Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

RESCUE, Massu ésatöbbiek, happy~

2009.08.19. 14:59 - Umi

Címkék: dorama

Hahh... A gépem összeszedett egy kis betegséget... ^^" Ezért nem voltam pár napig gépközelben, de már minden okés. Míg nem volt netem... megnéztem a RESCUE doramát!!! Aah~ Maru és Massu!!! rabu rabu <3 Főleg Massu xD Kár, hogy nem kapott több szerepet. Aahh, a Massu mániámról még nem beszéltem igaz? Mikor is kezdődött... egy ideje azért már xD Oh, Tanabata Matsuri óta asszem, csak még nem nyilatkoztam részletesen! xD De a PV-ről már áradoztam. Óóóh, egy kissebb istencsemete a drága. Chibi még, de olyan kawaiii~ A Rescue-ban meg... *hűti magát* márha csak a fürdős jelenetre gondolok XD Maru drága is édeske, de ő nem "bishi szinten" :) Szóval igen Massu... aztán láttam egy Rescue promóban... kyaaaa!! Ott fekvőtámaszozik. eeeehhhh... Maradjunk annyiban, hogy nagyon cukor a csávó xD Tegomass együtt meg más élvezet :)  Szóval jó volt a Rescue, de azért nem mondanám nagyon jónak se. Izgalmas volt, raw-ot néztem, sokat picsogtam, de másról se szólt, csak hogy van valami baleset. De egyébként rendben volt. Jó volt egynek. Főleg Massu miatt xD Aztán vannak ám még új emberkék, bishikék, akiket fedezgettem fel. ez értelmes lett xD Massu után: Nagayama Takashi!!! AAAAAHHH bazzzeeeee!!! Hogy lehet valaki ilyen kawaii kis über bishi!!! Ráadásul para parázik a kincsem! xD atashi moooo love~ Nagggyon édes. Meg kell szereznem egy doramát tőle, amiben csinálja is. Ahh~ Takashi-chan!!! Kawaaaaaaii~ Itt van egy videó, ő lép fel a színpadra, és fordul meg *O* *hűt hűt hűűűűt*
Következő felfedezettem egy bandatag lenne. De először is a banda: ICEMAN. Ez a japán banda már feloszlott, sajnos. 3-man vannak, de csak az énekes a lényeg, a többiek.. öhm, no comment XD Michihiro Kuroda *.* Egyem a dögös szívét, igaz, hogy 72-ben született még ma is dögös na XD Fuh egy kedvenc számom énekel, és nem is tudtam... Ugyanis egy Gravitationos szám, és az igazi előadót most tudtam meg. Ugye ICEMAN a csapat neve, és Kuro-chan énekli: Shining Collection. ahh micsoda fellépéseket találtam~ Meghalok a hangjától komolyan. Kedvenc fellépésem. Imádom ezt a számot~
Nos akkor... ma mentem az orvoshoz, hát nem szabin van? -.- Mehetek vissza tök soká... Pedig korán keltem a feneeee... Hm... mióta nem volt netem, sok mailom jött. Péter is írt, Eline is írt, sőőőőt, Emiri is íííííííírt!!! aa~ ureshii~ Régen írt Emi. Róla még talán nem is meséltem. Kb. tavaj novemberben ismertük meg egymást, ő egy japán lány. Mindig olyan sokat ír, én pedig mindig sokat válaszolok :) Sokat és kedveset. Most is, és nagyon megörültem. Régen írt, nem volt otthon. Mondta, hogy majd küld nekem képeket magáról, amerre járt. Alig várom ^O^ Ő Hungary-t akarja meglátogatni, én meg.. hát... :)

Aztán mi van még... Most festettem be a hajam. Már nagyon ráfért. Szintén a megszokottt mogyoróbarna ^^ Holnap megyek Pestre Satóékhoz, ugyanis hétvégén matsuri és con :D Pénteken jönni fog Leila is *.* Dejó lesz~ Mi meg csütörtökön asszem elmegyünk egy Japán étterembe, vagyis szeretnénk, ha megtaláljuk, stb. xD Pénteken matsuri, szombat-vasárnap con, de erről már meséltem.
Szóval nem leszek itthon a hétvégén. Tök buli, jövőhétvégén sem, akkor is Pestre megyünk, legalábbis reményeim szerint :D
Hm, Péterrel mostmár MSN-en is beszélünk. Mókás fazon, folyamatos beszélgetésnél lehet jobban látni. xD Megyek, még van pár dolgom, össze kell pakolnom, meg miegyebek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.08.19. 17:29:29

Én szeretem az ilyen kadétos filmeket és v.mien szinten ez is olyan. Maru ari benne,és komoly.
Hai~~ megyek és jósoltatunk,ne~
Áhhh~ tök kawaii a csajszi,szép....
ejjj lesznek riválisok kinn ha legtöbb japán lány ilyen ari,habár lehet meg ott mi leszünk azok.... ^_^ " a szomszéd fűje mindig zöldebb."


süti beállítások módosítása