Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Zettai Kareshi desu kara~~

2009.07.05. 17:08 - Umi

Címkék: dorama

Ahh Kami-samaaaa~~~ 2 napja kezdtem el a Zettai Kareshit, vagyis az Absolute Boyfriendet nézni. Most fejeztem be, egy 2 órája. Már jó régóta a gépen van, de még csak most szántam el magam rá x'D Megint csak azt mondom, hiba volt, mert kirááááály~ :D Apu meg lestoppolta a gépet, hogy beszéljen Gabival, így most tudom megírni ezt xD
Szóval... húhh.. kezdjük a mangával. Ezt olyan 1 éve olvastam? Igen asszem kb. Teljesen belehabarodtam már akkor is a történetbe. Főleg... hát na mondjuk ki: Night miatt *.* Egyszerűen lávolom, mármint most még a mangás Night-ról beszélek xD Annyira de annyira édes a mangában is, hogy az hihetetlen *.* Watase Yuu-sama igazán mesteri művet csinált ebből a mangából. Habár a végét úgy vélem "elrontotta", utána beláttam, hogy így helyes, ahogy most is tettem a doramájánál. Na akkor dorama. Hát egyszerűen... Első perc után szimpatikus volt a dorama. Amíg nem láttam meg Night-ot, addig azt gondoltam, hogy biztos valami "nem olyan bishi" fogja játszani, vagy aki nekem nem fog tetszeni. HŰŰŰ de mekkorát tévedtem!!!! Hayami Mokomichi egyszerűen subarashii!!! *olvadozik* HÁT HA százszor nem aléltam el a 11 rész alatt, akkor egyszer se!!! Istenem, így vissza gondolva is... kyaaaaaa!!!  Egyszerűen ennek a hapsinak a mosolyától én meghaloooook!!! Meg nem csak a mosolyától, akkor is, amikor komoly arcot vág!!! *spricc* Az egész dorama végül is jó volt, az viszont nem tetszett, hogy Riiko olya hűvös volt szinte végig, a legvégén lágyult meg, mikor már úgymond késő volt. A mangában ez nem így van, Riiko már az elején sem közömbös és hideg Night-al szemben. Ott kedvesebb sokkal, mint itt. És hiányoltam Night-nak azt a szokását, ami a mangában is volt, hogy hírtelen lekapta a ruháit, és azt mondta: szeretkezzünk!!! XDDDD Ez nem volt sajnos XD Viszont olyan volt -ezzel kielégítve Umit-, hogy Night befeszített, és kérdezte Riikótól, hogy "Sexy vagyok?" XDDD IGEN IGEN!!! *határozottan bólogat erőteljesen* A csaj meg csak aham, hát hogy nem csábult el, én nem bírtam volna sokáig az tuti, egy ilyen pasival XD Szóval új rajongás, Mokomichi lávü is van már x333 6 év a korkülönbség... hm, hát még éppen talán belefér XDDD Ha akarnám... De... meghagyom Leilának. Csakis azért, mert hozzá korban jobban illik. De attól még nem mondok le az olvadozásról!!!! Semmi pénzért xD
Ja azt még nem mondtam, hogy Mizushima Hiro is benne volt, alias Nanba. Ja nekem Nanba, a Hana Kimiből, de itt amúgy Soshi XD Jó volt megint szerepelni látni, de az a bolond szerep jobban áll neki xDD
Ja, az endingje is nagyon tetszik *.* Már párszor hallottam, de ezek után nagyon megkedveltem. Ayaka - Okaeri. <3 Sokminden jut eszembe ezt a számot hallgatva... <3 Sok jó.... és most nem Mokomichire gondolok... ha nem endingként hallgatom.
Ah, Night úgy szeretlek. Ha ezeket mondaná nekem egy pasi, mint amiket ő Riikonak, akkor fúh asszem elégedett lennék, meg ájulgatnék. Ez a csaj meg mintha meg se hallotta volna. x'D Az életét is kockára tette érte... Awww *-* Szóval nagyon élveztem, és szinte 100%-osan csakis Night karaktere miatt xD Azokon a jeleneteken amiben nem volt benne, szabályosan unatkoztam XD Azt meg ki ne hagyjam, hogy majd megfulladtam a könnyeimben úgy bőgtem a végén. :''''(  Manga végén szintúgy. Úgy sajnáltam Night-ot, teljesen átéreztem ><
Szóval mostmár Mokomichi love is van~~ <33 Beteszek egy képet, ami eddig a legdögösebb szerintem, amit róla találtam:
Jajj neee *O*
A kis dögje xD Hát nem tehetek róla, mostmár az ő rabja is leszek xD
Azt a csajt meg elpaterolni mellőle gyorsan x'D 
Hát én csak ránézek erre a fejre mostmár, és ha eszembe jut róla Night, akkor egyszerűen elszállok mindenfelé. *O* Már a mangás Night-al is így éreztem, és most hogy végre megnéztem a doramát is. x33
Kár volt betenni ide ezt a képet... ha csak meglátom akkor kyaaaaaaaa!!! *elszáll* Megpróbálok a földön maradni xD Night szerepben meg attól olvadok el, hogy milyen kawaii~ *____*
Na, asszem ennyi elég is lesz. xD

Bai-bai! rabü-rabü xD
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.07.05. 17:55:43

Moko-chan~~~ *lávuuuuu*
Igenigen kéretik meghagyni Leilának alias NEKEM!!!! Moko-chan az enyém....tökéletesen passzol...magas és és....*orrvérzik* izmos,de nem az a gebe...és és...ahh~~~ igen a mosolya,és a hangja....
Ha csak ránéz az ember lánya már a bugyogója *perverz*
Ohh...tudok én ettől jobb képekkel is szolgálni,na meg vidikkel...és ami most a gépemen a háttér,na de azt láttad,elküldtem. Már elterveztem mint csinálok vele *hentai* x"DDD
Áhhh~ most aztán tiszta kis perverz lettem,lehet mert fáradt vagyok a buli után. x"DD
Manga is jó én is kb egy éve olvastam el...de már nem igazán emlékszem...vagy nem olvastam végig mert akkor még nem volt fenn az egész?! o.O
*eloson a perverz lányka Moko-chan vidit nézegetni*

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.07.05. 17:59:56

hai hai, a tiéd, de attól még veled olvadok *.* mert egyet értek, hogy nagyon jó pasi xD überbishi desu!!!


süti beállítások módosítása