Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Rutin és HP dömping

2009.07.10. 23:02 - Umi

Tegnap volt a rutin vizsgám vezetésből. ^^ Sikerült. :) De minden úgy nézett ki nem fog pedig. ^^ Jött az oktatóm fél 9-re. Odaérünk a pályára, és észreveszem, hogy a papírok az asztalomon martadtak. ^^""" Ismerős helyzet... Kresszen is ez volt..... Egyszerűen úgy beparáztam, hogy otthonhagytam őket. De szerencsére anyu utánam hozta. A vizsgabiztos is rendes volt, megvárta a papírjaimat. Addig tök idegbe voltam borulva míg nem kezdtük. Utána, mikor beültünk a kocsiba, előtte azt gondoltam magamban, "Kérlek Yamapi, adj erőt nekem." Vagy valami hasonlót. ^^ És furcsa módon, mikor beültem a kormány mögé, elmúlt az idegességem. Abban a percben, pedig azt hittem akkor kezdek csak igazán parázni. Nem voltam ideges. Nem remgtem, meleg se volt, minden normális volt, mintha nem is ülne mögöttem a vizsgáztató. És mikor leállítottam az autót, azt mondta, "Gratulálok, sikeres vizsgát tett." Azt hittem nem hiszek a fülemnek. Mert azért egy feladatban hibáztam egy picikét. Végül hazavitt az oktatóm, és jövőhéttől mostmár jöhet tovább. Nem várom XD Nagyon fáradt voltam ebben a két fárasztó napban. Korán kelés meg izgulás. De elkezdtem egy Harry Potter dömpinget. Már csak az "utolsó" rész hiányzik, ami ugye eddig kijött, tehát az 5. rész, a Főnix Rendje. Egyedül kezdtem a dömpinget az első résszel, de tesóm is csatlakozott később. Az első két részt félig együtt néztük. Utána ma délután megnéztük a 3. és 4. részt is. A 4. rész egy nagyon jó rész. A Tűz Serlege. És ez a dömping a közelgő új rész miatt van, a Félvér herceg a 6. rész. 23-tól vetítik a mozik. És eldöntöttem, hogy ezt nekem látni kell még vítítik, mert ez lesz eddig a legjobb film sztem, ami eddig volt. Szóval amúgy sem akarok rá várni, mire kijön DVD-n, mikor már nagyon látni akarom. Igen, én is HP buzi vagyok ^^ Annyira nem, hogy kívülről fújjam, meg a könyveket is ovlassam, de tény, hogy szeretem. Mikor kijön egy új film mindig megnézem előtte az összes részt. Ahogy most is. Leilával megbeszéltük, hogy majd együtt nézzük meg a moziban :)
Ja ha már itt tartunk ma olvastam egy fanficet is véletlen találtam rá egy oldalon, amit Sato mutatott XD Hermione és Draco. Itt olvastam. Ne kérdezzétek miért. Eszembe jutott, hogy itt vannak HP ficek, és mivel a filmek hatása alatt voltam, elolvastam ezt. Nem pártolom ezt a párost, de jó lett ez a fic. Dracót viszont bírom XD Kis rohadt görény, de épp ez tetszik. xD Meg nem is ronda, de a bolond Ront jobban bírom azért nála xD Alig várom, hogy lássam az új filmben Ront kviddicsezni. És ahogy kialakul a szerelmük Hermionéval. Na ennyit erről. Majd ha megnéztük beszámolok.
Arashi no Shukudai-kun dömping is kezdetét vette már :D Erről majd külön részletesebben.
Most csak ennyi. 
Imádlak, Pi!~~

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nima 2009.07.12. 12:32:28

Gratulálok a vizsgádhoz!
Majd írok mélt, mert asszem meggondoltam magam a rendeléssel kapcs. Kis telhetetelen vok...

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.07.12. 13:39:49

domou ^^
jólvan, írhatsz ^^ nem gond.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.07.13. 18:22:56

Omedeto itt is! ^_^
Ahh...lehet nekem is meg kéne nézni mert nem emlékszek minden részletre,na de sebaj. Én is kíváncsian várom az új részt.
Yaaay Shukudai....jó részeket írtam ki,remélem neked is fog tetszeni,én már mindet láttam. *.*


süti beállítások módosítása