyzést ehh x''D


süti beállítások módosítása