Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

apát legyőzni íjászatban, inni a forrás vizéből.

2009.08.09. 21:41 - Umi

Címkék: kirándulás

Előző bejegyzésemet töröltem, mert az a teszt nagy helyet foglalt. És rájöttem, hogy hülyeség az egész ^^ Nem is töltök ki többet hasonlót...
Szóval... Abban azt mondtam, hogy ma Szilvásváradra megyünk anyáékkal. Így is lett. Apáék kitalálták, hogy menni van kedvük. Csak Adri nem jött, mert rosszul érezte magát reggel. Már 3-4 éve nem jártunk ott. Először is be Szilvásvárad "city"-ébe. Rengeteg túrista, és magyar emberek, akik ide jönnek pihenni. Szilvásváradon van a Szalayka-völgy, amelyben van egy gyönyörű fátyolvízesés. Most nem volt kedvünk felmenni odáig, de az erdő nagyon szép, és egy völgy is van ott, egyszerűen csodás a kilátás.
Először megláttuk az íjászatot apával, és kihívtuk egy versenyre egymást. >=3 Aki még nem tudná, imádom az íjászatot (kyuudo), kedvenc japán sportom, ha van alkalmam csinánom is. És nem is vagyok rossz benne xD Igaz, most telibe nem találtam, de közelebb jártam mint apa, szal én nyertem x3 Legutóbb viszont mikor ott jártunk, elsőre eltaláltam a céltábla közepét *muhaha* Apa venni akar majd nekem íjjat. Egyszer már csináltunk, addig gyakorolok azon :D A japán íjászat tök jó sztem. Legszívesebben ott íjászkodtam volna még tovább xD
Utána beültünk enni. Sok étterem, falatazó meg miegyéb van egy ilyen látványos és felkapott helyen. Anyuék pisztrángot ettek (itt szaporítják őket a nagy hegyi tavakban, itt híres kaja), én csak azért nem ettem, mert túl nagy volt a hal, meg még ki se néztem rendesen, a pincér már jött is >.< Szóval én vágül rántott trapista sajtot ettem ^^ Aztán elindultunk végre az egész lényegéhez, a forráshoz. A forráshoz, ami Szilvásváradhoz közel csordogál egy szerpentines út mellett. A helyekben. Szerencsére még nem apadt ki. Mindannyian ittunk belőle, mi az Élet Vizének neveztük el. :) Ugyanis ez természetes forrásvíz, a helyekben folyik, és mélyen a földből szivárog át a felszínre. Eszméletlenül friss és tiszta íze van. Tényleg az élet vize lehet :) Sokat kortyolgattam, még kívántam is XD Egy forrástól... Már meglátogattuk egy párszor, hátha szerencsét hoz. :) Tényleg nagyon szép az az egész táj. Utána még visszamentünk enni egy palacsintát xD Hát nem tagadom, kedvenc csemegém ^.^ Aztán irány haza, el is telt az idő. Nagyon szép az a hely, aki járt ott tudja.
Most meg itt vagyok kissé fáradtan. Megyek nézek valami filmet.
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.08.11. 19:43:21

Jajj nagyon szép hely. Már voltam....elsőnek pont esős idő volt,és csurom víz meg sár lettem a kis kirándulás végére! xD De a patakok csurig voltak mindenhol,nagyon szép volt. Ehh,én még nem íjászkodtam,de hátha majd Japánba kipróbáljuk....az Arashiban épp ezt csinálta Sakuraiba. ;-D

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.08.13. 16:29:05

Szép hely ne~
egyszer majd leruccanunk oda!! xD
íjászkodás.. lávolom. :D naná h kipróbáljuk~~ nem véletlen szeressem Sakuraibát sem ;D


süti beállítások módosítása